Gość fufok Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Witam wszystkich:) Mam pod opieką Almerkę 1.4, w której założone jest nowe kompletne sprzęgło ale wydaje mi się że mechanik nie za dobrze dobrał wysokość pedału sprzęgła na której silnik zaczyna napędzać kółka. Teraz jest tak że żeby ruszyć muszę prawie oderwać stopę od podłogi:/ Owszem można tak jeździć ale nie jest to zbyt wygodne. Zamierzam obniżyć pedał ale nie wiem do jakiej mniej więcej wysokości kręcić żeby nie przedobrzyć? ---------------------------------------------------- Ponawiam pytanie ale w innej formie:) Napiszcie na jak macie u siebie. Na jakiej odległości od podłogi jest pedał sprzęgła gdy auto rusza. 1/2; 3/4 długości ruchu pedału :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 almera 2003 maly przebieg u mnie i tez dosc wysoko jest moment zasprzeglania. Ale czy to swiadczy o tym, ze sprzeglo jest zurzyte czy wrecz przeciwnie + tego nie wiem. A juz wogole nie wiem czy to sie reguluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Kręccie kreccie regulujcie, mozna troche naciagnac linke. Jezeli sprzeglo bierze pozno tn ze jest go malo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Natala Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 marti nieprawda. U mnie sprzęgło późno łapało, poszło do wymiany, teraz jest nówka i dalej późno łapie, prawie przy samym końcu, więc to nie to. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punisher Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam. Sorry, ze sie podpinam. Moja znajoma posiada almere n15 z silnikiem 1.3(wersja angielska), ale w wikipedii nie ma takiego silnika. Podane jest 1.4, wiec nie wiem o co chodzi. Ewentualnie sprzedajacy podal zle dane. Problem jest ze sprzeglem. Kiedy wciskamy je, aby zmienic bieg, a pozniej puszczamy, pedal jest twardy na poczatku(bardzo), kiedy zwolnimy pedal, przy koncu odbija i jest to slyszalne jakby cos pukalo. Czasem zdarzy sie, ze tarcza sie lekko nadpala i smierdzi. Jak dla mnie jest to zbyt mocno naciagnieta linka i wystarczy wyregulowac. Prosze o rady, gdyz moge sie mylic i jednak trzeba bedzie oddac samochod do mechanika. Dzieki z gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.