Gość bartek__dg Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam mam pytanie czy w K10 trzeba odpowietrzyc przed wymiana plynu chlodzacego :?: Prosze o pomoc z gory dziekuje [ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 22:50 ] i jak trzeba odpowietrzyc to jak to zrobic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Nic nie trzeba odpowietrzać...Korek spustowy masz na dole chłodnicy, przepłukujesz wodą cały układ, spuszczasz jeszcze raz i zalewasz nowy płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dobrze jest spuscic tez z korpusu silnika - pozbywasz sie calosci starego plynu. A po drugie temat walkowany dziesiatki razy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek__dg Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Wielkie dzieki za pomoc :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dobrze jest spuscic tez z korpusu silnika - pozbywasz sie calosci starego plynu. A po drugie temat walkowany dziesiatki razy !!! a jak zlać płyn z bloku? mam micrusa prawie 8 lat i nie wiem jak to można zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie znam K10, ale srube znajdziesz u dolu korpusu silnika (oczywsicie powyzej miski oleju). Sruba powinna byc "wolna", jakby przykrecona byla przez przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 srube znajdziesz u dolu korpusu silnika (oczywsicie powyzej miski oleju). Czegoś takiego u siebie niestety nigdzie nie znalazłem...i pewnie nie znajdę Nie znam K10 ...To lepiej chyba nie mącić ludziom w głowie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 zauważyłem że nie znasz k10- nigdzie nie ma takiej śruby, nic na ten temat nie mówi service manual; pisze tam tylko żeby odkręcić korek spustowy z chłodnicy ( ewentualnie zdjąć dolny wąż z chłodnicy) spuścić stary płyn, zakręcić i zalać nowym :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Najwazniejsze, ze sa tacy, ktorzy znaja ja lepiej i zawsze moga sprostowac. Tak naprawde wszystko zalezy na jakiej wysokosci jest "wpływ" do ukladu chlodzenia z chlodnicy. Jesli jest w najnizszym punkcie ukladu chlodzenia silnika, dodatkowy spust w korpusie nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Pompa wodna jest w najniższym punkcie,poniżej płaszcza wodnego silnika,więc zdejmując dolny wąż z chłodnicy cały płyn nam zejdzie ( nie zapomnij o otwarciu zaworu nagrzewnicy tj.ogrzewanie na czerwone pole)Odpal na parę sekund to pompa pomoże wypluć resztę.A poza tym przy chłodnicy po lewej stronie jest zawór spustowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.