DINO Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 wina źle zamontowanej instalacji gazowej, weź rzeczoznawcę i do gazmena aby pokrył koszty naprawy głowicy, u mnie zaraz będzie 200kkm na LPG, czyli nie jest tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jara67 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 ja mam tez problem z x trailem 2,5 b z gazem brc montowanym w niemczech bo tam go kupilem i zaswieca mi sie check engine oraz szarpie go na wolnych obr ale i na gazie i na benzynie a blad jest problem z 1 cylindrem tak odczytano ,myslalem ze cewka i wymienilem ale dalej to samo i pali wiecej ma on 105tys w tym 40 tys na gazie boje sie zeby nie silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 silnik, to sprawdzisz mierząc ciśnienie, zamień wężyki od 1 i 2 wtrysku razem z kostkami i zobacz czy będzie dalej to samo, bo może Ci wtrysk gazowy leje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jara67 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 (edytowane) juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie? mam tez renault kangoo od nowosci 12 lat i ma teraz 603 000 km i tez ma silnik z regulacja manualna zaworow i do tej pory chodzi bez remontu instalacje montowalem przy przebiegu 102 000 30 000 km przejechalem x trailem a w zasadzie zona bo ja pracuje w niemczech bez regulacjii zaworow moze to jest przyczyna ? oddalem do naprawy silnik do profesionalnego zakladu i powiedzial mi mechanik ze jest to wina nieregulowania zaworow co 20 tys ale teraz powiedzial ze zalozy profesionalne zawory ktore wytrzymuja dlugo na gazie Edytowane 27 Września 2011 przez jara67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balt Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam po dłuższej nieobecności. Na gazie swoim X-em nakręciłem ponad 30 tysięcy (aktualny przebieg samochodu to 165 kkm), jak na razie zero problemów. Chek który zapalał mi się na benzynie teraz się nie zapala. Problemów z katalizatorem nie mam żadnych (kat jeszcze oryginalny). Jedyne co wymieniłem to pierwsza sonda lambda. Spalanie, w zależności od jazdy, waha się od 10 - 15 litrów, jak się leci 180 to nawet 17 wychodzi (Niemcy autostrada). Mam tylko jedną uwagę do gazu: za mały zbiornik mi zamontowali. Jak się zdecydujecie na montaż gazu to zamiast koła wchodzi zbiornik około 70 litrów, ja mam zamontowany 46 litrów trochę mało, zwłaszcza na zagraniczne wypady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian66 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Miałem zamiar przerobić mojego T30 z silnikiem 2.0 na gaz. Po konsultacji gazownik odradził mi montaż, ze względu na katalizator. W centrum Serwisowym BRC przerobili ten model na Gaz, i katalizator rozleciał sie jeszcze w fazie testów. Silnik jest pod względem przerobki OK, ale ten cholerny ceramiczny katalizator. Poradźcie co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Usuń katalizator. Ja już go nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian66 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jakże to? Dać atrapę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Nie. Obudowa zostaje. Trzeba tylko usunąć środek. Nastepnie dolna sonda na tulejkę i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian66 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Gazownik bada temat, ale postraszyli go jeszcze w serwisie BRC, że ten silnik,czyli Q20RDE do gazu się nie nadaje. Sam już nie wiem. Ile już przejechałeś na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Nie mam gazu, za mało km robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian66 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Gazownik bada temat, ale postraszyli go jeszcze w serwisie BRC, że ten silnik,czyli Q20RDE do gazu się nie nadaje. Sam już nie wiem. Ile już przejechałeś na gazie? Cd perypetii. Pojechałem do innego warsztatu, gdzie montują Landirenzo i STAGA. Opowiedziałem mechanikom o moich problemach z instalacją BRC- patrzeli na mnie tak jakoś dziwnie.... Mechanicy twierdzą, że nie powinno być żadnego problemu, a o topiących się katalizatorach nie słyszeli. Mają dokładnie zbadać temat i jutro dać mi znać.Dziwny jest ten świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balt Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 katalizator się stopi jak będzie dopalał paliwo niespalone w cylindrach - właściwa regulacja instalacji. Sam gaz katalizatora nie rozpuści. Ja mam zrobione na gazie prawie 40 tys i jak na razie, po za wymianą listwy wtryskiwaczy, niczego przy silniku nie dotykałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość znow Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 W styczniu 2011 kupiłem używanego X -Traila (T30, silnik 1998 cm3, benzyna, automatyczna skrzynia biegów) z przebiegiem 7700 km. Założyłem w nim instalację sekwencyjną LPG ze sterownikiem STAG 4 ( firma Alltop, Warszawa). Przejechałem na gazie ponad 30 000 km. bez jakichkolwiek awarii lub problemów. Auto zachowuje się bardzo dobrze, nie zauważam ani spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa w stosunku do benzyny. Przy jeździe szosowej z prędkością około 100 - 110 km/h samochód spala około 13 litrów gazu / 100 km. Jedyny problem jaki miałem był następujący: gdy samochód stał na parkingu - jakieś zwierzę - prawdopodobnie kuna - przegryzło gumowy przewód łączący instalację gazową z układem chłodzenia, i z układu chłodzenia wyciekł płyn. Na szczęście w porę się zorientowaełm, że silnik zaczyna się grzać. Po wymianie przewodu gumowego - samochód nadal sprawuje się bardzo dobrze. Póki co jestem więc bardzo zadowolony z X - Traila z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert malinowski Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 witam, czy może ktoś się oriętuje i poleca gdzie w Gdańsku można założyć instalcję do X-Traila 2003r silnik 1998 cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.