Gość sid.pl Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Od wczoraj mam problem.Podczas dodawania gazu w przedziale od 1do 1,7tys obrotów z oklic silnika wydobywa się straszny metalowy głośny chrzęk,jaby metal walił o metal.Najdziwniejsze jest to,ze dzieje sie to tylko i wyłącznie w takim przedziale obrotów.W wyższych partiach silnik pracuje idealnie...Miał ktoś już takie objawy? Almera 2,2Di ,2000r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vascoAL Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Mój "chrzęk" nie był może straszny, ale upierdliwy, i tez w okreslonej sekwencji obrotów. W ASO mądre głowy dokręciły osłonę silnika i odpuściło. Potem pojawiało mi się to średnio co roku, no i powtarzaliśmy zabawę. Ktoś na forum pisał że coś tam próbował spawać :zly2: ale co mu z tego wyszło, nie napisał. Cóż - trzeba mieć nadzieje że przeżył - i się jeszcze odezwie co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romann Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam mama n16 2.2 dci z łańcuchem, wymieniłem niedawno olej 5w-40 syntetyk, odrazu zauważyłem że słychać łąńcuch (czyli metal ). Teraz przy 122 tyś od 1900 do 2100 obrotów na rozgrzanym silniku cały czas słychać Brzęczenie łańcucha. Poziom oleju sprawdzałem jest OK> Czy któś wie co to i jak to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jur_N16 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 U mnie na syntetyku też było słychać łańcuch, ale na zimnym. Przebieg 160 tyś. Zalałem półsyntetyk 10W-40 i po sprawie. Syntetykiem był lany do tych 160 u niemca. Na wcześniejszym oleju tak się nie działo? Co to był za olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romann Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 No właśnie był lany syntetyk Castrola 5w40, a teraz mam teraz SHELA syntetyk. To może byćprzyczyną? byłem wczoraj w nissannie powiedzeili zeby pierw wymienic olej moze na 10w- 40 polsyntetyk ale to może niepomóc i wymiana Łańcucha!!! ((( Co wy na to 122 tyś km. 2.2 dci....... [ Dodano: Pią 09 Lis, 2007 09:01 ] No i wymieniłem na 10w-40 Valvoline max life diesel. Może za wcześnie ale juz dzis rano po uruchomieniu na zimnym niesłychać było już tak łańcucha. ale wczoraj po wymianie, po rozgrzaniu w okolicach obrotow 1900 -2100 dalej słychać metaliczny dzwiek łańcucha i to znaczny. No i niewiem od czego teraz zacząc! napinacz? paski klinowe? łożysko klimy czy co i jak? pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.