Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gaz w X-Trail


Gość balt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wina źle zamontowanej instalacji gazowej, weź rzeczoznawcę i do gazmena aby pokrył koszty naprawy głowicy,

 

u mnie zaraz będzie 200kkm na LPG, czyli nie jest tak źle whistle.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja mam tez problem z x trailem 2,5 b z gazem brc montowanym w niemczech bo tam go kupilem

i zaswieca mi sie check engine oraz szarpie go na wolnych obr ale i na gazie i na benzynie

a blad jest problem z 1 cylindrem tak odczytano ,myslalem ze cewka i wymienilem ale dalej to samo i pali wiecej

ma on 105tys w tym 40 tys na gazie

 

boje sie zeby nie silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik, to sprawdzisz mierząc ciśnienie, zamień wężyki od 1 i 2 wtrysku razem z kostkami i zobacz czy będzie dalej to samo, bo może Ci wtrysk gazowy leje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty

podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik

teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie?

 

 

mam tez renault kangoo od nowosci 12 lat i ma teraz 603 000 km i tez ma silnik z regulacja manualna zaworow i do tej pory chodzi bez remontu instalacje montowalem przy przebiegu 102 000

 

30 000 km przejechalem x trailem a w zasadzie zona bo ja pracuje w niemczech bez regulacjii zaworow moze to jest przyczyna ?

 

oddalem do naprawy silnik do profesionalnego zakladu i powiedzial mi mechanik ze jest to wina nieregulowania zaworow co 20 tys

 

ale teraz powiedzial ze zalozy profesionalne zawory ktore wytrzymuja dlugo na gazie

Edytowane przez jara67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po dłuższej nieobecności.

Na gazie swoim X-em nakręciłem ponad 30 tysięcy (aktualny przebieg samochodu to 165 kkm), jak na razie zero problemów. Chek który zapalał mi się na benzynie teraz się nie zapala. Problemów z katalizatorem nie mam żadnych (kat jeszcze oryginalny). Jedyne co wymieniłem to pierwsza sonda lambda. Spalanie, w zależności od jazdy, waha się od 10 - 15 litrów, jak się leci 180 to nawet 17 wychodzi (Niemcy autostrada).

Mam tylko jedną uwagę do gazu: za mały zbiornik mi zamontowali. Jak się zdecydujecie na montaż gazu to zamiast koła wchodzi zbiornik około 70 litrów, ja mam zamontowany 46 litrów trochę mało, zwłaszcza na zagraniczne wypady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość marian66

Miałem zamiar przerobić mojego T30 z silnikiem 2.0 na gaz. Po konsultacji gazownik odradził mi montaż, ze względu na katalizator. W centrum Serwisowym BRC przerobili ten model na Gaz, i katalizator rozleciał sie jeszcze w fazie testów. Silnik jest pod względem przerobki OK, ale ten cholerny ceramiczny katalizator. Poradźcie co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marian66

Gazownik bada temat, ale postraszyli go jeszcze w serwisie BRC, że ten silnik,czyli Q20RDE do gazu się nie nadaje. Sam już nie wiem. Ile już przejechałeś na gazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marian66

Gazownik bada temat, ale postraszyli go jeszcze w serwisie BRC, że ten silnik,czyli Q20RDE do gazu się nie nadaje. Sam już nie wiem. Ile już przejechałeś na gazie?

Cd perypetii. Pojechałem do innego warsztatu, gdzie montują Landirenzo i STAGA. Opowiedziałem mechanikom o moich problemach z instalacją BRC- patrzeli na mnie tak jakoś dziwnie.... Mechanicy twierdzą, że nie powinno być żadnego problemu, a o topiących się katalizatorach nie słyszeli. Mają dokładnie zbadać temat i jutro dać mi znać.

Dziwny jest ten świat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

katalizator się stopi jak będzie dopalał paliwo niespalone w cylindrach - właściwa regulacja instalacji. Sam gaz katalizatora nie rozpuści. Ja mam zrobione na gazie prawie 40 tys i jak na razie, po za wymianą listwy wtryskiwaczy, niczego przy silniku nie dotykałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W styczniu 2011 kupiłem używanego X -Traila (T30, silnik 1998 cm3, benzyna, automatyczna skrzynia biegów) z przebiegiem 7700 km. Założyłem w nim instalację sekwencyjną LPG ze sterownikiem STAG 4 ( firma Alltop, Warszawa). Przejechałem na gazie ponad 30 000 km. bez jakichkolwiek awarii lub problemów. Auto zachowuje się bardzo dobrze, nie zauważam ani spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa w stosunku do benzyny. Przy jeździe szosowej z prędkością około 100 - 110 km/h samochód spala około 13 litrów gazu / 100 km.

 

Jedyny problem jaki miałem był następujący: gdy samochód stał na parkingu - jakieś zwierzę - prawdopodobnie kuna - przegryzło gumowy przewód łączący instalację gazową z układem chłodzenia, i z układu chłodzenia wyciekł płyn. Na szczęście w porę się zorientowaełm, że silnik zaczyna się grzać. Po wymianie przewodu gumowego - samochód nadal sprawuje się bardzo dobrze.

 

Póki co jestem więc bardzo zadowolony z X - Traila z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...