Gość kjara Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam wszystkich fanów maxim.Mój problem to brak regulacji nawiewu-działa na 4-tej pozycji tylko max.Elektryk powiedział że padnięty jest rezystor silniczka dmuchawy.Moje pytanie gdzie taki rezystor-opornik się znajduje oraz jak się do niego dobrać-konkretnie co po kolei zdemontować gdyż chciałbym to zrobić we własnym zakresie.Model maxima J30 94r 3.0l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam wszystkich fanów maxim.Mój problem to brak regulacji nawiewu-działa na 4-tej pozycji tylko max.Elektryk powiedział że padnięty jest rezystor silniczka dmuchawy.Moje pytanie gdzie taki rezystor-opornik się znajduje oraz jak się do niego dobrać-konkretnie co po kolei zdemontować gdyż chciałbym to zrobić we własnym zakresie.Model maxima J30 94r 3.0l Czesto jest tak, ze da sie naprawic (plytke opornikowa), bo od temperatury puszczają luty. Pisz do WielkiWac to Ci podesle schemat gdzie znajdziesz schemat z miejscem gdzie ta plytka siedzi. Nie wiem jak w maximie ale w innych nissankach jest w nogach pasażera, po prawej stronie u gory, plytka opornikowa siedzi na 2 wkretach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 mechanik mowi prawde. rezystorek ten znajdziesz w rogu pod schowkiem po stroie pasazera. siedzi na 2 srubkach. 15 min roboty i dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 to to po lewej od silnika dmuchawy z wtyczka idaca do niego W niektorych modelach plytka jest schowana za dmuchawa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Nie mwocie mi ze to takie proste. Juz dano temu pol auta rozkrecilem i w koncu zrezygnowalem a tu prosze:> Przynajmniej na zime nie bedzie dmuchalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kjara Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam ponownie po zdemontowaniu schowka doszedłem do płytki opornikikowej i rzeczywiście rozłączyło się w miejscu lutowania.Po przylutowaniu trzyma i działa Wielkie dzięki dla Grzechu i Wielki Wac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam ponownie po zdemontowaniu schowka doszedłem do płytki opornikikowej i rzeczywiście rozłączyło się w miejscu lutowania.Po przylutowaniu trzyma i działa Wielkie dzięki dla Grzechu i Wielki Wac. no to teraz ladnie kliknij ikonke ze pomogl jeden jak i drugi :mikolaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.