Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Almera 2.2

Gość jasinek007

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jasinek007

Witam wszystkich formułowiczów Klubu Nissan Polska!

Pomóżcie!

Przywiozłem wczoraj Almere z silnikiem 2.2 rocznik 2001 (model 2002) prosto z Holandii!

Samochód stał trochę w campusie niby 2-3 miesiące,przy uruchomieniu na miejscu trochę głośno pracował moim zdaniem!. Koledzy i Holendrzy tego warsztatu mówili mi, że na trasie silnik się trochę przepali i będzie wszystko OK! Wyjechałem na autostradę i szuru do Polski!

A tu samochód jak muł! mocy tyle co kot napłakał, jak na taki silnik.Trochę jakby na koniec trasy zaczął się trochę lepiej zbierać ale wydaje się mi, że to jest nic do tego co oczekiwałem!

Przy każdym odpaleniu silnik bardzo głośno pracuje (na zewnątrz rodzina twierdzi, że słychać mnie na drugiej ulicy!) ale jak sie trochę przejedzie to się trochę uspokaja! Jest to mój pierwszy samochód z silnikiem diesel! Nie mam wcale doświadczenia co dalej zrobić! Od czego zacząć?co zacząć sprawdzać, na co zwrócić uwagę? Na pewno podjadę do mechanika ale jak do tego w ogóle się zabrać? Jeszcze dodam że auto ma przejechane tylko 170 tkm, potwierdzone w serwisie!Nastepna wymiana rozrządu za 30 tkm. może mam prawo w to wierzyć ale sam nie wiem?

Proszę o pewne i dobre rady!

Z góry dziękuje i Pozdrawiam Wszystkich!

A tu samochód jak muł! mocy tyle co kot napłakał, jak na taki silnik.

Co zrobić tak to już jest z tymi 2,2 DI czyli nie jedzie, seryjnie można to porównywać pod kątem osiągów do 1,5beznyny przy czym benzyna dużo płynniej i harmonijniej rozwija moc i jest 20 razy cichsza...

Żeby z tego Disela był jaki kolwiek pożytek (choć dalej będzie sporo chlać i cholernie rzęzić)

to jest taki podstawowy plan minimum a więc:

- pozbyć się kata

- podnieść ciśnienie doładowania

- zrobić indywidualny program