Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Serena] Relingi


Gość muchia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Czy ktoś wie może czy są dostępne relingi do Serenki a jeśli tak to moze wiecie gdzie je kupić. Dziekuje za kazda pomoc. Pozdro.
ciezko bedzie dostac nie wiem czy jakikolwiek producent ma je w swojej ofercie ;]
szczerze Ci powiem że nie widziałem sereny z relingami
u mnie przynajmniej 4 jezdza az kusi zeby w nocy sobie pozyczyc :diabel: :diabel: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obdzwoniłem już tam wszystkich. Najlepszy był gość z Łodzi - mówi tak: "no wie Pan mamy chyba taki. No jest. Nowy to bardzo drogi jest w Nissanie nie... no ten co go tu mamy to by musiał kosztować z 1000 złotych :zdziw: . No to jest. jak pan chce to mozemy za pobraniem dzisiaj wysłać". No qrde - za 1000 to sobie cały tylny wózek kupie... Oni w tej Łodzi to jacyś kosmici, a niby tak blisko Kalisza.

Mam w tej chwili uruchomione inne źródło - Anglia. Mój szanowny koleżka już tam szuka po ichnich szrotach. Znalazł dwa - poszarpane - no to węszy dalej. Zobaczymy.

Co do relingów to przymierzałem kiedyś od Omegi, ale środkowe (bo były 3) mocowanie odstawało od dachu. Temat ciekawy bo zastosowań pełno. Miejsca za to w naszych "bagażnikach" mało. Może coś wspólnie tutaj dopasujemy.

BĘDZIE MASOWE RELINGOWANIE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcę was martwić ale jak ktoś założy relingi to będą tylko dla ozdoby, pod mocowanie musi być wzmocnienie innaczej powgniatają cały dach. A pacjent z tym resorem jest chory za 1000 to lepiej dać 1700 i na 10 lat spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie BONZO z tym dachowym bagażnikiem (boxem). Problem polega na tym, że trzeba go do czegoś przymocować. Jasnym jest, że służą do tego poprzeczki. No i tu jest pies pogrzebany... W Serenach, które mają przesuwane drzwi z obu stron można je założyć bez problemu. Thule, nasze rzemiosło i wszyscy inni mają w opisach takie poprzeczki przeznaczone do do wersji z piecioma furtkami. Do czterodrzwiowych NIE MA poprzeczek bo nie ma fizycznej możliwoći ich przymocowania. Przerabiałem ten temat we wszystkich możliwych miejscach - NIE DA SIĘ! co z przykrością stwierdzam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.relingi.pl/ - i co w związku z tym? Do pięciu furtek TAK. Do czterech NIE..

Na tej stronie jest nawet tekst o tym - cyt: Obecnie relingi dachowe są nierozłącznym atrybutem samochodów typu kombi, pozwalając na zamontowanie bagażnika na całej długości dachu. W przypadku aut terenowych, relingi oddają agresywny i mocny charakter tych samochodów. Montując relingi dachowe na samochodach trzy drzwiowych, uwalniamy się od problemu związanego z częstym brakiem do takich aut bagażnika. Zastosowane w autach 5-cio drzwiowych , tam gdzie fabrycznie nie są proponowane - wyróżniają je z pośród "tłumu". Wprawdzie mowa tam o trzy drzwiowych, ale problem jest dokładnie ten sam. Rozwiązaniem są właśnie stałe relingi, do których montuje się poprzeczki, a na nie bagażnik. Czyli pozostaje nam "RELINGOWANIE" :D

Jeszcze jeden cytat:

5) Co przemawia za tym, że zamiast bagażnika bazowego decydujemy się na montaż relingów ?

Przemawia za tym możliwość łatwego montażu bagażnika w dowolnym miejscu na relingach, co ma ogromne znaczenie w przypadku przewożenia długich elementów. Dodatkowo podnosi znacznie wartość estetyczną pojazdu.

Cytaty pochodzą ze strony www.relingi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OjBLUETEC, nie ten link otworzyłeś

 

http://interpack.com.pl/index.php?n=static&page=8

dzwoniłem i gość poinformował mnie że są belki czyli bagażnik nie relingi do sereny czterodrzwiowej w cenie chyba 169 zł

 

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2007 14:37 ]

i co w związku z tym? Do pięciu furtek TAK. Do czterech NIE..

a jaki problem w tym zeby relingi zainstalować w aucie bez drzwi ,przecież to tak do dachu sie montuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki problem w tym zeby relingi zainstalować w aucie bez drzwi ,przecież to tak do dachu sie montuje

Nie ma problemu - relingi TAK!. Dlatego mówię żeby "RELINGOWAĆ" :)

Problem (bagażnik na belkach) pojawia się w momencie kiedy "tylna" belka nie ma miejsca zakotwiczenia od strony kierowcy w wersjach bez suwanych drzwi (mimo uchylanej szyby). Może coś w tym temacie wymyślili w InterPacku, ale bardziej stawiam na to, że gość się trochę machnął z tą informacją.

Wierz mi BONZO - potrzebuję takiego bagażnika i ubolewam nad tym, że do tej pory nie udało mi sie nigdzie go wyszperać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu - relingi TAK!. Dlatego mówię żeby "RELINGOWAĆ"
a widzales ceny na relingi.pl xD 600-700 zl za 2 takie badziewia loool imo troche drogo za 700 zl to mozna kupic opony na zime ktore sa bardziej przydatne xD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Was bardzo prosze - czytajcie z uwagą!

CZOPO! Przecież pisałem o tym zeby coś dopasować od innego auta - używane relingi z rozbiórki kosztują w granicach 80 złotych (para). To chyba warto "RELINGOWAĆ" nie? :D Od Omegi (dla mniej wtajemniczonych :diabel2: to taki Opel jest) nie pasują. Ceny na tej stronie o relingach to rzeczywiście jakaś farsa. Jeszcze do tego podcinają gałąź, na której siedzą bo napisali, że montaz nie wymaga zdejmowania posufitki i jest szybki i prosty - trach, bach cztery dziury do tego dwa odlewy z aluminium i 1000,- leci. Złoty interes. Pogratulować pomysłu!

O oponkach na zimę w tym roku nie myślę :mikolaj: - mają jeden sezon za sobą no to pewnie się jeszcze nadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje tez maja 1 zime za soba XD zreszta do sarny zeby sie nie slizgala trzaby wsadzi z kolcami bo naped na tyl i do tego lekki tyl nadaja sie tylko do jednego.. do krecenia bączków dlatego czekam juz na snieg :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziska zamontować relingi to nie problem, problem w tym że nie można nic na nie zapakować punkt oparcia jest badzo mały i wgnieciecie dach.W każdym aucie z relingami są specjalne wzmocnienia w konstrukcji dachu żeby utrzymał ciężar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza! Jednak w Serenach (jak widać na fotkach) nissan montował relingi jako dodatkowe wyposażenie (infor. sprawdzona). Te na zdjęciach są właśnie oryginalne. No nie podobno żeby tylko dla bajeru. ADAM - zwróć uwagę, w którym miejscu są przymocowane do dachu. Jak zdejmiesz podsufitkę to okaże się, że (O! co za niespodzianka) są tam właśnie wzmocnienia poprzeczne dachu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak BLUETEC, masz racje fabryczne relingi sa mocowane w miejscach wzmocnionych i będą znosiły obciążenia, powiedzmy 150 kilogramów

ale te z firmy w/w montowane bez demontażu podsufitki zapewne na nitonakrętki są tylko do lansu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...