Gość KamRut Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Witam wszystkich Jak odpale samochód i ostro kręcę kierownicą lewo-prawo, to coś mi puka... Możliwe, żeby przy 150 tysiącach maglowanica już była do remontu? Czy może to końcówki drążka czy jeszcze coś innego. Dodatkowo pojawiają się drgania na kierownicy... Koła wyważałem kilka razy, zero poprawy. Opony nowe, więc to wykluczam, Generalnie koła ładnie się kręcą na wyważarce. Czy od końcówek mogą występować drgania na kierownicy i to niezależnie czy równy asfalt czy nie?? Tym bardziej, że coś tam puka... Można to jakoś samemu sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Witam, moja rada jest taka, pojechać na ścieżkę diagnostyczna i poprośić o sprawdzenie luzów w zawieszeniu. Wg tego co piszesz to lecą ci przeguby zewnętrzne, może końcówki drążka kierowniczego mają też luzy. Jak już to wszystko ustalisz i powymieniasz to jedź na ustawienie zbieżności( najlepiej komputerową) to powinno zlikwidować drgania na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sprezyn Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 wymiana lacznikow drazka stabilizatora i poduszek drazka moze zmniejszyc drgania. A to stukanie w ukladzie o ktorym piszesz to norma - maglownica. Ale da sie z tym zyc - wlasciwie luzy sa prawie zadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamRut Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Witam, moja rada jest taka, pojechać na ścieżkę diagnostyczna i poprośić o sprawdzenie luzów w zawieszeniu. Wg tego co piszesz to lecą ci przeguby zewnętrzne, może końcówki drążka kierowniczego mają też luzy. Jak już to wszystko ustalisz i powymieniasz to jedź na ustawienie zbieżności( najlepiej komputerową) to powinno zlikwidować drgania na kierownicy. Bardzo możliwe, że przegub chyba prawy też mam do wymiany, bo jak ruszam mocniej na skreconych kołach, ale nie tak ,żeby zerwać przyczepność, to coś mi tam pyka... Yhhh... znów wydatki. Poza tym nie pamietam, ale wiem że któryś przegub ma pękniętą gumę i kupa smaru wkoło niego... Pewnie to jego koniec przyszedł. Zamiast wymienić odrazu gumę teraz wymienie przegub... [ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 14:55 ] i poduszek drazka Jakich poduszek? Są tam jakieś poduszki drążka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sprezyn Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 poduszki mocuja drazek bodajze do wahacza. Efektem wybicia poduszek moga byc wlasnie stuki podobne do tych jakie wydaje przegub. Stuki zanikaj np po deszczu. Wymiana poduszek to tanie sprawa wiec warto zajac sie tym na poczatku. Poduszki drazka stabilizatora to takie gumowe obejmy - zeby nie bylo watpliwosci. Przerabialem to w mojej N16 - stuki pojawialy sie poczatkowo przy upalach gdy guma byla miekka. Szczerze mowiac myslalem, ze to wlasnie przegub, lub silent wahacza Pozdr PS Do mojej Tino poduszki kupilem za 5 zl w JC. Cena podejrzenie niska - jeszcze nie wymienilem. W ASO jedna poduszka 30zl - wiec nie majatek. [ Dodano: Nie 28 Paź, 2007 09:31 ] jak mialem N16 na gwarancji to w ASO mowili ze przy tym szarpaniu kierownica stuki to norma. Zawory w pompie czy cos. Oczywiscie to zalezy od stopnia stukow. Jak nie ma luzu za duzego to nie ma sie co przejmowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ands Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Ostatno dobiegają mnie stuki - trzaski z przodu prawa strona, w warsztacie nie stwierdzili żadnych luzów w zawieszeniu, wszystko jest tak jak byc powinno. Trzask występuje przy ruszaniu zaraz jak puszczam sprzęgło i dodaję gazu, słuchac go też na 2 biegu, na wyższych już nie. Wymieniałem 3 miesiące temu przegub z tej strony, czy możliwe że to on? co w takim przypadku robić skoro nie widać żadnych luzów w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dkaminski Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A gdzie kupujecie przeguby czy gumy do waszych almerek? bo na allegro nie ma za wielkiego wyboru(mam na myśli przeguby). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Wszędzie,gdzie się da ale najlepiej dobrej jakości w niskiej cenie I I I V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ands Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam, po długim słuchaniu skąd dobiegają te stuki, znalazłem - przegub prawy nie był dokręcony, po dokręceniu wszystko gra, stuki znikneły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.