Luke11 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Mam problem. Po spuszczeniu wody z filtra paliwa w moim dieselku nie wiem jak odpowietrzyć filtr paliwa. Patrzyłem u kumpla u nie go jest specjalna śrubką którą odkręca trochę, pompuje pompką i wszystko gra. U mnie nie ma takiej śrubki, jej miejsce jest fabrycznie zaklejone a samo pompowanie pompką nic nie pomaga, ledwo odpaliłem samochód. Byl wyrażnie zapowietzrony. Co musze zrobić następnym razem zeby odpowietrzyć ten filtr porządnie bo by sie przydało wkrótce znowu spuścić wodę z filtra przed zimą???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elv Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Mam ten sam problem ( tak mi sie wydaje ). Muszę odpowietrzyć N13stkę 1.7D nie wiem jak Zakupiłem w dniu 18.11.2007 swój pierwszy własny samochód który stał pół roku samotnie i nie był uruchamiany. Nie zdążyłem go jeszcze poznać, mianowicie kontrolka rezerwy zaświeciła się po tym jak zgasł mi samochód i poróbowałem go dopalić (mój błąd). Rano go odpaliłem. Odpalił i zgasł po 4 sec. I tak z 5 razy. Teraz muszę ładować akumulator by dalej próbować. Jak odpowietrzyć nieszczęsnego Nissana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 jak nie ma pompki, to trzeba poluzować przewody wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach i pokręcić rozrusznikiem dopóki nie pocieknie z nich ropa. Po dokręceniu auto odpali bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 to trzeba poluzować przewody wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach Nie bardzo wiem które to przewody. Możesz je jakoś opisać trochę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elv Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Pompowałem trochę i samochód pojezdził 2 min i zdechł :zly: Czy może być zapchany filtr w zbiorniku paliwa lub krataka ? Nie mam pojęcia co mogę zrobić w takiej sytuacji. Odpowietrzony został. Działa ale na chwilę po czym przesteje jak by paliwa mu nie podawało :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Nie bardzo wiem które to przewody. Możesz je jakoś opisać trochę?Od pompy wtryskowej idą 4 metalowe rurki zgrupowane w kupie. Każda do innego cylindra. Wkręcone są we wtryskiwacze. Trzeba poluzować nakrętki tych przewodów. Pompowałem trochę i samochód pojezdził 2 min i zdechłOdkręć korek zbiornika paliwa i sprawdź, czy nie ma w baku podciśnienia ( czy nie syczy przy odkręcaniu ) Jeśli nie wymieniałeś filtra paliwa, to zrób to. Smok w baku może być przypchany, tym bardziej że jak twierdzisz wysuszyłeś prawie zbiornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elv Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jak komuś nie odpala samochód to może prąd rozłaczac pompie paliwowej co było przyczyną niesprawnego działania i gaśnięcia silnika, a myślałem ze to filtr i zapowietrzony układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eNcoM Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Patrzyłem u kumpla u nie go jest specjalna śrubką którą odkręca trochę, pompuje pompką i wszystko gra. Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta śrubka w N14 ja tez miałem kłopoty ale sobie poradziłem w inny sposób -zalałem filtr do połowy i wtedy go zakręciłem przepompowałem i było git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Jak komuś nie odpala samochód to może prąd rozłaczac pompie paliwowej co było przyczyną niesprawnego działania i gaśnięcia silnika, a myślałem ze to filtr i zapowietrzony układ Diesel (a mowa tu o nim) ma pompę napędzaną paskiem a nie elektryczną... Co do odpowietrzania filtra, to powinien odpowietrzyć się samoczynnie w czasie jak pompujesz pompką na nim... natomiast, jeśli odpala i gaśnie po jakimś czasie to jest coś na trasie zbiornik paliwa - filtr (też tak kiedyś miałem jak przytkał mi się smok w baku...)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elv Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Elektryka się sypneła. Coś nie brało paliwa. Elektryk powiedział ze pompa nie dostawała prądu i nie pobierała paliwa, miała przerwy w dostawie prądu. Ale wiem ze juz do niego nie wrócę bo wydziwiał i chyba sam nie wiedział o czym mówi. Ostatnio wymieniłem linkę gazu i alternator oraz jakąś płytkę z racji tego ze prąd gubił a akumlator działał jak mierna bateria. Wszystko wymieniłem. Klocki hamulcowe również wymieniłem. Teraz mój ekonomiczny dizelek jezdzi bez zarzutu i oby tak zostało Dziękuję za pomocne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.