Gość Ruda Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam, Mam "malutki" problem z autkiem, a mianowicie: pompa po naprawie, zamontowana na fabryczne oznaczenia a auto nie odpala. W związku z tym mam pytania: Jak powinien być ustawiony tłok I-ego cylindra (w TDC czy niżej?) Czy koło pompy przy takim ustawieniu ma pasować na blokadę? Pozdrawiam, Ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro-mobil Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 jaki to motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 W temacie pisze. Sławetny 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam. Jeśli była wyciągana tylko pompa, to nie powinno być problemu. Jak Ci wiadomo ( tak zakładam), odpada tu ustawianie początku wtrysku, bo pompa ma stałe położenie. Trzymamy się znaczków "C", które mają być odpowiednio zgrane. W tym położeniu TDC dla 1 tłoka wychodzi samo. No i pozostaje jeszcze odpowiednie założenie łańcucha między pompą a wałkami. No, to już według oznaczeń na ogniwach. Kliknij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Witam, Pompa ustawiana była na znaki fabryczne i dokładnie tak jak piszesz a auto i tak nie odpalało. Dziś okazało się, że koło pasowe było przestawione (klin był ścięty). Zobaczymy, czy coś się zmieni. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Ruda [ Dodano: Pią 12 Paź, 2007 18:08 ] Koło wymienione, autko odpaliło! ale z jakim bólem Strasznie długo trzeba było kręcić. Może ktoś ma jakiś pomysł, co jeszcze może być nie tak? Za to jeździ jak burza (jak już odpali :/ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ale cały czas tak cieńko pali? Czy tylko za pierwszym razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ale cały czas tak cieńko pali? Czy tylko za pierwszym razem? Za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Dziś okazało się, że koło pasowe było przestawione (klin był ścięty). Samo się nie przestawiło. Musiało być niedokręcone. A jeśli tak było, to... podejrzewam, że koło rozrządu na wale też jest przestawione i to nie jest jakieś nowum. Kwestia tylko w tym , czy silnik z poluzowanym kołem długo chodził. Wystarczy niecały ząb przestawienia i już będą anomalia. W końcu jest dokręcone tą samą śrubą. Na upartego, żeby się upewnić to jakby zdjąć koło pasowe i ewentualnie uszczelniacz, to szło by tam zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Rozrząd jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 To tylko odpala ciężko? Czy chodzi też nie za bardzo? Z tym kołem porządek został zrobiony? Weź pod uwagę, że koło robi z czujnikiem wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Tylko ciężko odpala. Baardzoo cięężkoo .. Chodzi jak ta lala. Jak już odpali to nic mu nie brakuje. Z kołem posprzątane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jak już odpali to nic mu nie brakuje. Pierwsze co mi przychodzi to świece. Pompa może mieć problem ze wstępnym ciśnieniem. Przewód przezroczysty i obserwacja czy ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Świece oczywiście zostały sprawdzone. Są ok. I jeszcze jedno: gdy już odpali to z wydechu wylatuje chmura białego dymu. Teraz wtryskiwacze poszły do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 gdy już odpali to z wydechu wylatuje chmura białego dymu. A co powiesz na pękniętą głowicę lub uszczelkę? To się zdarzało i nie było typowego bąblowania do wyrównawczego jak np. w CD20. Przebieg? Tylko, żeby stwierdzić ubytek płynu trzeba trochę kilometrów zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Masz rację, ale autko ma równą kompresję na wszystkich cylindrach, co raczej nie byłoby możliwe przy uszkodzonej głowicy. Co śmieszniejsze, znam podobny przypadek, takie samo autko, taka sama kompresja, tak samo ustawiona pompa, rozrząd i inne, a pali z półobrotu .. za to nie ma mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Wtryski OK? Na nie bym nie stawiał. Co śmieszniejsze, znam podobny przypadek, takie samo autko, taka sama kompresja, tak samo ustawiona pompa, rozrząd i inne, a pali z półobrotu .. za to nie ma mocy To już inny temat i chyba nie taki podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Wtryski OK? Na nie bym nie stawiał. chyba jednak coś jest z tymi wtryskami, narazie nie wróciły, ale .. Co śmieszniejsze, znam podobny przypadek, takie samo autko, taka sama kompresja, tak samo ustawiona pompa, rozrząd i inne, a pali z półobrotu .. za to nie ma mocy To już inny temat i chyba nie taki podobny. .. przełożyli "moje" wtryski do tamtego i przestał palić, za to chodzi jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 .. przełożyli "moje" wtryski do tamtego i przestał palić, za to chodzi jak burza. No to teraz wypada przełożyć z tamtego do Twojego i będzie więcej wniosków i pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 .. przełożyli "moje" wtryski do tamtego i przestał palić, za to chodzi jak burza. No to teraz wypada przełożyć z tamtego do Twojego i będzie więcej wniosków i pewności. Teraz czekamy na decyzję, czy wtryski wracają czy zamawiamy nowe. Jak coś będę wiedziała to napiszę. Mam nadzieję, że w końcu się wyjaśni. Pozdrawiam, Ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 czy wtryski wracają czy zamawiamy nowe. Nowe, to znaczy kompletne (kasy a kasy!) czy końcówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 A występują same końcówki? Wiem, że to kupę kasy. Cały wtrysk kosztuje kole 1500 (regenerowany ~ 800). Pytanie brzmi, co to znaczy regenerowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Odnowiony ale nie nowy Taka tańsza wersja wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Odnowiony ale nie nowy Taka tańsza wersja wymiany he he to może wyjaśnisz mi na czym ta odnowa polega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Cały wtrysk kosztuje kole 1500 (regenerowany ~ 800). Te 1500, to tak z grubsza? Ja się wywiedziałem i wyszło, że 1310. Może więc warto podzwonić do kilu ASO, a nawet i do Niemiec. Przecież to ma być jeszcze x 4. Ponadto tzw. końcówek (jak np. do CD20, czy RD28) do tego silnika w ofercie Nissana nie ma, czyli ta regeneracja to taka jakby partyzantka. A może tylko umyte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 No nie wiem czy taka partyzantka. Regeneracje robią na podzespołach producenta danej części, niekoniecznie musi byc nią Nissan. W serwisie czasami ciężko dostać jakąkolwiek informacje, ja, żeby pozać cenę części, którą mi było trzeba musiałem podać numer części, bo nie mogli znależć na schemacie jednego z 2 zaworków, z czego jeden to był gaszak, z natury mniejszy od zaworu regulującego ciśnienie Normalnie komedia. Zaworek do mojej pompy wtryskowej w serwisie kosztował 800zł bez przesyłki (był w Amsterdamie), natomiast u dealera firmy Zexel kosztował mnie 350zł razem z przesyłką (z Niemiec). Co do regeneracji to jest zastąpienie zużytych elementów nowymi, jak np. regeneracja turbiny polega na wymianie całego wirnika, bez wymiany obudowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.