Gość Chri100f Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam, Proszę was o podanie oznaczenia paska pompy wspomagania i chłodzenia ale Almery n15 1,4 z klimatyzacją. A prośba dotyczy wyjaśnienia co źle robię przy wymianie owego paska. Stary mi się zerwał na szczęście przed samym domem. Postępowałem zgodnie z opisem w książce obsługi, ale nowego paska nie mogę naciągnąć na koła. Mam poluzowaną nakrętkę śruby górnego mocowania pompy oraz całkowicie wykręconą śrubę regulacji naciągu. Dziękuję z góry za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 tak to powinno wygladac ]ZDJECIE [/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chri100f Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Właśnie korzystam z książki z której pochodzi to zdjęcie i postępowałem wg opisu. Poluzowawszy śrubę 1 i 2. Myślałem, że koło pasowe będzie można przesunąć dla łatwego założenia paska ale u mnie tak się nie stało( nie wiem czy powinno dojść do tego). W sklepie sprzedano mi pasek 4PK805 a na forum znalazłem, że może powinien być 4PK815. Dzięki za odzew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 a z ciekawosci ile taki pasek kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chri100f Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Kosztował mnie 22 zł [ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 23:17 ] Udało mi się uporać z paskiem. Dzięki pomocy forumowicza Zetek dowiedziałem, się iż także trzeba poluzować dolną śrubę mocującą pompę, o czym w książkowym opisie nie było zbytnio wspomniane. Później idzie już "jak po maśle" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasiek Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 mi do almery n15 1.4 z klima sprzedali 4PK803 4PK813 i 4PK833, a tu kolega cos o 4PK805 pisze? ja biore sie za 3 dni za wymiane wszystkich 3 mam nadzieje że bedzie wszystko pasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 mi do almery n15 1.4 z klima sprzedali 4PK803 4PK813 i 4PK833, a tu kolega cos o 4PK805 pisze? ja biore sie za 3 dni za wymiane wszystkich 3 mam nadzieje że bedzie wszystko pasowac No to nieznacznie ten który masz jest krutszy niz ten o którym pisze autor watku, ale i tak powinien bez problemu wejsc, po prostu po całym zabiegu przy naciąganiu paska mniej odsuniesz pompe i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.