Gość LHP Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam wszytskich w moim pierwszym poście WItam, jestem posiadaczem almery 2,2 di z 2002 r. Samochod spisuje sie dobrze, jest zwawy, jestem ogolnie zadowolony. NIestety nic co jest dobre nie trwa wiecznie Otoz stwierdzam ubytki w plynie chlodniczym, ubytki zdarzają się wylacznie podczas jazdy w miescie, podczas jazdy w trasie, nawet z wariacką prędkością nie stwierdzono ubytku plynu chlodniczego. Dodam, ze dym z rury wydechowej nie ma niepokojacej barwy, nie mam "majonezu" w oleju, oleju nie przybywa, temperatura silnika jest odpowiednia (wskazowka w srodku) Mechanik uwaza, ze to prawdopodobnie uszczelka pod glowica. Czy przed przytsapieniem do tej operacji (wymiana uszczelki) mozna jakos sprawdzic szczelnosc, moze to tylko jakis przewod?? dodam, ze cena podana przez 1 mechanika mnie powalila (jak doszlo do zsumowania wszytskich elementow tej czynnosci to wyszlo okolo 3k PLN) dodam, ze jestem z Warszawy z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam wszytskich w moim pierwszym poście WItam, jestem posiadaczem almery 2,2 di z 2002 r. Samochod spisuje sie dobrze, jest zwawy, jestem ogolnie zadowolony. NIestety nic co jest dobre nie trwa wiecznie Otoz stwierdzam ubytki w plynie chlodniczym, ubytki zdarzają się wylacznie podczas jazdy w miescie, podczas jazdy w trasie, nawet z wariacką prędkością nie stwierdzono ubytku plynu chlodniczego. Dodam, ze dym z rury wydechowej nie ma niepokojacej barwy, nie mam "majonezu" w oleju, oleju nie przybywa, temperatura silnika jest odpowiednia (wskazowka w srodku) Mechanik uwaza, ze to prawdopodobnie uszczelka pod glowica. Czy przed przytsapieniem do tej operacji (wymiana uszczelki) mozna jakos sprawdzic szczelnosc, moze to tylko jakis przewod?? dodam, ze cena podana przez 1 mechanika mnie powalila (jak doszlo do zsumowania wszytskich elementow tej czynnosci to wyszlo okolo 3k PLN) dodam, ze jestem z Warszawy z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Darek jak nie masz innych niepokojacych objawów poza ubytkiem płynu to najpierw ja bym się zajął ewentualnymi wyciekami z układu chłodzenia, spod opasek, łaczników i innych tego typu rzeczy, również nagrzewnica czy nie cieknie, sprawdź czy na wolnych obrotach jak dodajesz gazu przy rozkręconym ogrzewaniu czy nie bulgocze w nagrzewnicy. Jakby co moge polecić z czystym sercem mojego kolege mechanika - Piaseczno, tylko u niego naprawiam moje auta i jeszcze mnie nie zawiódł a ceny ma bdb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 dodam, ze cena podana przez 1 mechanika mnie powalila (jak doszlo do zsumowania wszytskich elementow tej czynnosci to wyszlo okolo 3k PLN) Może on klienteli nie ma i cały miesiąc chce sobie odrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LHP Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 jak nie masz innych niepokojacych objawów poza ubytkiem płynu to najpierw ja bym się zajął ewentualnymi wyciekami z układu chłodzenia, spod opasek, łaczników i innych tego typu rzeczy, również nagrzewnica czy nie cieknie, sprawdź czy na wolnych obrotach jak dodajesz gazu przy rozkręconym ogrzewaniu czy nie bulgocze w nagrzewnicy. Jakby co moge polecić z czystym sercem mojego kolege mechanika - Piaseczno, tylko u niego naprawiam moje auta i jeszcze mnie nie zawiódł a ceny ma bdb. raz miałem jeden niepokojący objaw - nie "wiało mi ciepłe powietrze" - dopiero po jakims czasie dosyc dlugim (20 minut) zaczelo wiac cieple powietrze (dodam, ze silnik byl cieply) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 jak nie masz innych niepokojacych objawów poza ubytkiem płynu to najpierw ja bym się zajął ewentualnymi wyciekami z układu chłodzenia, spod opasek, łaczników i innych tego typu rzeczy, również nagrzewnica czy nie cieknie, sprawdź czy na wolnych obrotach jak dodajesz gazu przy rozkręconym ogrzewaniu czy nie bulgocze w nagrzewnicy. Jakby co moge polecić z czystym sercem mojego kolege mechanika - Piaseczno, tylko u niego naprawiam moje auta i jeszcze mnie nie zawiódł a ceny ma bdb. raz miałem jeden niepokojący objaw - nie "wiało mi ciepłe powietrze" - dopiero po jakims czasie dosyc dlugim (20 minut) zaczelo wiac cieple powietrze (dodam, ze silnik byl cieply) moze masz zapowietrzony układ, ja bym tak nie szalał z tą wymianą UPG, najpierw trzeba upewnić sie że nie ma wycieków, odpowietrzyć itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 3k PLN?!Koleś chyba robi sobie z Ciebie jaja, zmieniaj mechanika i to szybko.Jak byś sam umiał robić to zamykasz się w 3/4 stówach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 dodam, ze cena podana przez 1 mechanika mnie powalila (jak doszlo do zsumowania wszytskich elementow tej czynnosci to wyszlo okolo 3k PLN) dodam, ze jestem z Warszawy z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Darek No mnie również to powala zadzwoń pod nr. 0227230813 poproś pana Tomka. Klient bardzo uczciwy. Jego zakład znajduje sie na Klonowej 17 w Michałowicach. Najpierw zbada, sprawdzi czy wszystko szczelne a później wyda opinie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Oprócz sprawdzenia tego co napisali koledzy jeszcze możesz obejrzeć styk głowicy z blokiem( do okola ).Mialem taki przypadek w Toyce, że wyciek był spod uszczelki na zewnątrz i żadnych innych objawów poza ubytkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LHP Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Wracam znowu do przykrego tematu inny macher ponownie zdiagnozował wydmuchanie usczelki, podobno świadczy o tym fakt, że po odpaleniu samochodu przy odkręconym korku od chłodnicy wywalany jest płyn chłodniczy. (wczesniej ci sami sprawdzali samochod i twierdzili, ze wsio jest ok) Moze warto jakos to inaczej sprawdzic przed wchodzienim w wieksza robote. Poza tym prosze o podanie namiarow na jakis macherów z warszawy lub okolic, którzy nie zedra i znaja sie na fachu. z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) No mnie również to powala zadzwoń pod nr. 0227230813 poproś pana Tomka. Klient bardzo uczciwy. Jego zakład znajduje sie na Klonowej 17 w Michałowicach. Najpierw zbada, sprawdzi czy wszystko szczelne a później wyda opinie. Pzdr Tam na klonowej są 2 zakłady obok siebie, jeżeli mowa o tym specjalizującym się w geometrii kół, to też go mogę spokojnie polecić, byłem tam 3 tygodnie temu z taką jedną "pierdołą" i przy okazji zrobiłem geometrię. Facet bardzo przyjemny, ma sporo wiedzy i dzieli się nią z Klientem;-). Jedna poprawka, Klonowa 17 podlega jeszcze pod Opacz;-))) LHP, namiar na mechanika masz na PW. Edytowane 13 Listopada 2009 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.