Gość winiu Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Nie udało mi się znaleźć w serwisie, a może źle szukałem. Więc z gór przepraszam jak sie powtórzę. Zauważyłem że na starcie mój sunny 2,0D dużo pali wskazówka leci w dół jak oszalała. Potem w trasie i nawet w mieście jak się rozgrzeje jest już ok. Czego to może być winą ?? Czy tutaj w silnikach diesla jest jakieś sannie które można regulować ?? Auto generalnie pali od ręki. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Jest automat przyspieszający kąt wtrysku. Można to regulować. Można też zmienić dawkę paliwa, no i jest śruba regulacji wolnych obrotów. Jeśli dużo pali, powinieneś zacząć od kąta wtrysku i wolny obrotów. Dawki raczej nie ruszaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 A gdzie i jak to robić. (Wolne obroty to akurat wiem). Czy może lepiej jechać do fachowca ?? A na to może mieć wpływ termostat ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Z tyłu pompy od strony przegrody silnika masz taki mały cylinder do którego wchodzą dwie rurki wodne. Nad tym cylindrem jest śruba regulacyjna. Włącz silnik i rozgrzej do 80*C. Następnie wyreguluj wolne obroty ( 800obr. ) śrubą z przodu pompy. Potem musisz poczekać aż silnik zupełnie ostygnie ( do temp otoczenia ) Po włączeniu zimnego silnika śrubą z tyłu pompy ustaw obroty około 1200. Po rozgrzaniu się silnik powinien zejść na 800-850obr. Jeśli nie spadnie do tylu, skoryguj wolne obroty tą śrubą Jeśli nie da się tak wyregulować, masz uszkodzony - zatarty ten cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Wolne już skorygowałem. A ta śruba z tyłu to ta duża śruba na której mocowany jest ten cylinderek ?? Postaram się jutro zrobić zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 a ile Ci chłapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie wiem jak jest teraz w trasie - miasto 7l a trasa około 5,7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 czyli norma, mi też tak pali. a przyszpieszacz zapłonu mam zepsuty, za mną 0 dymu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vilix Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ten przyspieszacz zapłonu to te użądzenie włączane podczas pracy zimnego silnika?? Czym to się objawia?? Mój diesel po wymianie uszczelki pod głowicą chlipie srednio 7.5 l/100. Wydaje mi sie że to dużo. Niewiem ile wczesniej palił bo gdy go kupilem poszedł odrazu do mechaniora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Relike Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Witam Kolego napisz jak się zachowuje wskazówka od temperatury tzn. chodzi mi jak silnik rozgrzeje się. Powinna stać jak wryta w położeniu poziomym. Jeśli opada w dół w trakcie jazdy to znaczy, że termostat przepuszcza i silnik jest niedogrzany. Najszybciej to zauważysz jak będziesz pomykał z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 A widziałem ostatnio na allegro można kupić regenerowany przyspieszacz zapłonu. Wskazówka od temperatury stoi murem. dożo poniżej - ale ponoć założyłem zły czujnik. I tak mi będzie pokazywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.