Gość slick Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam czy ktos ma pojecie o cenie wałkow CAT Cams 272/266 do sunny gti n-14 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 ok. 2000zł Kivi jest w stanie takie załatwić. Odrazu CI powiem że do nich będą potrzebne CI wydajniejsze wtryski paliwa, obowiązkowo regulowane kółka rozrządu i strojenie elektroniki i przynajmniej luźniejszy wydech od seryjnego kolekotra - rury z przedziału 55 do 63,5mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 jle taka cała operacja moze pochłonąc kasy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Za ok. 3,7tyś zł mogę ci zaproponować coś podobnego co robiłem u Yarka: http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/sunny_4.jpg A więc: - ECU master strojenie i montaż - przestawienie rozrządu - porting kolektora wydechowego - porting przepustnicy gazu - nowy układ wydechowy od kolektora po koniec na dwóch tłumikach - pompa paliwa wallbro - zimny dolot powietrza ze stożkiem K&N Przy dobrej trakcji na takim zestawie powinieneś mieć ok 6,5 sek do setki i rąbać bardzo wysokie 14stki na ćwiartkę albo niskie 15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Niepowiem przyspieszenie bardzo zadowalające Ale cena jednak w tym momecie zaporowa A jle pochłoneła ci kasa przerobka tej ktora jest opisana i ma albo miała 172KM i 218 niutków?? Nietaniej by mnie wyniosło zamoncenie jakies turbosprezarki niewielkiej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 zrobienie 172KM i prawie 220Nm to u ciebie wyszło by ok 7 tyś zł... To by były modyfikacje wypisane powyżej + - Głowica ze zwykłej 130konnej primery po wszelkich modyfikacjach - kolektor ssący do niej - nowy dolot - kolektor wydechowy SSAC Co do Turbosprężarki to myślę że taka podstawowa wersja bez IC żeby to chodziło pod doładowaniem ok 0,3 bara - czyli coś żeby pod 200KM było wyszła by Cię na gotowo ok. 6 tyś zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 O cholera deko studzące cyfry To niepozostaje nic jak zostawać po godzinach w pracy zeby dozbierać kasiore Jeszcze jedno pytanko A nieprosciej było by zamontować silnik od nissana 200SX 1.8 turbo ?? On deklaruje sie moca powiedzmy 170 kucy jak jest sprawa jasna nowy Ale odrestaurowanie takiego silnika plus wpakowanie go do suuny to chyba niewiecej jak ze 4 tysiaki Moze sie myle dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Powiem CI tak najwięcej na te chwile u Ciebie da zrobienie wydechu i przestawienie rozrządu. Koszt ok 1500zł i masz zupełnie inny samochód. CA18DET nie podejdzie do Ciebie za chiny a ceny zdrowego egzemplarza to też niezła sumka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 A powiedzmy do jakiej firmy sie z tym udac zeby ktos niespaprał roboty ja jestem z Krakowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 No niestety musisz dymać aż do warszawy do gościa co się zwie COOBCIO - ponoć mieszka gdzieś w mojej okolicy hehe W tej cenie będziesz mieć pomiary na hamowni przed i po modyfikacjach, wóz trzeba zostawić na 3dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 No własnie wszystko pięknie tylko jak mozna zyc przez 3 dni bez nog Jestes mechanikiem masz swoja firme Wiesz jak widac jestem tu od niedawna dlatego tak wypytuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 A ja odpowiadam. ps. mechanikiem to ja nie jestem a hobbystą, na codzień zajmuję się usprawnianiem silników nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Mam pytanko do pana Coobcio Kieruje je do ciebie z tego względu bo widze ze masz pojecie o sprawie Mianowicie mam problem z autem a polega on na tym ze... Rano jak go odpalam to niema tak jak by ssania silnik odpala ładnie ale wchodzi na jakies 800 900 obr ale problem polega na tym ze prubojąc ruszyc autem i zmieniając na 2 bieg puszczam gaz a auto momentalnie gasie i juz nieutrzymoje wogole zadnych obrotow poprostu gasnie Ale jako ciekawostka wlasnie wystarczy nawet na sekunde przekroczyc 4 tys obr i wszystko wraca do normy auto pieknie trzyma obroty nic nie faluje jest poprostu fabryka Ale po przejechaniu parunastu kilometrow i zgaszeniu auta na powiedzmy gdz problem znow sie pojawia i znow wystarczy wkrecic go na moment powyzej 4 tys obr i jest ok Co moze byc przyczyna takiego zachowania Pisałem o problemie w dziale sunny ale post został zlikwidowany przez moderatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.