Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Witam, nie znalazłem podobnego ematu więc zakładam nowy, jezeli byl to usune moj oszczedzajac pracy modom. temat przedstawie na przykładzie zdjęcia silnika które wykonał johny_fellow w swoim aucie. Informuje ze to johny_fellow jest autorem i wlascicielem fotki i uzywam jej nie w celach komercyjnych lecz naukowych, nie pytalem o zgode autora :mikolaj: U mnie z tego miejsca wychodziła taka aluminiowa rurka która szła gdzies w głąb silnika, ale nie była podłączona. Dzisiaj obluzowałą się gdyż śruba obrączki która ją trzymała była skorodowana. Wyjąłem rurę i schowałem do bagażnika :-) Czy ta rura jest seryjnie podłączona do układu dolotowego i ma zapewniać lepsze nagrzewanie się auta? Czy jej wywalenie nie spowoduje żadnych złych objawów? Czy spowosuje lepsze objawy gdyż ciepłe powietrze nie będzie dostawało się do silnika? Czy wszyscy którzy montowali CAI ja wywalali?? Czy jest sens skrócić tąrurke i skierować ją do dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 chodzi Ci o ta grubsza? ktorej na fotce nie ma a ktora normalnie idzie od blachy kolektora do obudowy gaznika? czy o ta cienka - EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Quattro, o tą grubą. o EGR mi wiadomo co nieco z forum :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Misiek_nx, to jest EGR, nie odma odma to ten mały czerowny filterek pod rurą. Jak wyjąłeś rurke to zatkaj czymś tem otwór, najkepiej jakąś blachą lub monetą chodziaż słyszałem ze nie zdają egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Quattro, o tą grubą. o EGR mi wiadomo co nieco z forum :-) Moj 100NX na GA16DS nie mial jej nigdy i nawet nie ma takiego przetloczenia na blasze od kolektora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 wiem wiem... generalnie to jest raczej przydatne... co nie zmienia faktu ze w moim tego nie bylo. Ale tobie ja bym radzil ja zalozyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Nie musi,nic złego sie nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 To jest miejsce, z którego idzie rurka do podgrzewania przepustnicy. Czy ta rura jest seryjnie podłączona do układu dolotowego i ma zapewniać lepsze nagrzewanie się auta? Ma zapewnić szybsze ogrzanie przepustnicy. Czy jej wywalenie nie spowoduje żadnych złych objawów? U mnie nie spowodowało. Czy spowosuje lepsze objawy gdyż ciepłe powietrze nie będzie dostawało się do silnika? Nie wiem Czy wszyscy którzy montowali CAI ja wywalali?? Z tych które widziałem to tak. Bo wtedy do niczego się nie przydaje. Czy jest sens skrócić tąrurke i skierować ją do dołu? A po co? Lepiej ją wyrzucić. Lżej będzie. Informuje ze to johny_fellow jest autorem i wlascicielem fotki i uzywam jej nie w celach komercyjnych lecz naukowych, nie pytalem o zgode autora I za to czeka Cię kara... 100lat w towarzystwie Lecha i Jarosława Aaa... i to nie jest odma! Odma jedna na mojej fotce jest wyposażona w filtr a druga łączy pokrywę "klawiatury" z koloktorem dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 odłoże ją do garażu i niech sobie leży ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 a co ja napisałem pare postów wyżej, to samo powtarzacie sie. Dżony wskakuj na blable i napij sie z nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 pers, napisales ze to EGR, a to nie EGR tylko jakies gowno do grzania przepustnicy :-) A jak mi nie dziala wentylator to po co mi ustrojstwo do grzania jeszcze? :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 A jak mi nie dziala wentylator to po co mi ustrojstwo do grzania jeszcze? Tylko, że w tym przypadku działanie bądź nie wentylatora nic Ci nie zmienia bo to nie ogrzewa wnętrza samochodu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 johny_fellow, wiem wiem, ale z wentylatorem to juz sie pogubilem. Wymieniony byl bezpiecznik i dzialal, a teraz nie wiem czy dziala czy nie, nie slychac go wogole :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 ktory went. Ci nie dziala? ten od chlodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 taaa, miał spalony bezpiecznik to go wymieniłem.. chyba znowu sie sfajczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 to lepiej jak najszybciej go napraw bo z chłodnicą nie ma zabawy :/ mi sie kiedys plyn zagotowa jak grzebalem pod maska i przez przypadek kabelek sie odpiął;p nic przyjemnego jak płyn bulgocze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 teraz jest zimno to i tak nawiew działą i sie nie gotuje nigdy auto.. w sumie zagotowalo sie raz... swiezo po kupnie jak pod Bydgoszcza w korku stalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 jak Ci pali bezpieczniki to moze byc wina samego wentylatora - a jak zostawisz to tak teraz to zapomnisz i jak sie zrobi cieplej to Ci samo auto przypomni gotujac sie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.