Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] - Nierowna praca zimnego silnika.


Gość PiotrKe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i ponownie pytam ;),

 

przypomne, ze jestem posiadaczem Almery '96 rok 2,0 D.

Co moze byc przyczyna nierowniej pracy silnika tuz po uruchomieniu po dlugim postoju. Zimny silnik przez kilka sekund pracuje nierowno, dlaczego?

Czy przyczyna tego moga byc: swiece zarowe, poduszki pod silnikiem, wtryskiwacze, a moze zupelnie cos innego?

 

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak teraz rano odpalam swojego to obroty spadają do ok 500 i tez chodzi jakoś nie tak (nie wiem jak powinno być, mój pierwszy nissan, mój pierwszy disel ;) ) ale delikatnie musne kilka razy gaz i powraca do normy. Nie wiem czy powinno być tak jak mam ale układ grzania działa OK, swiece tez sprawdzałem i wyszło że wszystkie maja rezystancje 1,3 Oma, wykręcałem je, są spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak teraz rano odpalam swojego to obroty spadają do ok 500 i tez chodzi jakoś nie tak (nie wiem jak powinno być, mój pierwszy nissan, mój pierwszy disel ;) ) ale delikatnie musne kilka razy gaz i powraca do normy. Nie wiem czy powinno być tak jak mam ale układ grzania działa OK, swiece tez sprawdzałem i wyszło że wszystkie maja rezystancje 1,3 Oma, wykręcałem je, są spoko.

 

Nitram z tego co widze masz nissana N15 2.0 D wlasnie czekam na odbior takiego ale slyszalem ze przy tym silniku i przy 75 czy 78 KM to jest mułek czy to jest prawda? I jeszcze takie male pytanko co do spalania po miescie i w trasie jakie ono jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muł to może nie, idzie nie źle ale trzeba sie nauczyć że jakakolwiek moc pojawia sie powyżej 3 tys obrotów. Nie narzekam, ale trzeba sie przyzwyczaić.

 

Co do spalania to dla świętego spokoju liczę że pali 7 litrów, w trasie na pewno mniej.

 

Dla przykładu na 20l ropy robie trochę ponad 300 km w trasie tzn że spalanie jest poniżej 6l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Muł to może nie, idzie nie źle ale trzeba sie nauczyć że jakakolwiek moc pojawia sie powyżej 3 tys obrotów. Nie narzekam, ale trzeba sie przyzwyczaić.

 

Co do spalania to dla świętego spokoju liczę że pali 7 litrów, w trasie na pewno mniej.

 

Dla przykładu na 20l ropy robie trochę ponad 300 km w trasie tzn że spalanie jest poniżej 6l.

 

Hmm troche mnie to dziwi co piszecie u mnie jest tak ze zimny odpalam to ma obroty na poziomie 700 potem przez jakis czas na luzie faluja miedzye 700 - 900 jezeli jest 900 i zaczynam puszczac sprzeglo na jedynce spadaja do 700, normalnie i najczesciej silnik ma 700 i to jest stala jak stoje np. na swiatlach i nie wiem czy to normalne? moze ssanie tak dziala?

Co do tego ze 2.0D nie jest strzala to na 1 i 2 biegu jak osiagam 3tys obrotow to juz koniec dalej nie ciagnie, a inaczej jest na biegach wyzszych. Najczesciej zmieniam bieg ok 2,5 tys obrotow pow 2tys jest dobra moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie już odpala normalnie, od razu łapie obroty tak ok 1 tys, poruszałem tym cięgnem od ssania i sie naprawiło, wydaje mi sie że przez mycie silnika coś sie zacięło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...