Gość sergiej Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 witam sorry jesli juz pisal o tym problemie ale szukam i szukam i nie moge znalezc odpowiedzi jakies 1.5 miesiaca temu zalozylem lpg do mojego sunny 1.4 ga14de (na wtrysku) i zaczely sie problemy : 1) falujace obroty na benzynie (za niskie ok 600 choc trudno powiedziec bo nie mam obrotomierza) 2) duze spalanie ,a przy duzych obrotach automat sam przelacza z gazu a benzyne najgorsze jest to ze gazownik caly czas mowi ze cos jest nie tak z samochodem ale zanim zalozylem gaz to wszystko bylo ok czy ktos moze mi dac jakas rade chce jeszcze dodac ze mam gaz BRC II generacja wtrysk JUST pozdrawiam i sorry jesli sie powtarzam po paru piwkach jestem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 2) duze spalanie ,a przy duzych obrotach automat sam przelacza z gazu a benzynespalnie na czym lpg czy benz ? jak na PB to norma [na instlace 2 gen] wkoncu dolot powietrza jest zwezony i takie tam ;x a co do przelaczania na wysokich obrotach to dobrze bo nie jest wskazane zeby na gazie pracowal na wysokich obrotach to idze wyregulowac ja mam ustawione od 6000 [dzis widzalem jak ustawial instalke;D] mozna podniesc/obnizyc ta granice - w mojej instalacji... domyslam sie ze w BRC tez bedzie szlo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 to spalanie to oczywiscie na lpg (srednie spalanie delikatna jazda to 10.5 litra lpg), bo na benzynie teraz nie sprawdzam ale przed zainstalowniem lpg to po miescie przy delikatnej nodze 7,5 l trasa kolo 6 l (PB) kolejny objaw zlej pracy dzisiaj pojezdzilem na pb troche i zaczale dziwnie szarpac i mula ma strasznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 troche duze spalanie jak na 1.4 XD ale... hehe to gaz... moze regulacja pomoze ? w sumie wiecej bedzie ci spalac bo to LPG troche i zaczale dziwnie szarpac i mula ma strasznegomoze za duza zwezke ci zalozyli ? albo za abrdzo przytkali wlot powietrza przez co ma go za malo i szarpie ?:x w sumie nie jestem specjalista ale ;p do tego sprawdz filter powietrza, gazu i przydaloby sie obadac swiece i przewody WN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Noktomeron Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Samochód zawsze 30% gazu bierze a ze faluje to moim skromnym zdaniem masz za daleko ustawiony reduktor od silnika tez tak miałem w swoim sr20de po tym jak znajomy mechanik dał reduktor blisko silnika jest wszystko porządku (krótsza droga mieszanki do silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 ) falujace obroty na benzynie (za niskie ok 600 choc trudno powiedziec bo nie mam obrotomierza) niestety często tak jest jak gazownik nie ma doświadczenia z danego typu autami (silnikami) Przyczyny: 1. Źle dobrany mikser (wtedy też na gazie może dużo palić) 2. O ile masz mikser z dwoma otworami, to jeden (ten mniejszy) jest nad przepływomierzem powietrza, powinien mieć nie większą średnicę niż 8 mm (przynajmniej tak jest dla silnika 1.6, więc dla 1.4 może okazać się że nawet 8mm będzie za dużo) więc najlepiej kombinować z przysłanianiem tego mniejszego aż silnik będzie chodził równo kolejny objaw zlej pracy dzisiaj pojezdzilem na pb troche i zaczale dziwnie szarpac i mula ma strasznego albo brak otworu w mikserze nad przepływomierzem <zdziw> poczytaj tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=otw%F3r http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=otw%F3r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 no wiec tak poczytalem i znalazlem dzieki wam koledzy ...doradzilem gazownikowi zeby zmienil mikser choc nie chcial dac wiary ze ta zla praca silnika to wina miksera ale udowodnilem swoje racje ...;-) ale za to teraz pozostal ostatni problem bo za***iscie wzbogacona mieszanke mam na benzynie i nie da rady wyregulowac pracy na gazie wszystko jest teraz zrobione ze tak powiem na oko a spalanie po wymianie miksera spadlo do 9,1 lpg w cyklu mieszanym macie jakas rade co zrobic ...bo wydaje mi sie ze teraz to tylko pozostalo mi dokladne zestrojenie tego miksera tak aby nie byl przytkany dolot do przeplywomierza pozdrawiam i czekam na jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.