Gość empek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Cześć.Trochę śmieszne, ale mam pyt. ile wyciągają Wasze autka. Moja na autostradzie pod Wrocławiem za nic nie chciała się rozpędzić powyżej 130 km/h. Zastanawia mnie, czy to fabryczny koniec cugu czy moja tak ma? Pochodzi z 1997 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 siemka słuchaj trochę może offtop ale mamy ten sam silnik, mój sunny jak jeszcze jeździł to na luzaku bujałem go do 140 km/h, jak dłużej się poczekało to 155 a raz nawet 160 było . ostatnio już na chodzie ale bez regulacji pompy jechałem 135 a nie chciałem mocniej bo nie ustawiony był. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jastrząb, czyli ogólnie różnice pewne są. Chyba muszę się kopnąć do jakiegoś speca od Nissana, bo mam tempomat, ale nie działający. Generalnie jest mi on do niczego (bo i gdzie, a poza tym paliwka więcej wtedy trzeba), ale pod maską jest jakaś pucha od niego, która wpada we wkurzające wibracje. Przy okazji może się okazać,że to "cudo" troszkę ogranicza osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 w sumie współczuję wam chłopaki :/ Jednak co benzyna to benzyna...u mnie 140km/h to żaden problem...nie sprawdzałem ile moge z niego wyciagnąć ale myślę ze 180 to pójdzie z palcem w ..... Te niskie prędkości to jest niestety domena dieselków... [ Dodano: Sob 03 Lis, 2007 15:49 ] Tempomat nie ma możliwości ograniczenia prędkości...nie ma na to wpływu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Speeder, współczucie nie jest konieczne. W naszych warunkach 130 jest wystarczające (raczej), ale chodzi o ciekawość, czy to fabryczny koniec szybkości. Pozdrowionka dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 witam,ja moja alemerke rozbujalem do 152 km/h była to zwykła droga wiec sobie odpuściłem i dalej już nie próbowałem. Rok 96, 2.0 D SLX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Empek, a nie macie wglądu w ksiażke obsługi Waszych dieselków?? Tam przecież dokładnie musi byc napisane ile pojedzie...Jeśli to ten sam silnik diesla co w Almerze to wygrzebałem z książki WKŁ że jego prędkość maksymalna to 156 km/h [ Dodano: Sob 03 Lis, 2007 16:19 ] Pamiętajcie również o tym, że nasze prędkościomierze oszukują i musicie brac poprawkę o jakieś 6-8 km/h mniej w rzeczywistości niz jest na liczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Te niskie prędkości to jest niestety domena dieselków... Taaaa... Chyba w ciężarówkach. :one: :mikolaj: Zapraszam na przejażdżkę moim turboklekotem, to zobaczysz, że sporo się ostatnimi czasy w dieslach zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Cronos ale ja mówię o dieselkach, jakie montowane były m.in. w Sunny...nie porównuj ich do swojego to inna bajka i inna technologia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Cronos ale ja mówię o dieselkach, jakie montowane były m.in. w Sunny...nie porównuj ich do swojego to inna bajka i inna technologia... Ups... to przepraszam. Ale na przejażdżkę, tak czy inaczej zapraszam. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Cronos a pewno że z propozycji skorzystam bo z ciekawościa sie przyglądam co ci inzynierowie wyczyniaja z tymi dieslami kiedys 1.5 w dieslu było nie do pomyslenia a poza tym moze kupie N 16 i moze własnie będzie to diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 No to w razie czego wiesz gdzie mnie znaleźć. :one: Myślę, że i Ty będziesz miło zaskoczony tym, co można wyciągnąć z 1.5 przy ważącym ponad 1200 kg aucie. Ja byłem i dalej jestem mile zaskoczony dynamiką tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 żebym osiągnął książkową prędkość max potrzebował bym dłuuuuugiej prostej. Normalnie do 130 - 140 przyspiesza normalnie ale później to kiepsko Najważniejsze zaleta tego silnika to: że jeździ na wszystkim co sie mu wleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumień Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 130 to trochę mało chyba... Moja z 4 osobami pojedzie do 160 (do tylu rozbujałem), a 120-130 to żaden problem. Żeby te 150 pojechać to nie trzeba wcale godzinę z górki rozpędzać ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczyk Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Witam Mi na autostradzie Poznan - Łodz udalo sie rozpedzic do ok 180 km/h. Jechalem sam praktycznie bez zadnego bagazu. Mysle ze jak bym jeszcze pociagnal to moze by bylo i wiecej ale pojawila sie bramka oplat i trzeba bylo hamowac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tananek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 i jak dla mnie 130 to troche malo. Na trasie b-stok - wawa, jechalem 130 i jeszcze milalem sporo miejsca pod pedalem. Almera 98 2.0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 ja jeżdząc 2 miechy jeszce na autostrade nie trafiłem, jak sie uda to może go sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 130 to zbyt mało. W sunnym z 1993 roku spokojnie, na płaskim wyciagam 140-150, więcej to juz cięzko (chyba, że z górki albo z wiatrem). A przecież w almerze N15 jest nieco ulepszona wersja silnika CD20E, nie sądze, by miał osiągi gorsze niz 'zwykły' CD20. Zresztą jak miałem Primere W10 ze strym CD20 to też do 140 spokojnie dociągałem, choć rozpedzanie trwało nieco dlużej niz w Sunnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Hmm, to trzeba będzie przy niej podłubać. Może na początek tuning za 2 złote... Zastanawia mnie " dziura w gazie"- podczas rozpędzania dość często ma taki objaw, jakby się silnik przydławiał. Pali w sumie niewiele (5,1 l/100km latem podczas jazdy nad Bałtyk), ale pewnie porównując z Waszymi jest także bardziej mułowata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 EGR wywal, jednak prawidłowo działający EGR nie ma wplywu na Vmax. Za to bez EGR auto bedzie sie lepiej zbierać. Jesli natomiast masz uszkodzony egr (nieprawidlowe sterowanie zaworami) to nie wykluczone, że problemy z Vmax i ta 'dziura' moze być tego skutkiem. Usuniesz egr to zobaczysz, najwyżej bedziesz dalej szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 JA swoją 2.0D do licznikowych 180 km/h do 140 idzie w miare szybko ale powyżej to już wolniutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Moja większa i cięższa Primera z podobnym silnikiem zaraz po zakupie szła 140km/h. Myślę, że teraz byłoby lepiej, ale nie będę testował. Poczytajcie o uszczelkach pod głowicą w CD20... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczyk Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 a co jest z uszczelkami w tych silnikach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 uszczelki uszczelkami ale diesel to nie wyścigówka jak dla mnie to 120 wystarczy, lubię jeździć szybciej ale mój dieselek jeszcze 4,5k obrotów nie przekroczył, nie wiem jakie mam max obroty a i prędkość max też mnie nie interesuje ważne że jak trzeba to do 140 na pewno dociągnie. od przyspieszeń, V max to są benzyniaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piasek_1981 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 moja n16 2.2cdi leciała juz 170km/h chciała jeszcze ale nie ma gdzie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.