Gość marioooo Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 W mojej N15 1.6 wymieniam olej co 10000 leje Mineralnego Shella. Ostatnia wymiana przy 220 tys, po przejechaniu 4tys w silniku sucho(miarka ponizej minimum)!!!! dolalem 1,5 litra. Wczoraj przy stanie 228tys znow musialem dolewac 1,5litra. Blok silnika jest suchy nigdzie nie widac wyciekow, jednie miska jest wilgotna - niemniej jednak nie pozostawiam plam. Macie jakies sugestie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 W mojej N15 1.6 wymieniam olej co 10000 leje Mineralnego Shella. Ostatnia wymiana przy 220 tys, po przejechaniu 4tys w silniku sucho(miarka ponizej minimum)!!!! dolalem 1,5 litra. Wczoraj przy stanie 228tys znow musialem dolewac 1,5litra. Blok silnika jest suchy nigdzie nie widac wyciekow, jednie miska jest wilgotna - niemniej jednak nie pozostawiam plam. Macie jakies sugestie???? po pierwsze wypadałoby jednak usunąć wszystkie wycieki, a po drugie spalanie oleju wychodzi 0,4 na 1000km, niby w granicach normy, ale moze świadczy to już o zużyciu pierścieni lub uszczelniaczy w silniku? Po dłuższym postoju po odpaleniu nie puszcza z rury niebieskiego dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioooo Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 sprawdze - jednak dym/para jest raczej "bialy" ale to chyba dlatego ze jest chlodno czy przy takim przebiegu oplacalna jest wymiana pierścieni i tloków? ile to moze kosztowac gdyby to bylo to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aganoreg Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 u mnie poszedł zimering na wale i też nie było niby wycieków, bo wszystko poszło w rozbryzg... a ubytek ok. 2 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 oj przypomnialy mi sie historie jakie mialem ze swoim poprzednim samochodem- asterka. palil niewyobrazalne ilosci oleju- od pewnego momentu nawet nie wymienialem oleju bo i tak mial ciagle swiezy z dolewek, tylko zmienialem co 10 tys. filtry. ogolnie objawy te swiadczyly o koniecznosci remontu silnika za kilka tys. zl. wysatrczy jak odkrecisz swiece- moje byly cale obklejone jakas skorupa (efekt uboczny spalania oleju) no i takie moje spostrzezenie na koniec: bardziej sie oplaca zmienic caly silnik niz go remontowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Pierścienie tłokowe, zapewne są zużyte :/ Czy z rury wydechowej nie wydobywa się lekko niebieski dym o specyficznym zapachu?? Chociaż 220 tyś km i już silnik do remontu :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioooo Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 juz 242kkm, i zaczyna dymic mocniej . Jak ruszam i troche przygazuje to dymi jak cholera - na niebiesko, Jak jade autostrada i przyspieszam tez dymi jak wyglada remont silnika przy takim przebiegu?? ile mnie to moze kosztowac?? mimo ze mam juz przerdzwiale progi to nie chcialbym sie rozstawac z almera - jezdzi nia teraz zona i bardzo ja lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 kolego mniej więcej Ci odpowiem ile to kosztowało mnie jak robiłem dla kumpla w 100nx. Planowanie głowicy + wymiana uszczelniaczy + sprawdzenie szczelności = 200zł. Uszczelka pod głowicę ok 100zł (Victor Reinz) Pierścienie (nie pamiętam już jakie, ale na pewno jakieś japońskie) ok 130zł. Robota samodzielna. Wiec nie wiem ile to moze kosztowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 W dzisiejszych czasach kupilbym silnik od angola ze sprawdzonym przebiegiem i po zabawie. Remont silnika dzisiaj chyba się nie opłaci. Będziesz miał zreanimowanego dziadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioooo Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 NIby tak, tylko jak nie trafic na silnik w podobnym stanie jak moj?? tak zeby nie zamienic siekierki na kijek silniki na allegro chodza po ok 1500 do tego przekladka z 1000 ..... nie wiem czy srmont sie nie oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Słabo szukasz : http://www.allegro.pl/item456723119_nissan...k_cena_900.html Przekłądka 1000? trochę wybujała. 1500 powinno zamknąć całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioooo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 szukam dobrze, ale przy kupnie silnika ... wolalbym przed demontarzem i wylozeniem 900PLN sprawdzic jak dziala - moj tez moge umyc, napisac ze ma 121000 i bedzie git. dostalem namiary na kolesia ktory sprowadza angliki i przed kupnem silnik jest w aucie - odpalasz, jedziesz i kupujesz. rozmawialem z polecanym na forum mechaniorem i .... sam stwierdzil ze romont to 2000-2500 a moze i wiecej. przekladka ok 600. draze temat dalej. dzis moja luba mowi - cos mi chrobocze i jakos tak dziwnie sie jedzie. wiec coz jako ..... do roboty. odkrecam swiece ...i..... w jednym garze olej!!!! swieca upaprana, w srodku kupa oleju - masakra. pozostale 3 cuchutkie jak pieprz swiece niemal w idealnym stanie. wiec chyba odkrylem zrodlo "palenia" oleju. czy nadal radzicie wymiane silnika?? czy mozna to jakos obejsc?? (w sobote niedziele jade ogladac silniki - jestem umowiony na lakierowankie i .... pewnie wymiane za tydzien w czwartek) [ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 14:03 ] no i stalo sie - wymienilem silnik - tylko teraz zastanawiam sie czy powinienem cos w dokumentach zmienaic - co mowi na to prawo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.