Gość pawelu Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam Proszę o wskazówki względem doprowadzających mnie do pasji stuków / syczeń w przednim zawieszeniu (strona kierowcy), szczególnie przy jeździe ze skręconymi kołami w prawo. Jak na razie wymieniłem poduszki wahacza z obydwu stron - efekt jest jeszcze gorszy niż przed wymianą. Byłem w ASO Nissan na mini-przeglądzie jesiennym - zero luzów, niesprawności amortyzatorów itp. Gdzie szukać przyczyny - w samych wahaczach ??? Dziękuję Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 WITAM JEZELI NAPRADE NIE MA ZADNYCH LUZOW MOZE COS Z LOZYSKIEM ALBO JAKAS OSLONA STUKA CIEZKO ZDJAGNOZOWAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tananek Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam Proszę o wskazówki względem doprowadzających mnie do pasji stuków / syczeń w przednim zawieszeniu (strona kierowcy), szczególnie przy jeździe ze skręconymi kołami w prawo. Jak na razie wymieniłem poduszki wahacza z obydwu stron - efekt jest jeszcze gorszy niż przed wymianą. Byłem w ASO Nissan na mini-przeglądzie jesiennym - zero luzów, niesprawności amortyzatorów itp. Gdzie szukać przyczyny - w samych wahaczach ??? Dziękuję Paweł Ja mialem tez stuki po lewej przy skrecie w prawo wymienilem przegub i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomala Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja też miałem stuki po lewej stronie i wymiana przegubu załatwiła problem. Dodam, że stuki były słyszalne przy ruszaniu i dynamicznym przyśpieszaniu ze skręconymi kołami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Mi przy skręcie w prawo coś ociera i wydaje dziwne dźwięki (inne niż przegub chyba ) a po prawej stronie jak wjadę w dziurę albo jadę po nierównym słychać jakby uderzenie o siebie dwóch dużych metalowych elementów. te uderzenie po prawej pojawiają się coraz częściej, jadąc po równym nie słychać tego tylko jak napotkam większą nierówność na progach tego nie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gotrek Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Moim zdaniem napewno przegub. Objawy, które podajesz właśnie identyfikują jego zużycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 znane mi odgłosy zużywającego się przegubu są inne dlatego nie jestem pewien :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Powiadasz na nierównościach i dziurach... :566: Może łącznik stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 dodam że diagnosta na szarpakach NIC nie znalazł a amorki maja o ok 70% mam kiepski dostęp do kanału i muszę sie raczej domyślać :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Dlatego może łącznik stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 dodam że diagnosta na szarpakach NIC nie znalazł a amorki maja o ok 70% mam kiepski dostęp do kanału i muszę sie raczej domyślać Mam ten sam problem, może nie stuka mi na dziurach ale np, przy zjazdach z krawężnika, wtedy mam taki MOCNY stuk, na szarpakach tez wszytko OK wiec pozostaje mam tylko górne mocowanie amortyzatora, będę chyba niedługo to rozkręcał i sprawdzał jak to tam wygląda Dlatego może łącznik stabilizatora. Andrzej330 to sie sprawdza na samym początku na diagnostyce, a kolega Nitram pisał ze nic mu na "szarpakach" nic nie wykazalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 to sie sprawdza na samym początku na diagnostyce, a kolega Nitram pisał ze nic mu na "szarpakach" nic nie wykazalo Nie zawsze wychodzi. Tam są drgania z kołami na wprost, a łączniki głównie słychać wpadając w dziury a tymbardziej jeszcze na zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.