Gość MichalW Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam wszystkich na forum po raz pierwszy. Posiadam almerke dopiero od 3 tyg. wiec to moj pierwszy post i bede bardzo wdzieczny za pomoc gdyz w archwum nic nie znalazlem. Chodzi o to, ze mam wyciek plynu od wspomagania, bylem u mechanika i na 100% cieknie przy laczeniu tego grubego węża na ktorym dodatkowo jest zainstalowana ta gumowa oslonka (co mozna ja przesuwac wzdluz dlugosci weza). Mechanik zalozyl nowe opaski zaciskowe jednak przy kreceniu kierownica cieknie dalej, lecz mniej, stweirdzil ze do wymiany jest wlasnie ten waz gumowy, bo moga tam byc jakies mikropekniecia i podczas krecenia jest tam duze cisnienie i plyn sie wydostaje. I teraz moje pytania: 1 Czy ten gumowy waz jest z jakimis koncówkami, czy jest tylko naciagniety i scisniety opaskami? 2 Czy taki waz bedzie dobry w zastepstwie tutaj link ? jezeli nie to jaki, jakis link do sklepu, a moze ktos taki ma na sprzedaz? Bede wdzieczny za odpowiedzi i pozdrawiam Wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Mam to samo. U mnie mechanik powiedzial, ze wymiana bedzie kosztowala 50 - 100 zl. Ale jezdze z tym juz rok, czasami troche plynu dolewam i wszystko jest ok. Poza tym jedz do kolesia od wspomagania, to profesjonalnie scisnie waz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichalW Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Poza tym jedz do kolesia od wspomagania, to profesjonalnie scisnie waz. Wielkie dzieki, tez tak zrobie, bo ten mechanik cos kiepsko sobie z tym radzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.