Gość marcinthebest Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Mam pytanko:)Czy Wasze micry też tak dziwnie" buczą"??? Moja dosłownie pracuje jak rasowa V6:)))Moc niby ma,ale wydaje mi się że coś jest nie tak.Przecież taki mały silniczek powinien pracować cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 teżmam zamiar wywalić i kata a;le nie chce by mi więcej paliła przez to. Jak spalanie wygląda u ciebie po wywaleniu kata ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Po prostu nareszcie odetkał Ci się wydech i micrunia puszcza bączki pełną piersią hehe moja zdrowo rasowo buczy No i fajnie strzela z wydechu jak schodzi z obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Moja seryjnie nie ma katlizatora.Troszkę trudno mi sie przyzwyczaić,bo papito ma mazde 121,która przejechałem dużo kilometrów i madzia pracuje bardzo cichutko.Fakt,że to jest nie gaźnik ,ale wtrysk no i na dodatek ma 16 zaworków:)Może to kwestia przyzawyczajenia:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 A jka wygląda spalanie bez kata ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 A jka wygląda spalanie bez kata ?? teoretycznie powinno być niższe ale w praktyce zmian nie zauważyłem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Z tym spalaniem to bywa różnie.Wydaje mi się że trochę dużo pali.W cyklu mieszanym wychodzi mi w granicach 7 litrów.Dlatego szukam innego gaźnika,bo ten który mam to porażka.Nie ma w nim uszczelki między komora pływaka,a górną częścią gaźnika.Nigdzie nie moge tego dostać,a tam przecież musi być ta uszczelka.No i dysze są do wymiany,bo są pokręcone i nie wiadomo czy rozmiary się zgadzają.Micrusik nie dławi się,idzie płynnie,ale nie mam ssania.Po zapaleniu gaśnie i trzeba go troszke rozgrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 thx za odpowiedz Ja tak żę nie miałęm tej uszczelki ale dociąłem z papieru założyłem na jakiś specjalny preparat i jest elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 To mówisz,że da rade to dociąć???w sumie to nie próbowałem,ale może warto by było.Ja posmarowałem tylko Hermeticiem przed złożeniem,ale wiadomo ,ze to się nie nadaje.Benzyna już pewnie go wymyła.Zresztą mógł dostać się w jakieś kanały bądź też dysze i teraz jest lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nuras Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Mój silniczek również pracuje jak v6 Usunąłem kata, poszerzyłem cały wydech, dodałem strumienicę w serwisie nissana i tłumik bosal. Idzie jak przecinak, spalanie wzrosło tylko na najwyższych obrotach, ale to nic dziwnego skoro licznik się zamyka :zdziw: Na niższych obrotach pali troszkę mniej, niższe obroty czyli jazda ekonomiczna do 3.5krpm i do 120 km/h Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Oj:)To juz widze wyższa szkoła jazdy:)Mój micrusik nie był jakos specjalnie wzmacniany.Po prostu nowe świece,przewody,filtr powietrza,regulacja zapłonu,zaworków...no i sobie idzie 150:)Oczywiście nowy lakierek,bo stary był troszkę zmatowiony:)A jak u Ciebie Nuras z przyspieszeniem i elastycznością???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nuras Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 A jak u Ciebie Nuras z przyspieszeniem i elastycznością???? na 5 biegu o przyśpieszeniu mogę zapomnieć, chyba, że jadę po prostej (autostrada lub czeskie drogi szybkiego ruchu gdzie słodko budzik dzwoni) a nie pod górę :030: Coś za coś, przyśpieszenie jest bardzo dobre, nie mam problemów przy wyprzedzaniu na 4-rce,a na niższych biegach gumy się dosłownie zamieniają w dym. Pod górę też daje radę, a mieszkam właśnie w terenie górskim. Napominając jeszcze o przyśpieszeniu, powiem Tobie, że nie mierzyłem ile mój nismo ma do setki, będę mierzył niebawem przy pomocy GPS'u kumpla, więc podzielę się z Toba tą informacją Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Byłoby fajnie Moja micrunia też zbiera sie w miarę.Jest bardzo mocna w wyższych partiach obrotów.A na jedyneczce bardzo łatwo zostawić dymek Słusznie,na piątce sie nie poszaleje,ale na czwóreczce jeszcze można pocudować Musze jeszcze dopracować gaźnik i będzie oki. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.