Gość marwikar1 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Mam prośbe może posiada ktos serwisówke do 2.0 TD w języku polskim i mógłby ja udostepnić. Byłbym wdzięczny. Szukam schematu pompy oleju. Chodzi o ustalenie czy w takiej pompie jest zawór zwrotny. Mój nr GG 1947662 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 to ja bym sie przylaczyl....tyle tylko ze chodzi mi o serwisowke do WP11 2.0 w benzynce... GG 1873852 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 może posiada ktos serwisówke do 2.0 TD w języku polskim Ty myślisz, że takie coś istnieje? Włosi i Hiszpanie mają to stosunkowo od niedawna, a my. Czesi czy Bułgarzy jeszcze trochę lat poczekamy. Oczywiście nie mam na myśli wydań typu 'sam naprawiam'. Kliknij 1 Kliknij 2 Nie wiem jaki masz problem, ale chyba jedyne usterki pomp olejowych w Nissanach polegały na tym, że zostały połamane np. przy wyciąganiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marwikar1 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dzieki za pomoc. Może wiesz też co może byc tego przyczyną: Po odpaleniu auta po dłuzszym postoju przez czas 4 sek. pali sie kontrolka cisnienia oleju. Gdy auto odpalam po raz drugi gaśnie natychmiast. Filtr oleju wymieniłem dwa razy, czujnik też był wymieniany. Dalej to samo. Olej jaki mam zalany to Shell 15W40. Masz może jakiś pomysł. Myslałem że w pompie jest może jakis zawór zwrotny, który po zgaszeniu silkina trzyma olej w jego górnych partiach. Wygląda na to, że jest tam jedynie zawór regulujacy ciśnienie w układzie. Z góry dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Podczas postoju olej samoczynnie za szybko opuszcza kanały ciśnieniowe. W większości przypadków winny jest filtr. Może spróbuj z oryginałem, jeśli zakładałeś tańsze. a tak w ogóle to może warto zmierzyć ciśnienie. Wskaźnika przecież na desce nie masz, a kontrolka gaśnie gdzieś przy 0.3, a przy 2000 obr. ma być 3.0, na wolnych 0.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Taki mały OT: B12 skąd masz takie schematy ? Czy możesz to w jakiś sposób udostępnić na forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiku Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 jarkk podaj maila to ci wyśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.