And482 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Witam po przejechanie ok 500 km po zmianie lancuszka zaczelo szarpac autem na wszystkich biegach i ledwo da sie ruszyc ;/ czy po zmianie lancuszka trzeba utawiac zaplon [/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 bylem u mechaniora ia powiedzial ze swiece i kable przy zmainie juz zauwazyl ze sa troche stare jutro wymienie i zobacze co dalej inny kolo znow mowi ze moze cos byc z polaczeniem silnika ze skrzynia a jeszcze inny ze dostaje malo paliwa :065: i o co chodzi juz am nie wiem :615: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 po przejechanie ok 500 km po zmianie lancuszka zaczelo szarpac autem na wszystkich biegach i ledwo da sie ruszyc ;/ Chyba cosik się rozkręciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A przez 500km było idealnie czy też lichawo ? "Coś na połączeniu silnika ze skrzynią biegów" raczej nie powinno mieć wpływu na szarpanie - poza 1-szym biegiem przy ruszaniu (praca sprzęgłem). Ale wyjęcie skrzyni trochę kosztuje więc mechanicy je uwielbiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Jakie to szarpanie? Czy takie, że podczas depnięcia pedału do podłogi (gazu, przy obciążeniu) wydaje się jakby brakowało paliwa? I to się dzieje w pewnych zakresach obrotów? Jak tak to wina zapłonu. Poluzuj śruby aparatu i przekręć go delikatnie zgodnie z wskazówkami zegara, tak żeby ustabilizowały się obroty i przejedź się. Na wszelki zaznacz sobie poprzednie ustawienie aparatu. And482 to raczej nie łańcuszek, tylko sprzęgło. Jakby był zapłon przestawiony to byś nie odpalil auta Nieprawda. Ja w GA 14DE miałem przestawiony po wymianie silnika i występowały podobne objawy. Na LPG były ciągłe strzały w kolektorze, a na benzynie strzały w tłumik. Do tego lipna moc i efekt "braku paliwa" Po ustawieniu zapłonu jest jak najbardziej OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 wymienilem kable wysokiego napiecia i swiece koszt 170 pln ale auko jezdzi problem z szarpaniem znikl :diabel2: [ Dodano: Sob 06 Paź, 2007 15:31 ] dzieki za wszystkie podpowiedzi NKP niezastapione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.