Gość Doctor Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Mam pytanie, bo nigdzie nie znalazłem kodów wyświetlanych przez ten komputer Są tam dwie diody czerwona i zielona plus pokręciałko uruchamiające jakiś tryb diagnostyczny. Mam problem bo autko od paru dni pali mi 17 litrów :/ . Jest to nissan sunny 1,6 12v na jednopunkcie z 1990 roku a komputerek miga dwiema diodami na raz, w dziale zrób to sam nic nie znalazłem:). - długie mignięcie . krótkie mignięcie Kod wymigiwany przez komputer: (- -- ... .... .....) Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Sunny 1,6 12V na jedno punkcie ?????????????????????????????? TO jest N14 czy N13???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 N13 wersja fińska podgrzewane fotele, wycieraczki na swiatłąch i automatyczny włącznik świateł mijania, od zwykłej podobno tylko tym się różni że miał to na standardzie ale nie jestem pewnien do końca bo nigdzie nie znalazłem opisu tego komputera no i brak kontrolki check engine. [ Dodano: Nie 28 Paź, 2007 12:32 ] Ok sprawa wygląda tak: ten kod to nie kod tylko tryb wyboru funkcji komputera, tyle się dowiedziałem Będę informował na bierząco jak coś na ten temat znajdę, może się komuś przyda . Co dalej? niewiem. [ Dodano: Nie 28 Paź, 2007 16:38 ] Po wykonaniu paru telefonów włączyłem tryb błędów i wyświetlił 55 nie wiem co to może ktoś wie? Tryb serwisowy włącza się w ten sposób: przekręca się śrubkę w kompie na trym check i czeka się aż obie diony naraz migną 3 razy potem śróbkę przekręca cię na tryb normal i wtedy diody na przemiennie migają u mnie 5 razy czerwona a po niej 5 razy zielona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariand87 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 odbiegając troszkę od tematu. Jest coś takiego w N14? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Z tego co czytałem na forum w n14 zwiera się dwa styki w kostce koło bezpieczników i check engine miga, wyświetlając właśnie te kody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 odbiegając troszkę od tematu. Jest coś takiego w N14?Chodzi Ci o ten komputerek co ma Doctor, w aucie pod siedzeniem? To N14 nie mają przynajmniej ja w swoim aucie nie zauważyłem. A żeby sprawdzić czy masz w komputerze błędy to tak jak napisał Doctor, Z tego co czytałem na forum w n14 zwiera się dwa styki w kostce koło bezpieczników i check engine miga, wyświetlając właśnie te kody W dziale zrób to sam na głównej stronie NKP znajdziesz instrukcję krok po kroku jak odczytać te błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Kurcze teraz to zgłupiałem:). W serwisówce co mi znajomy podsunął brak błędów to 44 i jest to największa cyferka liczba, tu 55 nagle . spalanie dalej ogromne więc nie jest wszystko ok. przewody paliwowe i bak sprawdzone, żadnych wycieków nawet wymieniłem przy okazji jak już wszystko było na wierzchu, widać było na nich już postęp czasu . Trudno będę musiał podjechać do serwisu jednak tylko szkoda kasiory bo zawsze samemu udawało mi się zrobić z autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Kurcze teraz to zgłupiałem:). W serwisówce co mi znajomy podsunął brak błędów to 44 i jest to największa cyferka liczba, tu 55 nagle . Doktor kody błędów mogą byś inne w N13 i w N14. Podaję link do Autodiagnostyka elektroniki silnika SR20, GA16, GA14 może komuś się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 No niestety nie obejdzie się bez warsztatu i tak sprzęgło zaczyna padać to przy okazji zrobi się resztę [ Dodano: Wto 06 Lis, 2007 22:59 ] Smieszna żecz, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy pali teraz 7,5 na mieście jak jadę spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.