Gość fred76 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam! Mam pytanko, czy ktos miał okazje jechac Primerką z tą skrzynią i co radzicie przed zakupem auta z CVT. Miałem okazje jechać i generalnie fajna sprawa ale auto wydaje sie ospałe mimo 2 litrowego silnika( zastanawiam sie czy to taka harakterystyka CVT czy jakieś niedomagania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 ludzie użytkujący takie skrzynie dla zaoszczedzenia kosztów leja do niej rózne "wynalazki" byle taniej . Oryginalny dedykowany olej do CVT jest dostepny tylko w aso i drogi. A potem okazuje się że trzeba szybko sprzedać autko dokąd jeszcze jakoś jeździ, po próbie regeneracji... Bez wizyty w ASO nie kupiłbym auta z taką skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filipin555 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Moi rodzice od 1,5 roku jeżdzą Primerą P11.144 z CVT .Generalnie olej wymienia się w skrzyni co 60 tyś i kosztuje 370 zł ,więc nie jest tani,ale wymienia się go rzadko.To prawda ,auto w trybie automatycznym wydaje się dość ospałe,ale po przełączeniu na sekwencje nabiera wigoru i jeździ naprawde ok.Generalnie przez 30 tys km ,zero problemów ,z tym że samochód ma dopiero 80 tys przebiegu.Spalanie nie dużo większe od zwykłej 2.0.Przed zakupem ,musisz podjechac obowiązkowo do ASO ,żeby podpięli do kompa i sprawdzili skrzynię.Sama skrzynia słyszałem że kosztuje 6 tyś więc warto odżałować te 200 Sam myślałem nad zakupem tego ,ale jeszcze nie moja półka cenowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 ludzie użytkujący takie skrzynie dla zaoszczedzenia kosztów leja do niej rózne "wynalazki" byle taniej . Oryginalny dedykowany olej do CVT jest dostepny tylko w aso i drogi. A potem okazuje się że trzeba szybko sprzedać autko dokąd jeszcze jakoś jeździ, po próbie regeneracji...Bez wizyty w ASO nie kupiłbym auta z taką skrzynią. hmm... sam na AC Nissan Klubie pisales mi by zalac do niej DEXTRON III a nie dedykowany NISSAN NS-1 CVT Fluid LINK generalnie o tych skrzyniach nikt nic nie wie - lacznie z ASO nie potrafia tego naprawic i zdaignozowac, warsztaty zajmujace sie auotmatami tez - kazdy mowi inaczej... zalanie niewlasciwego oleju (czytaj innego niz oryginal w cenie okolo 100 zl za litra - a wlazi 5) moze skutkowac uszkodzeniem skrzyni.... jazda z ta skrzynia jest rzeczywiscie dosyc mulowata, ale strasznie komfortowa, do jazdy sportowej sie toto nie nadaje... no i spalanie jest wieksze niz przy manualu 100% miasto (worclawskie korki) do 13 l trasa 8-10 l (w zaleznosci od predkosci) generalnie mam i w jakis sposob polecam, przedtem mialem P10 z klasycznym 4 biegowym automatem (innego auta niz automat nigdy juz nie kupie), CVT kupilem specjalnie by sprobowac innosci tej skrzyni i prawde mowiac sie troche zawiodlem wlasnie przez dynamike i wieksze spalanie (CVT w p11.144 bylo reklamowane ze bedzie palic niewiele wiecej niz manual), ale nastepne auto mysle ze bedzie to cos z DSG :-) aaa... oba automaty mam na gazie - p10 byla na 2 generacji, do p11.144 zalozylem sekwencje brc 24 sequent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fred76 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Generalnie znalazłem na forum parę postów na temat tej skrzyni. I już jestem po części doinformowany. Kiedys latałem automatem i prawde mówiąc sie przejechałem (wycieki, awarie) ale sie udało sprzedać. Mam w planie zagazowanie Primery instalacja BRC i to co poczytałem na forum tez mnie trochę pouczyło. Kupno używanego samochodu jest zawsze loterią i chyba w nią zagram . [ Dodano: Nie 11 Lis, 2007 19:42 ] No własnie, co do oleju do skrzyni wyraźnie jest napisane w instrukcji że ma to być dextron III wiec sprawa jasna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 hmm... sam na AC Nissan Klubie pisales mi by zalac do niej DEXTRON III a nie dedykowany NISSAN NS-1 CVT Fluid Rzebyś Ty widział co ludzie leja do CVT.. :diabel: Sam spotkałem się z przypadkiem zalania zwykłym silnikowym... bo najtańszy. Nie wspomne o holowaniu auta na sznurku IMHO, Dextron III powinien spoczko styknąć do tej skrzyni. Nie słyszałem o przypadku żeby "padła" po zlaniu Dextronem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 hmm... sam na AC Nissan Klubie pisales mi by zalac do niej DEXTRON III a nie dedykowany NISSAN NS-1 CVT Fluid Rzebyś Ty widział co ludzie leja do CVT.. :diabel: Sam spotkałem się z przypadkiem zalania zwykłym silnikowym... bo najtańszy. Nie wspomne o holowaniu auta na sznurku IMHO, Dextron III powinien spoczko styknąć do tej skrzyni. Nie słyszałem o przypadku żeby "padła" po zlaniu Dextronem. hmm... co bys w takim razie polecil z ponizszych oleji : http://www.flpoland.pl/html_oleje/auto_p_tutelacvt_univ.htm http://www.v-t.pl/sklep.php?id=189 MAXLIFE ATF http://www.kroon-oil.pl/index.php?produkt=...4309b594ceaf2c5 ATF SP 2022 1L http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=73 TITAN ATF CVT ktory z nich bedzie najodpowiedniejszy do CVT w primerce ? to jedyne oleje dostpne u nas gdzie w zalecniach producent podaje skrzynie CVT, zaden jeden nie rekomenduje go jako kompatybilnego z NISSAN NS-1 CVT FLUID studiowalem temat dosyc doglebnie (jestem przed wymiana oleju) znalazlem jeden zamiennnik oryginalu - dostepny tylko w usa http://www.eneos.us/web/cvt_fluid.aspx tu ciekawy artykul o olejach do CVT tu ciekawy artykul o olejach do CVT i duzo pisalem na ten temat TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.