Gość slawko Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam jestem posiadaczem ALMERY TINO 2.2 od paru dni mam problem z porannym rozruchem auta .Silnik zaskakuje po drugim niekiedy trzecim razie towarzyszy temu ponowne zapalanie się kontrolek które wcześniej już zgasły. Niestety elektronik nic nie ustalił, może ktoś już miał taka przypadłość proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tool Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Kurcze, mam podobnie. Co prawda raczej pali za 1 razem, ale potrzeba mu ok 5-7 sekund kręcenia, aby silnik się uruchomił. Na ciepłym silniku startuje od razu. Elektryk mówi, że jest OK. Komputer wykrył tylko jeden błąd: "Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu" - myślę, że ten błąd może być generowany przez blokadę zapłonu (samoróbka). A u Was jak to jest? Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawko Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam na ciepłym silniku pali od tyku, trochę sie zrymowało, Zaobserwowałem także jakieś dziwne dźwięki,tak jakby małe przepięcie w którymś przekaźniku(mowa o tych obok kolumny kierownicy u mnie koloru niebieskiego) może to któryś z nich jest przyczyną, może, bo elektronik nic nie ustalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bacapolska Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Mój disel też nie chciał zaskoczyć z rana ale okazało sie ze dwie świece to padaczka. po wymianie oki pali od tyku.Rozwaszcie też tą możliwość. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 panowie , na zime podstawa w Dieslu to świece i akumulator, bez tego w mróz ani rusz,wiem z doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 U mnie nawet na goracym silniku musze zagrzac swiecami zeby zapalil na "tyk". Jednak jak było chlodniej to dobrze jest mu dac troszke gazu. Kiedys mialem problem z zapalaniem rano, ale bak byl prawie pusty i moze stad problem. Generalnie po podgrzaniu swiec motor DI pali bez wiekszego problemu. [ Dodano: Sob 26 Lip, 2008 23:20 ] A jednak jest problem, Podejrzewam ze to przepływomierz bo problem z rozruchem pojawia sie zawsze jak jest wilgotne powietrze. Silnik zapala "na tyk" jednak jak puszcze kluczyk rozrusznika to gaśnie, nie utrzymuej wolnych obrotów, dopiero jak przy rozruchu dodam gazu to wskoczy naobroty i jest OK. Dzieje sie to przy temperaturach powietrza ponizej 15oC, niezaleznie od jakosci plaiwa. Sposobem na rozruch bez gazu jest przytrzymanie rozrusznika na kilka sekund, ale to meczenie byłoby żałosne. Czy jestescie w stanie potwierdzic ze powodem tego problmeu (gaśniecia silnika po wyłaczeniu rozrusznika) moze byc przepływomierz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.