Gość Wiedziu Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 No wiec nie wiedzialem dlaczego auto "plywa" przy skrecaniu ,i co stuka ,poczytalem na forum i okazalo sie za maglownica ,szybki race do warsztatu i rzeczywiscie maglownica.Znam ceny ,nie wiem tylko jaka maglownica jest do P10 2.0 GT z 1991r.Czysta niezmącona Benzynka.Podejdzie ze zwyklej P10 1.6? czy musi byc P10 2.0 albo tymbardziej P10 2.0 GT? nie wiem co to jest i nawet do czego służy ale to już sobie moze u Haynes'a sprawdze.No i co grozi przy niewymienieniu tego w jak najszybszym czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 We wszystkich P10 montowali te same maglownice. Ja mam 1.6 a zmieniłem sobie niedawno na taką z 2.0. Pozdrawiam. Przykładowo: http://moto.allegro.pl/item248525575_maglo...rimera_p10.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 pytanie ,czy coś więcej potrzebuje do tej maglownicy? drążki itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Ja zdobyłem taką gdzie i drążki i końcówki były w idealnym stanie więc nie miałem problemu. Ja bym radził kupić magiel i wtedy ocenić stan końcówek. Jeśli będą ok to nie ma sensu ich ruszać. Trzeba będzie tylko kupić płyn do wspomagania i ustawić zbieżność. Ja kupiłem u tego sprzedawcy którego link masz powyżej. Bardzo solidny facet. Mówi tak jak jest. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Szybko wysłał towar. Moge go ci polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 no tak ale zdania typu: MAGLOWNICA BEZ WYCIEKÓW I BEZ LUZÓW Drążki i koncówki drążków być może do wymiany Gumowe osłony mogły ulec uszkodzeniu podczas transportu MAGLOWNICA NIE BYŁA REGENEROWANA ANI NAPRAWIANA są conajmniej dziwne,jakby nie mógł spojrzeć i napisac jak to wygląda ,tak czy inaczej dziękuję Ci bardzo za pomoc mareq i jeszcze jedno pytanie ,ile taki płyn do wspomagania może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Te części na aukcję wystawia jego synek a telefon jest do ojca więc trzeba dzwonić i on ci powie co i jak. U mnie w 100% zgadzało się z opisem. A płyn kosztuje około 20 zł. Ja kupiłem valvoline (1l). Jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Wiedziu, fajnie, że użyłeś funkcji SZUKAJ. Jeśli czytałeś na ten temat i znalazłeś coś dla siebie to trzeba było dopisać do istniejącego tematu, np. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ight=maglownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.