Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Dzwonienie na wolnych obrotach


eszi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dalej problem który juz kiedys poruszałem, część go kojarzy z ostatniego spotu w Wawie, pod maską coś dzwoni(czasem zdarzy sie że nie,ale żadko), przy dodaniu gazu znika i raczej nie odczuwam żadnych problemów jeżeli chodzi o eksploatacje, idzie równo i zwija asfalt, ale mnie to drażni,jak nic nie poradzicie to musze do mechanika chociaz wolałbym porade speców od nismo, bym nie wydał kasy na niepotrzebne części i by diagnoza była prawidłowa, pisałem do Coobcia na priva ale mnie olał :fuckyou2: (solidarność grupowa-where is?).Pomóżcie!!! :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506: :506:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam cos podobnego w p10 . Umnie chodzi o osłonę ukladu wydechowego odrazu za kolektorem w dół , mianowicie troszke ją rudy zrzarl i teraz stuka przy wolnych obrotach , taki metaliczny dzwiek jakby...albo to zdemontuje albo pospawam zeby sie nieruszalo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie olej wymieniłem filtr też, jeżdze na lpg i czuje że fachowcy mi tam coś zknocili przy montarzu, przed tego nie było.Trzeba wejść w kanał i posłuchać.Ale fakt faktem COOBCIO mnie zawiódł(miesiąc temu wysłałem priva),cóż dzięki koledzy za pomoc. :)

 

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 13:37 ]

eszi, może coś przy układzie wydechowym dzwoni albo rozrząd

Cały wydech mam nówka bosal, co do rozrządu to podobno nie bo było by słychac cały czas.

 

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 13:39 ]

ja mam cos podobnego w p10 . Umnie chodzi o osłonę ukladu wydechowego odrazu za kolektorem w dół , mianowicie troszke ją rudy zrzarl i teraz stuka przy wolnych obrotach , taki metaliczny dzwiek jakby...albo to zdemontuje albo pospawam zeby sie nieruszalo :P
Moze tp osłona?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem do Coobcia na priva ale mnie olał :fuckyou2:

nie staje w niczyjej obronie, ale trochu to nie na miejscu

eszi forum to nie zakład mechaniki pojazdowej :D i nikt nie ma obowiązku odpowiadać :)

 

 

a co do dzwonienia

co masz na myśli pisząc: wydech

cały?

od kolektora - wszytskie rury z osłonami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały wydech mam nówka bosal, co do rozrządu to podobno nie bo było by słychac cały czas.

Tu się mylisz kolego, bardzo słychać przy odpalaniu (do momentu jak napinacz nie napnie łańcucha0a później też słychać tylko jak jedziesz to nie słyszysz łańcuszka.

A co do wydechu, może gdzieś jakaś osłona przy kolektorze albo osłona katalizatora - często się tłucze jak zahaczysz o coś - w każdym aucie się tłucze :).

Auto na podnośnik albo kanał - włączyć i nasłuchiwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały wydech mam nówka bosal, co do rozrządu to podobno nie bo było by słychac cały czas.

Tu się mylisz kolego, bardzo słychać przy odpalaniu (do momentu jak napinacz nie napnie łańcucha0a później też słychać tylko jak jedziesz to nie słyszysz łańcuszka.

A co do wydechu, może gdzieś jakaś osłona przy kolektorze albo osłona katalizatora - często się tłucze jak zahaczysz o coś - w każdym aucie się tłucze :).

Auto na podnośnik albo kanał - włączyć i nasłuchiwać

Buli otwierałem maske i nie słychac po dodaniu gazu, tylko kanał pozostał

 

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 15:33 ]

pisałem do Coobcia na priva ale mnie olał :fuckyou2:

nie staje w niczyjej obronie, ale trochu to nie na miejscu

eszi forum to nie zakład mechaniki pojazdowej :D i nikt nie ma obowiązku odpowiadać :)

 

 

a co do dzwonienia

co masz na myśli pisząc: wydech

cały?

od kolektora - wszytskie rury z osłonami ?

wszyskie rury bez nowych osłon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi napisał/a:

wszyskie rury bez nowych osłon

i może osłona jest źle przykręcona i wali ci po rurze - takie moje spostrzeżenia - sprawdź to.

dokładnie - nie musisz nawet na kanał jechać, wystarczy że dźwigniesz na windzie prawy tył (bo tam leci rura najbliżej) i postukasz w nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mialem dokladnie ten sam problem w Micrze zony.

Znalazlem dwie przyczyny:

 

- tuz pod kolektorem dolotowym, za metalowa oslona przedniej czesci wydechu znalazlem poluzowana metalowa obraczke, ktora na skutek dzialania rdzy oderwala sie od oslony i dzwonila tylko na wolnych obrotach

 

- poluzowana metalowa oslona - trzyma sie na dwoch srubach, gorna byla ok, lecz dola sruba przerdzewiala, i metalowa oslona lekko haczyla o wydech.

 

Ja rozwiazalem to w nastepujacy sposob:

 

Wyciagnalem wszystkie zbedne kawalki metalu. Pusta przestrzen w dolnej czesci oslony wypelnilem pasta do naprawy wydechu (takiej twardniejacej pod wplywem ciepla). To samo zrobilem rowniez z przestrzenia wokol przerdzewialej dolnej sruby. Aby nadac tej "konstrukcji" stabilnosci, dodatkowa dolozylem troche pasty rowniez w gornej czesci.

 

Od momentu naprawy (ok 3 miesiace) patent ten zdaje egzamin, tzn. wszystkie pobrzekiwania zniknely.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź osłony termiczne pod podłogą które izolują rurę wydechową od podwozia. one też mogą wpadać w rezonans i dzwięk może się rozchodzić po całym samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wolnych obrotach jest małe ciśnienie oleju i napinacz nie napnie dobrze łańcucha i obija się on o obudowe. po dodaniu gazu zwieksza się ciśnienie i już łańucha nie słychać.

dawno temu już chłopaki pisali żeby używać filtra oleju MANNA bo jest dobry i ma lepszą przepustowość. Jeżeli masz założony filtr z JC to go wywal i załóż MANNA. Przerabiałem ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne kłopot. Dziwne metaliczne dźwięki na wolnych obrotach. Sprawdź czy nie wypadły ci takie gumki z klapy przedniej. U mnie po zakupieniu 2 szt - cena nie istotna (grosze) kłopot się skończył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dalej problem który juz kiedys poruszałem, część go kojarzy z ostatniego spotu w Wawie, pod maską coś dzwoni(czasem zdarzy sie że nie,ale żadko), przy dodaniu gazu znika i raczej nie odczuwam żadnych problemów jeżeli chodzi o eksploatacje, idzie równo i zwija asfalt, ale mnie to drażni,jak nic nie poradzicie to musze do mechanika chociaz wolałbym porade speców od nismo, bym nie wydał kasy na niepotrzebne części i by diagnoza była prawidłowa...

Ten opis idealnie pasuje do mojego problemu, tylko nie wiem czy moje pojęcie znaczenia słowa "dzwonienie" jet takie samo jak Twoje :D w każdym razie było to łożysko alternatora.

Przekonałem się o tym przykładając drewnianą listwę 3cmx3cm o długości 1,5m do obudowy alternatora i ucho z drugiej strony, poprzez rękę do listwy, przy pracującym silniku. Oczywiście wymiary listwy nie mają tu wielkiego znaczenia :) Wiem że to śmiesznie brzmi, ale moja frustracja sięgała zenitu bo nie mogłem namierzyć tego uciążliwego i niezawsze występującego dźwięku, a tak prozaiczny sposób pozwolił mi pozbyć się problemu. Nissan Primera '93.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Miałem podobne kłopot. Dziwne metaliczne dźwięki na wolnych obrotach. Sprawdź czy nie wypadły ci takie gumki z klapy przedniej. U mnie po zakupieniu 2 szt - cena nie istotna (grosze) kłopot się skończył...
Niestety maskę otwieram i tak dzwoni, gumki komplet mam.

 

[ Dodano: Sro 28 Lis, 2007 18:11 ]

Mam dalej problem który juz kiedys poruszałem, część go kojarzy z ostatniego spotu w Wawie, pod maską coś dzwoni(czasem zdarzy sie że nie,ale żadko), przy dodaniu gazu znika i raczej nie odczuwam żadnych problemów jeżeli chodzi o eksploatacje, idzie równo i zwija asfalt, ale mnie to drażni,jak nic nie poradzicie to musze do mechanika chociaz wolałbym porade speców od nismo, bym nie wydał kasy na niepotrzebne części i by diagnoza była prawidłowa...

Ten opis idealnie pasuje do mojego problemu, tylko nie wiem czy moje pojęcie znaczenia słowa "dzwonienie" jet takie samo jak Twoje :D w każdym razie było to łożysko alternatora.

Przekonałem się o tym przykładając drewnianą listwę 3cmx3cm o długości 1,5m do obudowy alternatora i ucho z drugiej strony, poprzez rękę do listwy, przy pracującym silniku. Oczywiście wymiary listwy nie mają tu wielkiego znaczenia :) Wiem że to śmiesznie brzmi, ale moja frustracja sięgała zenitu bo nie mogłem namierzyć tego uciążliwego i niezawsze występującego dźwięku, a tak prozaiczny sposób pozwolił mi pozbyć się problemu. Nissan Primera '93.

Sprawdzę to po niedzieli, bo wszystkie osłony metalowe mam ok, może to łożysko??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...