Gość Misiek_nx Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Witam, uzyłem opcji szukaj... :Could not obtain topic ids DEBUG MODE SQL Error : 1153 Got a packet bigger than 'max_allowed_packet' bytes: Mam taki problemik mały. W zimne dni trudno mi odpala autko. Tzn rozrusznik tak wolno kręci, dziś dopiero za drugim razem odpalił Czy to normalne w gaźnikach? Czy moze szykuje sie cos do wymiany? Swiece, WN sa nowe a akumualtor jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 a naciskasz na gaz przy odpalaniu? Niestety gaznikowce bez wcisnietego gazu malo chetnie odpalaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 nie naciskam na gaz, na gaz naciskam jak zaskoczy... Endriu to mowisz ze mam pompowac gazem i wcisnac gaz przy odpalaniu? Hmmm... Akurat mialem wyjsc zapalic po piwkowaniu to sprawdze :-D zaraz wracam i napisze czy jest roznica [ Dodano: Sob 13 Paź, 2007 23:59 ] bez roznicy, znowu za drugim razem... on przerazliwie wolno kreci :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Moze aku do wymiany, albo rozrusznik do roboty. W primerze tez mi tak wolno krecil. Po pewnym czasie siadl mi bendix. Po wyjeciu i rozrebraniu rozrusznika okazalo sie ze wysypalo sie z niego kilka elementow, ktore kiedys stanowily wspolna czesc z bendixem. Kupilem nowy bendix, dokladnie wyczyscilem rozrusznik z resztek starego bendixu i zaczal krecic jak szalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Ja obstawiam jak na początku dylson, że to będzie akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 ja zawsze przed odpaleniem wciskam pedal 2-3 razy do podłogi. Po tym chwyta momentalnie, bez tej czynności troche dłużej. Ostatnio mialem tez kopniety alternator i nie bylo ladowania pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 ja dzis obczailem podobny patent. przekrecam kluczyk, depcze pedal i dopiero odpalam, dzis za 1 razem :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 ja dzis obczailem podobny patent. przekrecam kluczyk, depcze pedal i dopiero odpalam, dzis za 1 razem :-Da mowilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 EnDrIu WAWA, tak miales racje a swoja droga odpalanie 100nx to jak odpalanie diesla hehe temat do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 EnDrIu WAWA, tak miales racje a swoja droga odpalanie 100nx to jak odpalanie diesla hehezawsze mnie to w nich wqrzalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 taki juz nasz los z przyzwyczajenia w pozostałych furkach na wtrysku tez tak robie :diabel2: chyba podswiadomie chce sie czuc jak w stece :diabel: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 ja nie musze deptać, kręce i gada :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 ja przydeptuje z przyzwyczajenia jeszcze po fiatowskim DOHC na gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 A co ma wspolnego wciskanie gazu do szybkosci krecenia rozrusznikiem? W pierwszym poscie jest napisane: Tzn rozrusznik tak wolno kręci Wcisniecie gazu moze pomoc w szybszym odpaleniu, ale nie w szybszym kreceniu rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 dylson, mnie sie nie pytaj :-) Jak jest zimno to rozrusznik wolno kręci, jak sie podepta gaz to odpali za pierwszym razem a jak sie nie depcze to za drugim-trzecim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 ja wymienilem aku - Misiek moze sprawdz jakiej mocy ma akumulator bo ja mialem 34Ah... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 bo ja mialem 34Ah Troszkę malutki Ja w Micrze miałem 45Ah a Setce mam 62Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 jakby Aga weszla na forum to bysmy ja przesluchali, ale podobno w zime odpalal za drugim razem normalnie. Dzis jak go zostawilem na wlaczonym zaplonie na 30sekund to odpalil momentalnie wskakujac dumnie na 2tys :-) zaraz potem wszystko w normie, tzn nie wiem czy w normie bo mi trzyma caly czas na 1000-1100 rpm [ Dodano: Sob 20 Paź, 2007 00:17 ] i w pizdu wylądował... akumulator siadł :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Hmm... a mój drań jak jest zimno z rańca po ok.5s. od odpalenia zaczyna strzelać jakby gubił załon. Potrafi też przy tym zgasnąć ale jak przytrzymam go na 2000RPM przez ok.30s. to wszystko wraca do normy. Nie wiem co to kurna może być. Przewody WN, kopułka, palec były wymienione rok temu a świece jakieś pół roku temu. Zaznaczam iż na pewno nie podciśnienia bo sprawdzałem wszystkie, większość wymieniłem i jest tam OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Johny a ile kosztowala wymiana podcisnienia bo mnie to czeka przy okazji wymiany krzyzaka i plynu w chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Hmm... a mój drań jak jest zimno z rańca po ok.5s. od odpalenia zaczyna strzelać jakby gubił załon. Potrafi też przy tym zgasnąć ale jak przytrzymam go na 2000RPM przez ok.30s. to wszystko wraca do normy.Nie wiem co to kurna może być. Przewody WN, kopułka, palec były wymienione rok temu a świece jakieś pół roku temu. Zaznaczam iż na pewno nie podciśnienia bo sprawdzałem wszystkie, większość wymieniłem i jest tam OK. E.... gaznik? zapytaj sie moze Derebere - powoli doprowadzamy jego seteczke do ladu, ale nie obylo sie bez wymiany gaznika. (Patryk mam nadzieje ze sie nie wkurzasz ze o Tobie wspominam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Hmm... no ale później jest wszystko OK tylko w zimne dni z rańca jest mały problemik. De facto w tym roku jeszcze mi nie zgasł ale w zeszłym roku zgasł mi chyba 3 razy. ile kosztowala wymiana podcisnienia Koszt wężyków ok. 10zł/m a potrzeba ok.2,5m. Koszt wymiany: 0zł - sam zrobiłem bo to proste jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Koszt wężyków ok. 10zł/m a potrzeba ok.2,5m. Koszt wymiany: 0zł - sam zrobiłem bo to proste jest. proste nie proste ale latwo pomieszac... to nie to co w honidzie legend Quattro wszystko podpisane cyferkami :> pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 proste nie proste ale latwo pomieszac... No to mi się jeszcze nie udało Poprostu trzeba wymieniać je pojedyńczo i będzie gicior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Koszt wężyków ok. 10zł/m a potrzeba ok.2,5m. Koszt wymiany: 0zł - sam zrobiłem tylko jak bedziesz szedl to wez jakis maly kawalek na wzor zebys nie kupil wezykow o zbyt duzej srednicy. chyba ze ktos tu zna rozmiar. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.