Sznurek Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Dobry.. nie wiem czy w dobrym kierunku idę.. otóż od jakiegoś czasu ciągle mam problem z pokrywą zaworów ciągle gdzieś mi olej zaczyna wybijać.. dałem nową uszczelkę to ciągle gdzieś leci .. nie raz mocno :/ 2 dni temu znowu robiłem i dziś znowu sie sączy mam Blosa że stożkiem z 3 tyg. temu mi pompka paliwa się rozszczelniła i olej mi wywalało (nie cały) zamieszczam foto przed założeniem blosa żeby było wszystko jasne, są zaznaczone 2 punkty na nim Nr. 1 jest połączony z jakimś wężykiem i gdzieś on tam idzie w głąb silnika i jest pytanie po założeniu Blosa ma być nadał podłączony tak jak jest czy powinien Filtr Odmy być ?? Nr. 2 tu 100% ma być odma podłączona bo przewód odszedł razem z obudową filtra nr.2 zasysa powietrze do pokrywy zaworów a nr.1 odpowietrza tak ? czy może przez tą Odmę w miejscu nr.1 nie mam odpowietrzania i się zbiera ciśnienie i znajduje najsłabsze miejsce i rozszczelnienia się pokrywa ? i wtedy olej leci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 ok panie kolego ;P zacznijmy od tego .. gdziesie sączy ci ten olej ? z okolicy uszczelki ? jak tak to pytanie brzmi: czy oby dobrze przeprowadziłes "operacje zmiany uszczelki" ? bojesli nie wyczysciłesc dokładnie plaśczyzny doscisku uszczelki od srony blku silnika i od srony zaworów to małe G moze owodowac saczenie sie oleju. cisnienie tu nie ma nic do rzeczy. kolejne pytanie. po załozeniu uszczelki, pokrywy i dokreceniu jej. dokonałes takiej czynnosci jak : odpalenie silnika na 5 min i ponownego dokrecenia śrubek ?? czy stałą uszczelkę wspomagałeś dodatkowo jakąś uszczelką płynną ? (wysokotemperaturową silikonową)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 leci koło apratu zapłonowego z pod uszczelki leci 100% tak dobrze robiłem zmiany uszczelki nawet nowa jest.. płaszczyzna została odtłuszczona wręcz i uszczelka tez i dobrze były dokręcone śruby koło aparatu zdenerwowałem sie i kładę silikon tez wysoko temp. tylko że te wyciek meczy mnie już hoho czasu.. więc może kolejne pytanie przewód nr. 1 [b/] od czego on jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 nr.2 zasysa powietrze do pokrywy zaworów a nr.1 odpowietrza tak ? czy może przez tą Odmę w miejscu nr.1 nie mam odpowietrzania i się zbiera ciśnienie i znajduje najsłabsze miejsce i rozszczelnienia się pokrywa ? i wtedy olej leci ? zdejmij te przewody jeżeli podejrzewasz że są zapchane i zapal silnik i posłuchaj czy syczy..od kiedy zaczął się ten wzrost ciśnienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 no jutro trochę czasu walczę z tym a dziś jakoś wpadłem na to że może przez ten wężyk nie podłączony , bo jak patrze na foty to wiekszość ma go podłączonego. ci co posiadają stożek i blosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 sznurek na odmie nr 2 zakładasz filtr na odmę a nr 1 zostaje podłączony pod kolektor dolotowy. A uszczelkę możesz dodatkowo po zewnętrznej przejechać silikonem odpornym na wysokie temperatury i środki chemiczne. I pamiętaj żeby pokrywę po ok.150-200km ponownie mocno dokręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honey28 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 mam identycznie jak ty z tym przeciekiem ,ten sam silnik itp. szukam wlasnie uszczelki a ty gdzie kupiles , bo unas w JC maja do tego modelu inna uszczelke niz potrzebuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 ja mam podobna lipe..tyle ze sruby odkrecaja mi sie i dokrecam zawsze po ok 300km :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 ja kupiłem u siebie w Pile dałem chyba 35 zł jak dobrze pamiętam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honey28 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 rozumiem ze twoja prima jest na gazniku i ta uszczelka wygladala tak http://www.ajusa.es/CataOnLine/imagenes/De...sP/11041500.gif ? chodzi mi głównie o dwa takie wypelnione polkola(jakby zaślepiajace wyciecia w bloku) w uszczelce od strony pasazera. Bo ta uszczelka ktora kupillem byla pozbawiona tych dwoch polkol i gdybym ja zamontowal to bym mial dziury z lewej strony bloku (patrzac na niego od maski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 honey28 to kup uszczelke firmy elring, ajusa lub z JC. Tam są te półkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honey28 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 ok dorwalem z firmy ajusa,zamontowane smiga, jak narazie niema przeciekow, zobaczymy za jakis czas Dzięki wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 sznurek i jak, naprawiłeś maszynkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.