Gość szopen29 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 drodzy koledzy. moze mnie to zbytnio niemartwi ale dziwi co jednak, bo gdy silnik jest cieplutki to dotaje wyszych obrotow po wlaczeni czy swiatel czy nadmuczu powietrza, po wyl wraca do poprzednich. i jedno jeszcze jaki wplyw na ilosc zuzytego paliwa ma sonda lamda? dzieki zgory pozdrawiam. 97r 1.0 16v 128,000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 1. Dziwna sprawa. Stalo sie tak po jakiejs naprawie, czy od tak ? 2. Sonda ma ogromny wplyw na spalanie paliwa. Jej uszkodzeniu przewaznie towarzyszy zawyzone spalanie i odbiegajaca od normy praca silnika. Jesli masz watpliwosci, sonde mozna latwo zmierzyc. johny_fellow, takie normalne to nie jest, bo przy wiekszym obciazeniu odbiornikiem elektrycznym, obroty spadaja na ulamek sekundy i wracaja do normalnych obr biegu jalowego. Kolega pisze o podwyzszonych na stale obrotach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen29 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 niebylo nic naprawiane. obroty pozostaja na wyszych i obnizaja sie dopiero po wylaczeniu swiatel lub ogrzewania nadmuchu. A jak sprawdzic ta sonde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 bo przy wiekszym obciazeniu odbiornikiem elektrycznym, obroty spadaja na ulamek sekundy i wracaja do normalnych obr biegu jalowegoBzdura, widać, że nie masz obrotomierza/nie patrzysz na niego. Obroty są wtedy minimalnie podwyższone i to jest absolutnie normalne i faktycznie niedawno ktoś o to pytał (ale może trudno jest znaleźć...). A jak sprawdzic ta sonde?Miernikiem elektrycznym. Poszukaj, a na pewno znajdziesz (gdybym pamiętał dokładnie, to bym napisał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Domiss, musze sprawdzic jak jest w micruni mojej Pani. Jak na razie opieram sie na obserwacji mojego autka i kilku innych, ktorymi jezdze... Teraz jak mysle, jest to dosyc logiczne - nissan ma jakis uklad, ktory sprawdza obciazenie alternatora i na jego postawie podwyzsza obroty silnika, celem zwiekszenia wydajnosci pradowej. Pomyslowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Teraz jak mysle, jest to dosyc logiczne - nissan ma jakis uklad, ktory sprawdza obciazenie alternatora i na jego postawie podwyzsza obroty silnika, celem zwiekszenia wydajnosci pradowej.Dokładnie tak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 johny_fellow, takie normalne to nie jest, bo przy wiekszym obciazeniu odbiornikiem elektrycznym, obroty spadaja na ulamek sekundy i wracaja do normalnych obr biegu jalowego. Kolega pisze o podwyzszonych na stale obrotach... widać, że nie masz obrotomierza/nie patrzysz na niego. Obroty są wtedy minimalnie podwyższone i to jest absolutnie normalne Hmm... chyba jednak miałem rację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.