Gość kocurek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Mama okazję kupić zestaw allu z takimi gumami i zastanawiam się czy nie przesadzam, chodzi mi głównie o elementy napędu (przeguby itp..), zużycie paliwa i spadek mocy oraz inne opinie.dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 no raczej przesadzasz jak nie masz wspomagania to lepiej załóż koło steru od promu. za mały silnik za małe auto i za duże koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Skoro obwód pasuje i nie będzie obcierać przy skręcie,a pozatym jest dograne ET to ja bym był za, przecież to dodaje klasy.Że może będzie trochę więcej palił''. 'W sumie mikra ma fajny układ kierowniczy,a nie będziesz przecież wywijał ciągle w miejscu itd itp.Jakbym miał to bym się skusił :diabel2: :diabel2: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Skoro obwód pasuje.....W sumie mikra ma fajny układ kierowniczy,a nie będziesz przecież wywijał ciągle w miejscu :diabel2: :diabel2: . a obwód pasuje??? sory ale 195 to lekka przesada to są koła do sredniej klasy na nie do malucha a powiem więcej, 155 nie idzie ukręcić tym autem w ax lżej o niebo kiera chodziła nigdy więcej micry bez wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 o tym nie pomyślałem, ale kierkę mam sporą z drugiej strony miałem już kapcie 175 i nie odczułem tak problemów ze skręcaniem, 195 podobno dają niesamowity komfort w zakrętach, koleś z tej strony http://www.micra.pl/zrob-to-sam.html twierdzi że ma znajomych w Anglii z 17 i 18", więc chyba ja nie przesadziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Na 195 doskonale sie jeździ na prostych , idealnie równych drogach Więc w Polsce sobie daruj, jeździłem na 195(R14) i po tygodniu zmieniłem na węższe 165 Na bank wzrośnie spalanie, w koleinach będzie rzucać (zwłaszcza jak zaczniesz hamować) i nie wiadomo jak z przekłamaniem licznika będzie. Stabilność auta się poprawiła, ale z komfortem jazdy po naszych drogach to wiele wspólnego nie ma :< [ Dodano: Czw 01 Lis, 2007 00:21 ] ma znajomych w Anglii z 17 i 18", więc chyba ja nie przesadziłem Pamiętaj że Anglia to nie Polska, tam są zupełnie inne drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 [ Dodano: Pią 02 Lis, 2007 14:48 ] Mama okazję kupić zestaw allu z takimi gumami i zastanawiam się czy nie przesadzam, chodzi mi głównie o elementy napędu (przeguby itp..), zużycie paliwa i spadek mocy oraz inne opinie.dzięki i pozdrawiam brakuje jednej bardzo istotnej informacji - profilu opony. 45 jest idealnym zamiennikiem 50 pasuje, ale moze obcierac z tylu na dobiciach albo przy komplecie osob na pokladzie. Jezdzilem dosc dlugo micra 1.3 na alufelgach 15" z zalozonymi oponami 195/50 R15. Komfort troche nizszy niz na zimowkach ale bez przesady (gorzej bylo jak mialem twarde micheliny pilot 195/45 R15). Poza tym sa bardzo duze roznice w twardosci opon - czasem przy tym samym rozmiarze wrazenia sa zupelnie rozne. Zakrety pokonuje sie swietnie, z manewrowaniem nie mialem problemow - ale mialem wspomaganie kierownicy. Osiagi spadaja - predkosc max i przyspieszenie. Spalanie mialem w zasadzie zgodne z danymi fabrycznymi. Troche trzeba bylo uwazac w koleinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 w Polsce nie zamierzam jeździć bo daleko (patrz tag), jeżdżę do pracy autostradą więc jest gładko co do profilu do raczej jestem za 50, bo opony są o 100E tańsze (popularny profil) a to sporo, wolę za to kupić twardsze sprężyny jakie ET by było optymalne? jak jest mniejsze to koło bardziej wystaje czy jest schowane? jak jest z tym przekłamaniem licznika, większe koło musi pokonać większy dystans więc będzie zaniżał? przyznam że najbardziej zależy mi na komforcie, na autostradzie strasznie wieje i auto się trochę chwieje, no i te ronda.... z kolei nie chciał bym żeby mi zamulał na starcie (jak jakiś diesel (nie obrażając właściecieli diesli ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 bez przesady ... ja przejezdzilem na 195/45/15 cale lato i nie narzekam ... auto wyglada raz ze lapiej, dwa super sie prowadzi w zakretach ... tyle z plusow zauwazalny wzrost spalania o 1 litr, minimalnie gorsze przyspieszenie tyle z minusow ... co do profilu 50 moze a nie musi obcierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 jak jest z tym przekłamaniem licznika, większe koło musi pokonać większy dystans więc będzie zaniżał?przyznam że najbardziej zależy mi na komforcie, na autostradzie strasznie wieje i auto się trochę chwieje, no i te ronda.... Jeżeli obwód będzie większy, to przy tej samej liczbie obrotów koła auto przejedzie większy dystans, więc pokaże ci na przykład 10,0 km a ty przejedziesz rzeczywiście 10,2. Prędkościomierze z kolei zazwyczaj fabrycznie zawyżają prędkość, więc się wyrówna. Co do chwiania na wietrze i rondach to cię rozczaruję - same opony tu raczej wiele nie zmienią. Musiałbyś utwardzić zawieszenie, abstrahując od tego, że szersze i niższe opony przyspieszają jego zużycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Po przestudiowaniu wszystkich wypowiedzi i porad eksploatacyjnych zdecydowałem sie na takie koła: felgi 6 x 14 ET 38 opony 185/50 lub 185/55 co myślicie o takim wyborze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 mam letnie 185/55 R14 na almukach, zimowki takie same tylko ze profil 60, i naprawde..auto duzo lepiej trzyma sie drogi przy wiekszych predkosciach, dwqa ze poprawil sie komfort, a trzy ze spalanie wzroslo jakies ..0.5 litra wiecej na 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 no ja palnuje zakup micry wlasnie 1,3 ze swpomagankiem 5drzwiowki a w garazu u panny marnuja sie fele 15 na oponce 195/50 et 39. jedyne co mnie zastanawia to jaki rozstaw ma micra bo fele sa 4x100......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Micra ma właśnie 4x100 także będą pasować. Inna sprawa to rozmiar opon - 195/50 w Micrze ją zamuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Inna sprawa to rozmiar opon - 195/50 w Micrze ją zamuli. 1,3 daje rade ze 195'ami ... wiec bez obaw mozesz zalozyc ... ale spalanie o litr wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 jedyne co mnie zastanawia to jaki rozstaw ma micra A ja myślę, że mają za mały otwór i nie wejdą bez kombinowania, o ile w ogóle ma to sens . No chyba, że te fele są od nissana to nie powinno być takiego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ja sie podepne tutaj, zeby nie zasmiecac-musze kupic zwyczajne letnie opony do K11 z 97roku-niedrogie;)) jakies typy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ja uzupelnisz profil skad jestes bedzie latwiej cos proponowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 z warszawy jestem poki co chcialabym obiektywna opinie dot. moich starych opon letnich-ale kazdy pan od opon zawsze mowi, ze lepiej kupic nowe, zadna nowosc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 kupuj uzywane.... dobre i tanie ;D http://www.allegro.pl/18777_letnie.html?id...attr=Poka%C5%BC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 no dziekuje;) moze sie skusze, uzywane zawsze lepiej zobaczyc. jeszcze pytanie dodatkowe-mam standardowe felgi K11 plus standardowy dekielek na srodku-chcialabym kupic jakies kolpaki na cala felge-zwyczajne 13" beda pasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jasne ze tak ale muysisz zdemontowac dekielka... bo ci nie wejda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lkula Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Hej. Mam od wczoraj 195/50/15 z felgami 7x15". Lekko obciera lewy przód (zauważyłem dziś inny błotnik, jak by z K11 przed FL - auto było po stłuczce i gość chyba zainstalował nieco inny...) ale tylko przy dwóch osobach, maksymalnym skręcie przy lekko za dużej prędkości (np. szybkie zawracanie, 30 km/h, full skręt). Przy normalnej jeździe nic się nie dzieje. Wygląda super, a moim zdaniem komfort jazdy jest wyższy (co mnie dziwi). Można wkładać, ale 195/45/15 są idealnym zamiennikiem - 9 mm różnicy między rozmiarami zalecanymi przez producenta. 195/50/15 są o 29 mm za duże. W każdym razie jak by nie patrzeć warto założyć, przynajmniej jeździ się bardziej ostrożnie i przy tym bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 mozesz zalozyc sobie jakas gume ktora ograniczy skok sprezyny i nie bedzie juz obcierac. PAmietaj kazde przytarcie niszczy rant opony i blache = rdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal387 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam co myślicie o takich felach do micrusia http://www.ogumienie.com/Alufelgi.aspx?rodzaj=felgi i do tego oponki 165/60R14 Czy taki zestwa bardzo zamuli silniczek 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.