Gość adamslupca Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 mam problem z moim 200sx a mianowicieto takl pali i da się nim jeździc ale nie osiąga swoich full możliwości. Zapala na styk, ale na wolnych obrotach silnikiem szarpie i podczas dodawania gazu na wieksze obroty z wydechu wylatuje jasny dym, wydaje mi sie ze to może byc cos z turbiną.POmocy helllllllllllllllllllllllllp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Zapewne wciaga plyn chlodniczy stad bialy dym, zauwazyles zeby ubywalo plynu? Masz wskaznik doladowania? To, ze silnikiem szarpie nie jest zwiazane z turbina, byc moze poleciala uszczelka pod glowica idlatego spala wode. Lepiej jedz do dobrego warsztatu, ktory zajmuje sie 200sxami(byle nie ASO) BTW To s14 czy s13? Napisales ze [s14] ale silnik 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamslupca Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a jaki koszt naprawy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Nie wiem, natomiast jakby sie okazalo ze to uszczelka to lepiej kup dobra np. taka http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233924.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 adamslupca, koszt może być od 500 wzwyż... pamietaj że zwykle jak jużsie robi głowice to przy okazji można zrobić wiele innych rzeczy więc koszty rosną. Tak naprawde nigdy nie wiadomo co jeszcze mogło się popsuć. Ale skoro auto traci moc to nie ma co zwlekać, zwłaszcza że to silniczek turbo :-) [ Dodano: Wto 06 Lis, 2007 18:25 ] adamslupca, koszt może być od 500 wzwyż... pamietaj że zwykle jak jużsie robi głowice to przy okazji można zrobić wiele innych rzeczy więc koszty rosną. Tak naprawde nigdy nie wiadomo co jeszcze mogło się popsuć. Ale skoro auto traci moc to nie ma co zwlekać, zwłaszcza że to silniczek turbo :-) U mnie też mam czasami biały dym, ale nie pali ani płynu chłodniczego ani nie bierze oleju a i mocy nie brakuje... pomogło zalanie uszczelniaczem STP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 pomogło zalanie uszczelniaczem STP... Do silnika czy do chłodnicy tego wlałeś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 johny_fellow, do silnika, wyciągnąłem 400 ml gorącego oleju, wlałem to i dotarłem robiąc spokojnie 200km w trasie... potem odstał troche i teraz super pracuje, nie dławie sie, gania dobrze i sporadycznie zakopci na biało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jak turbo pada to dymi o dziwo na biało a nie jakby wydawać się mogło na niebiesko... Jak masz podejrzenia o uszelkę pod łbem to: - sprawdz czy jak silnik się nagrzeje to czy leci cieple poweitrze z nawiewów (po uprzednim ustawieniu grzania na maks) - czy na chodzącym silniku czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma ma bombli ew. zanim uruchomisz silnik to odkręć korek wlewu wody i zapal silnik, poziom wody może się zmieniać ale bardzo powoli i płynnie nie mogą temu towarzyszyć żadne wodo wtryski... To chyba by było na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.