Gość kastom Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Kupiłem jakis czas temu almerke z silnikiem 2,2 Di 110KM rok 2000 i strasznie irytuje mine dzwiek silnika, ktory jest strasznie glosny... nie widzialem na zywo z bliska innej podobnej almery ale nie wydaje mi sie ze silnik powinien tak glosno pracowac. poprzedni wlasciciel widac sie bawil w jakis tuning bo almerka ma filtr stozkowy ale tylko on chyba nie powodowalby takiego halasu... moze ktos ma jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 U mnie Almera 1,8 N16 2001 tez jest glosno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 niestety ale na zimno ten silnik jest dosyć głośny.... na ciepło w sumie też do cichych nie należy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 po co w tym silniku stożek co mu to dało jedynie wzrost hałasu :/ sprawdź jakim olejem jest zalany silnik to też może wpływać na hałas jak silnik jest zimny :one: poszukaj tego tematu na forum jaki olej stosować do tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dodi Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Też miałem ten ból. Silnik zdaje się wyskakiwać z ramy podczas przyśpieszani. Byłem u 2 spec mechaników i stwierdzili że te modele tak mają. mam almerę 2.2 di 2001. Od 3 miesięcy I jak narazie mimo hałaśliwego silnika duży plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romann Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 ja mam 2003 almera 2.2 dci i też ten silnik mnie wkurza troszeczkę bo jest za głośny................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Jeździłem różnymi dieslami w życiu (stare Fordy, Ople i Vw oraz nowe JTD) i w mojej ocenie na zimnym 2.2Di trzaska się jak stary klasyczny diesel - klekot. Mam tu na mysli dźwięk bo w kabinie nic mi nie lata i nie wpada w drgania. Na ciepłym silniku problem znika i w środku jest cisza, tylko delikatnie słychać miły klekocik silnika. Przy dużych prędkościach (120km/h i więcej) głownie hałasują opony i powietrze opływającę auto. Dużo zależy od tego do czego poruwnujemy 2.2Di, bo jeśli do nowoczesnych diesli z systemem Common Rail to zawsze będzie głośny. Cóż taka technologia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 przychylam sie do reszty -zwłaszcza na zimnym -głośny (sasiedzie wiedzą zę odjeżdzam), ale na trasie przyjmeny (mimo ze nierobilem chip-tuningu) kwestia oleju podobno tz nie jest bez znaczenia -obecnie Mobil 10W40, ale zmienie na polecany tu Valavoline 10W40 MaxLife który powinien byc lepszy i tym samym cichszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Ostatnio posluchalem 1.9 tdi- on jest dopiero glosny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Co do Silnika 2.2Di.. To po pierwsze wywal filtr stozkowy.. u mojego kumpla dalo to 1KM przyrost także usunęliśmy.. Wątpię by tam duzo wiecej dawał ten filtr.. po drugie jak juz podłączysz starą puszkę to zobacz koniecznie, czy z lewej strony pod zderzakiem masz Tłumik szmerów, on powoduje, że Almerka w ogole jest cichsza w szczególnie przy przyśpieszaniu.. Bo samo 2.2Di jest glosny, ale chyba ludzie nie zdajecie sobie sprawy, ze ten silnik z filtrem stozkowym jest jest tak glosny, że to jakby bez maski przy otwartych szybach w innym aucie jezdzic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 czy z lewej strony pod zderzakiem masz Tłumik szmerów, W 2.2Di nie ma takiego tłumika. le chyba ludzie nie zdajecie sobie sprawy, ze ten silnik z filtrem stozkowym jest jest tak glosny Nieprawda No chyba że stożek jest pod maską a nie w nadkolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Nie szukajcie wytłumaczenie w stożkach ( de facto kompletnie nic nie dają w tym silniku ) czy zmianie oleju. Z doświadczenia wiem, że Valvoline czy inne super oleje typu Liqui Moly, nie uciszą silnika, który jest po prostu głośny bo taką ma konstrukcję i tyle. Przed wymianą na Maxlife, jeździłem na pełnym syntetyku. Po wymianie mam dopiero wrażenie, że przez bardzo krótki moment, słyszę łańcuch z rana, choć jak piszę, może to być tylko wrazenie. Na pewno mogę stwierdzić, że nie jest ani ciut cichszy. Wiele razy słyszałem opinie, że jak auto jeździ na syntetyku i nic się nie dzieje, nie ma wycieków, nie pali oleju, to powinno się na nim jeździć jak najdłużej. I teraz pewnie tak bym zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 herson -prawda -gdbym mial sysntetyk i nie mial wyciekow oraz ubutkow -tez tak bym zrobil, jednak zamierzam przesiasc sie na Valvoline tego samego rodzaju z dwoch powodow (olej zachwalany na forum i 'pewnosc' ze nie bedzie podrobka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Nie szukajcie wytłumaczenie w stożkach ( de facto kompletnie nic nie dają w tym silniku ) czy zmianie oleju. Z doświadczenia wiem, że Valvoline czy inne super oleje typu Liqui Moly, nie uciszą silnika, który jest po prostu głośny bo taką ma konstrukcję i tyle. w moim przypadku po zakupie auta pojechałem warsztatu samochodowego wymienić olej i wybrałem Mobil 1 10w40 i to klekotanie z rana na zimnym silniku nie dawało mi spokoju więc wymieniłem na Valvoline max life 10w40 i jest ciszej,nie słychać tego klekotu od tej pory sam wymieniam olej a kupuję na allegro 5l rozlewane w Holandii i mam spokój sprawdziłem jaki olej był zalewany we Włoszech i okazało się że Texaco 10w40 ciekawe jak by się na nim sprawował ale na razie Valvoline sie sprawdza i tak zostanie a Mobil sobie odpuszczę na dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 nie ma oleju Mobil1 10W40 !! miałeś pewnie Mobil S 10w40 ktory jest olejem co najwyzej sredniej klasy -ja mam go obecnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 na fakturze było chyba Mobil 1 ale nie będę się sprzeczał grunt że na Valvoline już tak się silnik nie tłucze po rozruchu rano możliwe że warsztaty go tak nazywają tak jak tu http://www.allegro.pl/item470654071_olej_m..._lub_wysyl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.