BULI Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 smeru, za założenie tematu o podobnym lub takim samym wątku nie daje się WARNA, na niego trzeba zasłużyć, a taki temat jeżeli się powtórzył - zamyka się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Widze ze niektorzy sa tu dosc wrogo nastawieni... Chcialem zaspokoic swoja ciekawosc pytajac o opinie lub spostrzezenia jesli ktos ma cos takiego... Jesli kogos drazni ten temat to moze lepiej go nie czytac, a tymbardziej odpowiadac. Wiem ze kilka osob z tego forum tez bylo takimi swiatelkami zainteresowani i to jest raczej skierowane do nich. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 te 100/90 sa legalne i maja homologacje na polskie drogi, instalacja tez sie nie popali - wiem z doswiadczenia w starej primerze jezdzilem na takich zarowkach 2 latai nie bylo problemu z instalacja. problem stwarzaja jedynie taki ze wypalaja szybciej sreberko w kloszach przez co zmniejsza sie efektywnosc swiecenia reflektorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 mialem w sunny 100/90 przez trzy lata swiecily super i zadnych skutków ubocznych [pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Jesli chodzi o 100/90 po prostu szkoda mi kloszy. Efekt fakt faktem jest calkiem niezly, ale klosze z czasem moga ulec stopieniu, zdeformowaniu itd, itp. Na forum byly osoby zainteresowane xenonami do montazu i glownie do nich zwracam sie z pytaniem o opinie, spostrzezenia...Tylko prosze znow nie zaczynac... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur1978 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 WITAM WSZYSTKICH. W MOJEJ PRIMERCE MAM ORGINALNE XENONY ALE MAM PROBLEM Z SYSTEMEM SAMOPOZIOMOWANIA. JAK JECHALEM DOSYC OBCIAZONY TO MI KOLEDZY NADJEZDZAJACY Z PRZECIWKA DAWALI MI PO DLUGICH SWIATLACH, I PRZEZ CB MOWILI ZE DAJE PO OCZACH. CO MAM ROBIC :zly: MACIE MOZE NAMIARY NA TE CZUJNIKI SAMOPOZIOMUJACE I JAKIE SA KOSZTY ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 no a gdybyś miał normalne światła i wsadził do nich same palniki xenonowe to byś sobie ręcznie opuścił jak potrzeba oto fabryczne "udogodnienie" xenonów gdzie są przeciwnicy tego rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam!Moze troche ozywie ten temacik. Czy ktos juz na powazniej myslał o wymianie zarówek na zestaw xenonów do samodzielnego montazu (a moze juz ktos ma)? Ceny na dzis 11.2007 jest juz naprawde atrakcyjna (ok 300zl)..... Pozdrawiam czesc musisz miec dokladna granice swiatlocien - najlepiej jak przetwornice beda japonskie/niemieckie - te zestawy za 300 - dosyc czesto maja dziadowskie, przetwornice chinskie znam kilka przypadkow, ze nie chcialy sie wlaczac wcale - cuda sie dzialy - lepiej je odpuscic - lampy wyladowcze - najlepiej zeby byly 4300 K - nie rzuczaja sie tak w oczy jak z wyzszymi wartosciami - 8000 i wiecej maja juz oslabiony mocno strumien swieltny... zakladasz na wlasna odpowiedzialnosc - musza byc przekazniki - jak nie ma to mozesz popalic wlaczniki swiatel - tam idzie bardzo duzo prad rozruchowy.... [ Dodano: Wto 20 Lis, 2007 09:51 ] Jesli chodzi o 100/90 po prostu szkoda mi kloszy. Efekt fakt faktem jest calkiem niezly, ale klosze z czasem moga ulec stopieniu, zdeformowaniu itd, itp. Na forum byly osoby zainteresowane xenonami do montazu i glownie do nich zwracam sie z pytaniem o opinie, spostrzezenia...Tylko prosze znow nie zaczynac...pzdr 100/90 nie ma na pewno homolgacji na drogi europejskie - off-road albo sport tak inna sprawa, ze tego nikt nie jest w stanie sprawdzic.... moze sie skonczyc stopieniem kostek czy odblysnikow ale nie musi... zrobisz jak uwazasz... w jednych jest ok w innych sa problemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Dzisiaj jechało za mną kangu z xenonami (nie ma tam nawet w opcji więc sam dołożył) - mimo że lusterko na pozycję nocną to i tak mnie oślepiał. :fuckyou: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ww Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Powiem tak-jezdze juz ponad rok z takim zestawem xenonowym przygotowanym pod zarowki H1 i bdb sie spisuje(przetwornice nie sprawily jeszcze niespodzianki a zarniki sie nie powypalaly) w drugim aucie(Calibra)i mimo ze nie ma porownania do oryginalnych swiatel w Cali(kazdy wie jak dziadowsko swieca),to i tak jest to ogolna lipa.Mimo prawidlowego ustawienia i tak beda oslepiac innych kierowcow gdyz w przypadku akurat soczewek(daje dla przykladu,bo w Primerce soczewek nie mamy oczywiscie)H1 czy H7 nie sa one przystosowane do oswietlenia xenonowego.Zeby taka instalacja wygladala prawidlowo i dobrze spelniala swoje zadanie(pomijam znowu spryski i samopoziom.)musimy zalozyc soczewki od (bi)xenonu,do tego zarniki np.D2S a nie dedykowane pod np.H1 o czym wczesniej pisalem i przetwornice np.Helli i wtedy to ma rece i nogi(mimo,ze taka przerobka i tak jest nielegalna hehe,ale xenony i tak maja duzo mocniejsze swiatlo,wiec policja raczej nie zwraca na to uwagi czego nie mozna powiedziec o zwyklych zarowkach zle ustawionych).W Primerce gdzie mamy H4 i mowimy juz o tych zestawach wolalbym zalozyc Bi-xenon z elektroniczna przeslona.Tam ogniskowa jest tak ustawiona zeby skupiala swiatlo,wiec raczej nie powinnismy oslepiac,ale zeby nie podpasc mundurowym zakladalbym najlepiej 4300K,tylko akurat Primerki maja dobre swiatla(dlugie u mnie rewelacja i nie jeden pseudo-xenon sie chowa,wiec po co przeplacac panowie?A drugi aspekt bardziej estetyczny,to to,ze xenon bez soczewki nigdy nie bedzie sie prezentowal tak efektownie!P.S.Ale sie rozpisalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 widzialem duzo aut z zalozonymi lampami wyladowczymi dedykowanymi - niczym sie to nie rozni od zarowki mocowanej np h1 - swieci identycznie - jest zalamanie na tej samej wysokosci ostre - jedyna roznica znacznie mocniej oswietlony jest obszar - nic nie oslepia .... jak ustawisz reflektor zeby swiecil w kosmos - to niewazne czy to xenon czy zwykla zarowka... roznica jest ogromna jak chodzi o jasnosc swiecenia - nie ma co pisac... to, ze to jest nielegalne to inna sprawa... co do kalibry - musi byc cos nie tak z tymi xenonami... moze ktos ingerowal w reflektor a nie powinien, moze cos jest poruszone - przy dedykowanych zestawach nie ma praktycznie ingerencji - jedynie rozwierca sie dekielki oslon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _ZYWY_ Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Witam. Jak wiadomo w nissanach siedzą żarówki h4, dostałem od kumpla za free kseonki h1 dające bardzo białe światło, i nie wiem czy będą pasowały ? chodzi o rozmiar i pobór mocy. Z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.