robot Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Potrzebuje schematu pinów w ECU. Będę zmieniał kolektor ssący z Di na Deh i wleci wielopunktowy wtrysk. Potrzebuje informacji w którym miejscu w ECU są piny 101,110,103 i 112 (one sterują wtryskami). Pin dający napięcie '+' na wtryski już znalazłem. I jeszcze jedno pytanie: przy wtrysku jest cienszy i grubszy kabelek-pod który podłączyć '+'? Czy wogóle jest różnica?(wtryski są z primerki z 98r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 piny dające plus na wtrsyki spokojnie możesz dać bezpośrednio z akumulatora A schemat ten mam wydrukwoany z AUTODATY 2004, tak od strony ECU wygląda to tak: 101 102 103 104 105 106 107 108 1 2 3 4 5 6 7 15 16 17 18 19 20 21 22 31 32 33 34 35 36 37 38 39 109 110 111 112 113 114 115 116 8 9 10 11 12 13 14 23 24 25 26 27 28 29 30 40 41 42 43 44 45 46 47 48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 dzięki bardzo za informacje. Jeszcze jest tylko kwestia tego czy jest obojętne gdzie przy wtrysku podłącze plus a gdzie minus? Jeszcze jedna rzecz: ze schematów elektryki z ksiązki "sam naprawiam" wynika że monowtrysk bierze sygnał z pinu 101 i 110, a wielopunkt na 1 cylinder z 101, drugi 110, trzeci 103 a czwarty 112. W razie gdyby niebyło pinów 103 i 112 albo kostka nie miałaby wtyków na nie to chyba można podłączyć wtryski 1 i 4 pod pin 101, a 2 i 3 pod pin 110? Dobrze kombinuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 101, a 2 i 3 pod pin 110? Dobrze kombinuje? tak powinno to działać, ja jak czasami mocno ineruje w elektronikę auta to robię full group czyli biore sygnał z 1 wtrysku i rozdzielam go na 4... daje mi to wieksze możliwości przy tuningach by ecu master... ps. na 99% masz pełną wiązke u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 już sprawdzałem i w wiązce brakuje wtyczek na piny 103 i 112 ale dorzuciłem je. Ale i tak z ECU nie wychodzi na nie sygnał. Więc zostaje mi podłączyć wtryski pod 101 i 110. Sprawdzałem miernikiem napięcie(jeden kabelek pod + z aku a drugi pod pin) i daje około 4V. Niewiem jeszcze jakimi kablami to poprowadzić, jakieś znaczenie będzie miała ich grubość? Narazie niemam jeszcze przepływki, ale już niedługo wypłata lub modyfikacja tej z Di, zresztą działać ma to głównie na Blosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 to moze jeszcze z tematu pinów... pytanie potrzebuje opis pinów aby porównać centralką Bosch z P10 GT i Hitachi z N-14 GTI potrzebny opis do P10 GT [ Dodano: Nie 11 Lis, 2007 16:41 ] a moze ktoś już zamontował centralkę z P10 GT do N-14 GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 kolega madiza montował http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=34969 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 a moze ktoś już zamontował centralkę z P10 GT do N-14 GTI Ja montowałem i zamiennie one do siebie pasowały i chodziły, ECU miałem z P10GT rok 95 i przełożyłem je do P10 Mitcha rok 94... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Kolektor już wleciał(było dużo kombinowania bo kolektor pochodził z p11 a tam chyba głowica jest wyższa albo podstawa filtra oleju inna bo kolektor zachaczał o tą podstawe). Na benzynce działa całkiem ładnie ale tylko do 2,5 tys obrotów(narazie brak przepływki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Rozumując od drugiej strony. Czy wsadzając ecu z GT do Di poprawiły by się osiągi ze względu na możliwość kręcenia silnika do wyższych obrotów (odcinka z 6500 na 7200). Sygnał dla czterech wtrysków schodziłby się w jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 minimalnie poprawił by się sprint do 100km/h ale są na to tańsze i pewniejsze sposoby. ECU z GT jak do siebie wsadzisz może mieć całkowicie inne mapy paliwowe nie wspominając już o tym czy auto CI na nim odpali... Choć nic nie szkodzi sprawdzić i się przekonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 W wolnej chwili spróbuję i zobaczę czy subiektywnie jest jakaś różnica. Jeśli faktycznie w ogóle odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 U mnie już przepływomierz z p10GT założony. Teraz na benzynie ładnie się wkręca do czerwonego pola ale tylko na zimnym silniku, jak tylko się rozgrzeje to obroty falują i troche przerywa. Jak będzie chwila to od kogoś porzycze kompa od wielopunktu i zobaczymy czy coś to poprawi. A jak nie to opornik w obwód czujnika temperatury. Jeszcze musze kupić wskaźnik AFR i sonde lambda do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinimoD Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 ECU OBD-1 montowane do 2000r złącze koloru niebieskiego (działa z konsultem1) ECU OBD-2 złącze koloru białego (protokoły ISO/KWP i konsult2) jak widać nissaan wprowadził OBD-2 już w 95r (głównie wersje na rynek amerykański) kolejny OBD-2 (też biały plastik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 dzisiaj kolega qwasar użyczył mi ECU z N14 Gti. Nareszcie zaczął jezdzić na benzynie. Przymierzam się do nabycia drogą kupna ECU tylko zastanawia mnie jeszcze czy lepiej wziąć ECU od P10GT, N14Gti czy od zwykłego wielopunktu? wałków od GT raczej nie będę wsadzał bo szkoda mi troche Nm na dole i nie wiem czy przy ECU z GT nie będzie mi przelewał za dużo, albo wtryskiwał w nieodpowiednim momencie. I jeszcze jeden problem wystąpił po włożeniu tego ECU - brak wskazań na obrotomierzu. Czym może to być spowodowane i jak można to ominąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ecu z P10GT będzie lepsze względem N14GTI (150 a 143KM), a oba mają wyżej odcinkę niż zwykły wielopunkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 będzie ECU z p10GT. tylko teraz pytanie do tych którzy przekładali ECU, czy też wam nie działał obrotomierz? czym może to być spowodowane i jak to obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.