Gość lukers Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Witam! Wykrecilem taki oto czujnik http://www.lukers4.republika.pl/czujnik/1.jpg i niestety wypadly z niego sprezynka i jakas metalowa mala czesc - sprezynke znalazlem ale nic poza tym. Ta sprezynka i to cos byla tu: http://www.lukers4.republika.pl/czujnik/2.jpg Wkrecony jest po prawej stronie silnika a dokladnie kolektora ssacego: http://www.lukers4.republika.pl/czujnik/3.jpg http://www.lukers4.republika.pl/czujnik/4.jpg Wkrecilem go bez sprezynki i tego zgubionego elementu, silnik chodzi niby normalnie (zadnej zmiany w pracy silnika nie zauwazylem) ale mam pytania: Czym steruje ten czujnik? Jakie beda konsekwencje wkreconego niekompletnego czujnika? Czy ktos ma na zbyciu ten element co w srodku tam siedzi? Pozdrawiam Lukers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Podaj dane silnika, bo nie wiem co mam szukać , może to czujnik temperatury cieczy, sprawdz czy pokazuje temperaturę na wskazniku tablicy rozdzielczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 silnik to SR20DE a to jest czujnik na 100% od powietrza tylko jakiego i po co on ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 lukers, poszukaj w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 To nie jest czujnik tylko zawór, a dokładnie zawór regulacji biegu jałowego, między innymi do niego i do zaworu powietrza dodatkowego (silniczek krokowy), tego obok z brązowym gniazdem, należy utrzymanie wolnych obrotów na stałym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Moze i zawor skoro jest - tj byla sprezynka i jakis tam element - zgubilem go. W pracy silnika nic sie nie zmienilo - jak mialem problemy z wysokimi obrotami - pracuje dlugo tak jak na ssaniu - podwyzszone obroty - tak mam je dalej. Moze ktos wie jak "recznie" ograniczyc ssanie w silniku MPI? Ile moze taki zawor kosztowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.