Gość garfield Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam wszystkich, chciałbym zapytać czy ktoś się może zetknął z takim problemem jaki mnie dotknął, i zna rozwiązanie. Jestem posiadaczem sunny N13 1,4 12V benzyna+gaz. Od dwóch-trzech dni auto zaczęło bardzo nierówno pracować zarówno na gazie jak i na benzynie, choć na tej drugiej był jednak bardziej kulturalny. Na wolnych obrotach jak zrzucałem bieg - gasł, szarpał przy dodawaniu gazu. Nadmienię że w zasadzie jestem laikiem motoryzacyjnym, jest to moje pierwsze auto z gazem, i jak coś się dzieje szukam pomocy u kolegów którzy się znają na rzeczy. Więc dziś zaczęliśmy badanie od sprawdzenia świec. Odpalił normalnie, jak zawsze, podjechałem kilkanaście metrów na stanowisko. Kolega zdjął przewody, wykręcił świece, przeczyścił szczotką drucianą, ustawił przerwy, złożył wszystko i ... auto potem już nie zapaliło, ani na benzynie ani na gazie. Sprawdziliśmy że paliwo jest podawane, iskra mocna - idzie na każdej świecy, a pomimo to zajechałem akumulator próbując zapalić - bez skutku. Świece wysuszyliśmy, bo się zdążyły skąpać w paliwie, zostawiliśmy otwarte cylindry żeby paliwo odparowało - i nic:( Kręcił i kręcił, ale nawet nie próbował szarpnąć. Koledzy rozłożyli ręce. Może ktoś z Was byłby w stanie mi coś podpowiedzieć, zanim zaciągnę go do warsztatu, gdzie mnie skasują pewnie więcej niż całe sunny jest warte:( Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 A kolejność przewodów nie została pomylona ?? Paliwo jest .. iskra jest .. to musi zapalić skoro chodził. Być może własnie została pomylona kolejność przewodów .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...