winis Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Witajcie! Podczas prędkości 70-80km występują drgania na kierownicy czym to może być spowodowane? Koła są wyważone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 A było autko na trzepakach ?? Jak nie to niech pojedzie, bo ma najprawdopodobniej ma mega luzy w zawieszeniu przednim. Albo rozdygotana przekładnia kierownicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winis Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 nie było na trzepakach [ Dodano: Wto 20 Lis, 2007 07:35 ] mam luz na prawym kole czy to może powodować te drgania??? [ Dodano: Wto 20 Lis, 2007 07:36 ] mam luz na prawym kole czy to może powodować te drgania??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 mało informacji :< Jaki masz luz? na czym ?? Sworzeń, galka ???? Czy wystąpiło to teraz podczas warunków zimowych ???? Może być lód w feldze. Podczas jazdy i hamowania felga jest ciepła, snieg się topi a potem zamarza i całe wyważenie koła do ..y. Zobacz jeszcze gumy na stabilizatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Kolega albo wystraszony albo małomówny..... Może felga jest niedokręcona, albo na piaście są takie luzy, choć to drugie trochę mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winis Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 już wiem jaka jest tego przyczyna zawieszenie padło lewa łączniki stabilizatorów, gumki stabilizatora, końcówka drążka i drążek środkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Kurcze, kiedy ty ostatnio zaglądałeś pod auto ?? Na raz wszystkie nie padły przecież. Jak się dba o japońca to się odwdzięcza Naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winis Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 10 tys km temu Gdzie kupię za dobre pieniądze drążek środkowy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donka13 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam U mnie pojawiły się drgania na kierownicy (80 - 85 km/h) po zmianie felg z aluminiowych na stalowe i opon z letnich na zimowe. Felgi kupiłam uzywki i juz przy wymianie okazało się, że nie są najrówniejsze i będę umawiała się na ich prostowanie (ten sezon muszę na nich przejeździć :/ ). Samo drganie aż tak mnie nie martwi ale doszło do tego jeszcze stukanie przy ostrym skręcie w lewo - tylko w lewo :zdziw: i muszę albo b mocno skręcić kierownicę albo szybko wejść w zakręt - wtedy tak jakby coś przeskakiwało. Jeszcze jedna róznica w oponach zimowy w stosunku do letnich to wysokość - letnie był 235/70, a zimowe są 235/75 - więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Opony są nowe Pozdrawiam ps.aaaa przypomniało mi się jeszcze, że raz słyszalam ten odgłos, stukot jak jechałam po sporych leśnych nierównościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Na drgania sama sobie odpowiedziałaś, pogięte felgi, a co do tych stuków to jeśli występują zazwyczaj przy skręcie w lewo to ja szukał bym problemów w zawieszeniu właśnie z lewej strony, choć nie jest to regułą, ale prawie na pewno masz jakiś luz na nawieszeniu Ja mam też drgania na kierownicy w granicach 80 km/h stają się uciążliwe, ale w moim przypadku występuje to tylko na załączonych sprzęgiełkach, więc myślę że to od wału napędowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 te opony nie są prawidłowo wyważone - cudów nie ma jedź je wyważyć jeszcze raz gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Persching_krk Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 może być jeszcze zespawany długi wał pędny niecentrycznie sprawdz bo ci go roztrzepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 u mnie gwałtowniejsze drgania przy zakręcie oznaczały wymianę łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 U mnie trochę telepie powyżej 50 km/h ale tylko jak się jeździ po dziurach. Podejrzewam roztelepane końcówki drążka, bo przy skręcie w prawo czuję taki chwilowy luz, a potem znowu opór Co mnie bardziej martwi, ale to nie pod ten temat, od czasu do czasu coś mi zgrzyta z przodu, ale tak jak mówię, to nie jest odnośnie zawieszenia, podejrzewam rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 witam Co do tych stuków przy skręcie - popuść troszeczkę kierownicy skręcając. Ograniczniki skrętu na piaście i na wachaczu dotykają się i z tego te stuki. ja w ten sposób wyeliminowałem w swoim Terranku te stuki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.