Gość piekarxxx Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Witam !! Naprawiałem pare dni temu alterantor Nissan Primera 96r. 2,0 16V w takim tam warsztacie, liczylem się z kosztem 150zł max po przeczytaniu wszystkich postówna forum , lecz kiedy go odbierałem w czawartek gość zawołał ode mnie 340zł - spytałem za co tyle ? A on że wymienił łożyska 40zł i regulator za robociznę 50zł a taki drogi był regulator napięcia ! Na plastiku przy alternatorze jest logo BOSHA ! PYTANIE czy mnie oszukał czy te raegulatory są takie drogie ?? Dziękuję za odpowiedz !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Na pewno przesadził z łożyskami. Moja żonka jeździła do niedawna CC700, gdzie był alternator Magneti Marelli. Łożyska wymieniłem w nim sam. Koszt 4zł za dwa łożyska i 6 za przesyłkę z Allegro. W Primerach łożyska co najwyżej różnią się wielkością, ale i tak koszt jednego nie przekroczy 4zł. Z regulatorem też przesadził. Nie wiem ile, ale dla porównania powiem ci, że w wakacje mojemu koledze spalił się rozrusznik w Escorcie 1.8TD Oddaliśmy go do elektryka w Krynicy Morskiej. Gość za wymianę szczotek, bendixu, łożysk i porządną konserwację wziął 70zł !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chudyy1 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Kolego regulator jest drogi i ciesz się, że jest w ogóle!!! Ja mam P11 na rynek japoński i regulator mam hitachi!!! W Polsce praktycznie nie do kupienia!!! A jeżeli chodzi o twój regulator BOSH to słyszałem że są tańsze zamienniki (niewiele tańsze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Tak jak mówi chudyy1, cena nie była wiele przesadzona. Nie porównujmy teraz cen z CC. Ja rok temu robiłem to samo co ty piekarxxx + wymiana szczotek i zapłaciłem 350zł. Z tym że alternator mam HITACHI a nie BOSCH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a ja mam magneti marellli i za wymiane regularotra zaplacilem 50 pln Regulator pasuje idealnie od UNO chyba czy innego CC Tylko trzeba rozwiercic jedna dziurke i mozna smigac nie przeplacajac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 a ja mam magneti marellli i za wymiane regularotra zaplacilem 50 pln Regulator pasuje idealnie od UNO chyba czy innego CC Tylko trzeba rozwiercic jedna dziurke i mozna smigac nie przeplacajac. No właśnie. Wszystko więc zależy od tego co siedzi pod maską, oraz czy chcesz / masz umiejętności, by zrobić to samemu. Nie śmiejcie się, ale w moim poprzednim aucie ( Daihatsu ) też padł regulator alternatora. Szczotki dopasowałem od jakiejś wiertarki, a regulator od Poloneza. Śmigał bezawaryjnie ponad dwa lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody20132 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 No właśnie. Wszystko więc zależy od tego co siedzi pod maską, oraz czy chcesz / masz umiejętności, by zrobić to samemu. Nie śmiejcie się, ale w moim poprzednim aucie ( Daihatsu ) też padł regulator alternatora. Szczotki dopasowałem od jakiejś wiertarki, a regulator od Poloneza. Śmigał bezawaryjnie ponad dwa lata http://motolokalizator.pl/product/1959/regulator_napiecia_hitachi_nissan_2_0d.html http://www.traxx.com.pl/alternator-ja1528-p-414.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 mlody2013 dostał + wsumie to przy 350 zł wolał bym dać 50 wiecej za full nowy ..regulatory są drogie to fakt do 150 zł natomiast + reszta to daleko do 340 zł ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Hej, podpinam sie pod wątek, wydarłem alternator i ku mojej "uciesze" jest to hitachi. Rozkręciłem i na pierwszy rzut oka oprócz mostka z diodami i regulatorem napięcia (nie wiem czy to jest rozbieralne jeszcze bo nie odlutowałem tego od stojana) jest do wymiany jedno łożysko (luzów nie ma ale oceniam, że ciężko chodzi), bieżnia do szczotek a co za tym idzie szczotki pewnie też. Już jutro widze jak goście mi zaśpeiwają za części 300 i za robocizne to akurat sprawdziłem 70 PLN. W związku z tym chciałem się utwierdzić czy nie lepiej kupić taki alternator. Tylko nie wiem jakiej to firmy jest, nie dostałem jeszcze odpowiedzi. http://www.traxx.com.pl/alternator-ja1528-p-414.html http://allegro.pl/nowy-alternator-nissan-primera-2-0-td-i1988528602.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.