Gość edison19 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Szanowni klubowicze ;] tak sobie ostatnio przegladalem troche aukcje i znalazlem pare silniczkow zarowno CA16De jak i CA18DE ciekawe jakim nakladem pracy i czy wogule jest mozliwy swap takiego silnika do wersji nieusportowionej czyli mojej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edison19 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 wow... chodzi mi o pytanie ogolnie czy bez zadnych hardkorowych modyfikacji podejdzie CA18DE bo moge takowy kupic z osprzetem za 1000zl. ale czy to wszystko ma sens i czy nielepiej kupic calego gti i ewentualnie cos sobie pooprzerzucac to jest dopiero lamiglowka ale na nowy sezon trzeba sie troszke mocniej uzbroic bo poczciwy E16i juz niestarcza ;] moze lepiej scholowac z dojczlandii sunny gti i poprzerzucac graty do mojego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Musisz wymienic silnik, skrzynie, polosie, ecu, pewnie mocowania silnika i skrzyni i diabli wiedza co jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edison19 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 bombel dzieki za podpowiedz ;] marzenia to piekna rzecz ale w realiach lepiej jest kupic gti niz modyfikowac zwyklego suniacza ...a szkoda. dzieki temat zamkniety ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.