Gość SNAKU Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Zmieniłem filtr paliwa i koniec, już nie zapaliła, pompowałem gruchą i nic, nie może złapać ciśnienia, kręciłem rozrusznikiem też lipa, na samostart łapie,ale zaraz gaśnie...Jeśli ktoś wie co mozna jeszcze zrobić jak ją odpowietrzyć, proszę o podpowiedź. Filtr Mann-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 poluzować nakrętki na wtryskach i kręcić rozrusznikiem i nie kończąc kręcenia dokręcić nakrętki(potrzebne 2 osoby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Próbowałem tak robić tylko sam, po poluzowaniu leciała "piana", spróbuje teraz zrobić to z kumplem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 a zalałeś filtr przed przykręceniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nie zalełem, bo nie bardzo było jak. Ten filtr jest razem z plastikową obudową... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 może jakiejś zaślepki nie wyjełeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość proktolog Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 mialem raz sytuację, kiedy do stacji zabrakło mi 300 metrów, na forum wyczytałem żeby tego unikać będąc na przegladzie w autoryzowanym seriwsie zapytałem z ciekawości jak to jest cytując - podobno w tym modelu jak się zapowietrzy układ paliwowy jest spory kłopot, pan nie wyjaśnił mi dlaczego ale odradził mi tego typu eksperyenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 malin_f1 ja Cię proszę, po tych wszystkich manewrach nie mam ochoty na żarty proktolog pierwszy raz mi się zapowietrzyła zaraz po kupnie, miły pan wyprowadził auto z salonu po czym zgasła i już nie chciała zapalić Pierwsza diagnoza immo padł Po małej sugestii wlał 2L (słowanie dwa) popompował trochę gruchą i zapaliła. A teraz to już nie mam pojęcia co robić. Dzisiaj jeszcze trochę pokombinuje i mam nadzieje,że traktor odżyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 mialem raz sytuację, kiedy do stacji zabrakło mi 300 metrów, na forum wyczytałem żeby tego unikaćbędąc na przegladzie w autoryzowanym seriwsie zapytałem z ciekawości jak to jest cytując - podobno w tym modelu jak się zapowietrzy układ paliwowy jest spory kłopot, pan nie wyjaśnił mi dlaczego ale odradził mi tego typu eksperyenty Chodzi też o to, że żadnym dieslem nie wolno jeździć długo na rezerwie. Niezależnie od jakości paliwa (a u nas wiadomo jak z tym jest ) na dnie zbiornika w trakcie eksploatacji zbiera się mazut i jeśli pompa to zaciągnie to masz do wymiany wtryskiwacze i... pompę właśnie. Oczywiście to skrajna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 po ropie robi się tylko syf w baku? bo kiedyś widziałem zbiornik w swoim Fiacie Uno :diabel: samochód miał wtedy 9lat i dno zbiornika lśniło czystością zero czegokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Almera jedzie na lawecie jutro do serwisu diesla....zobaczymy jaki będzie wyrok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 poluzować nakrętki na wtryskach i kręcić rozrusznikiem Nie w common rail. zobaczymy jaki będzie wyrok... Oby nie wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 poluzować nakrętki na wtryskach i kręcić rozrusznikiem Nie w common rail. Możesz napisać dlaczego? Bo też tego próbowałem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Możesz napisać dlaczego? Bo też tego próbowałem Ten układ bardziej podchodzi pod wtrysk wielopunktowy w benzynie. Czyli pompa służy tylko do robienia ciśnienia w listwie paliwowej, które ma w niej być cały czas, a więc we wtryskiwaczach też. Wtryskiwacz w odpowiednim momencie jest otwierany elektronicznie sygnałem z komputera. Jeśli odkręcisz któryś przewód ciśnieniowy, od któregoś z wtryskiwaczy, np. w czasie pracy silnika, to spowodujesz brak ciśnienia w całym układzie i wszystkie cylindry przestaną pracować. Także jeśli układ jest zapowietrzony, to na pewno nie między pompą a wtryskami. Możesz odkręcić delikatnie któryś przewód ciśnieniowy bezpośrednio po kręceniu rozrusznikiem, żeby się przekonać czy w listwie jest ciśnienie. Chociaż i tak bez odpowiedniego manometru nie stwierdzisz jakie. Ale jeśli coś tam pod ciśnieniem wyleci, to raczej z wtryskami coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 po ropie robi się tylko syf w baku? bo kiedyś widziałem zbiornik w swoim Fiacie Uno :diabel: samochód miał wtedy 9lat i dno zbiornika lśniło czystością zero czegokolwiek Widzisz... kiedyś to były paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 akurat 1,5 dci to taki pseudo commonrail bo ma rozetę a nie listwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Byłem dzisiaj w serwisie, komp podpięty-zero błędów. Dalej nie pali...mam dzwonić w poniedziałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomson30 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 I co dalej? Niby taka prosta wymiana filtra???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość porcupine Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Również jestem ciekawy jak skończyła się ta sprawa... SNAKU daj znać czy w końcu almerka zapaliła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Również jestem ciekawy jak skończyła się ta sprawa... SNAKU daj znać czy w końcu almerka zapaliła? Może tak został dobity kosztami, że nawet mu się nie chce napisać. zobaczymy jaki będzie wyrok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 no co wzieli almerę w rozliczeniu za naprawę :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKU Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Jak pisałem wcześniej mnie nie jest do żartów. Bo dalej nie pali. Dzisiaj będą podmieniane wtryski, wczoraj był podmieniany zawór w pompie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 a teraz tak mi się pomyślało nie ma wyłącznika uderzeniowego w N16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Dzisiaj będą podmieniane wtryski, Oby ktoś nie został z 8 popsutymi. Te wtryski to ciekawa zagadka, lubią się popsuć od samego wykręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.