Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Pompa wtryskowa VP44 - informacje dla posiadaczy 2.2 D


Teres
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wert1983
Teres -podałeś dobry opis - i sporo ciekawych linków.

 

wert - Właśnie chciałbym wiedziec czz (podobno da się) i jak można ją wyciągnąc w Tino.

 

sprawa ma się tak jeśli choszi o TINO to też się da bez wyjmowania silnika. tak twierdzi mechanik. a jeśli chodzi o samo wyciągnięcie pompy to niechciał zdradzić mi jak to zrobił.

jedyne co powiedział to że trzeba było kupić odpowiednie klucze. niestety chłopaki nie jestem w stanie wam pomóc jedynie wiem że nie trzeba wyjmować silnika, bo widziałem swoją pompe na blacie a silnik pod machą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale tranzystorka bez wyjecia pompy juz na pewno nie zmienisz ;)

chyab ze dodatkowy komplet kluczy pomoze ;)

 

świetny jest ten opis rozbierania pompy na stronie bOsha -ale wciąz bałbym sie podjąc takiej naprawy (chyba że bylbym pewny tego ze to tylko on sie spalil)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dobra lektura, oj dobra, przeczytałem jednym tchem, teraz trzeba kupić olej syntetyczny 2T do kosiarki i dolewać 0,1 l na 60l ON, tak na wszelki wypadek, pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra lektura, oj dobra, przeczytałem jednym tchem, teraz trzeba kupić olej syntetyczny 2T do kosiarki i dolewać 0,1 l na 60l ON, tak na wszelki wypadek, pozdrawiam,

Z olejem -to jak z dietą czlowieka, przedłuzyc moze zycie, ale kiedys i tak sie konczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ciekawe, ale trzeba liczyć ew. dopłatę za dodatkowe części ( nie tylko uszczelniacze, które wyceniają na ok 100 zł ), co w praktyce może oznaczać cenę podobną do rynkowych ( obecnie ok 1,5k ).

Pytasz bo dopadło Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie robią samą elektronikę (na to wskazywałaby cena). Moim zdaniem warto wymieniać mechanikę i elektronikę równocześnie (cena w okolicach 1500-2000).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Pytasz bo dopadło Ciebie?

 

Na szczęście nie, ale trafiłem na ich ofertę i chciałem sprawdzić czy ktoś z ich oferty już korzystał.

Jak do tej pory widziałem ceny regenerowanych pomp VP44 po 2900 zł brutto. Różnica jest spora więc warto wiedzieć.

 

Jeśli to prawda to znaczy, że jednak ceny napraw pomp i wtryskiwaczy do diesli spadają i moim następnym autem tez będzie ropniak :D

Edytowane przez sleepyhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadają rok do roku, może spowodowane to, że mają zarobek na CR.

We wakacje, moja bratowa zaścieliła za sprawdzenie wtrysków 300-400 zł i jeszcze za kilka innych przypuszczeń w Megane 1,5 Dci, a problemem okazała się rolka rozrządu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

"Kolejne typowe uszkodzenie w pompach to elektronika na górze pompy. Uszkodzenia biorą się z temperatury jakiej jest on poddawany. Problem dotyczy lutów, luty się krystalizują i przestają przewodzić. Może to powodować takie problemy jak: sporadyczny efekt "martwego pedału gazu", sporadyczne problemy z odpalaniem zimnego silnika, sporadyczne problemy z odpalaniem gorącego silnika oraz dymienie. Problemy robią się tak uciążliwe, że kierowca decyduje się na diagnostykę auta. Niestety problemy komputera nie dają się kodów błędów, dlatego nie można ich wykryć. Komputer może być naprawiany tylko razem z wyjętą pompą z pojazdu. Po wymianie komputera całość należy skalibrować na stole probierczym."

 

Więc mam pytanko bo chyba dopadł mnie ten problem...;/ żadnego z ww. objawów nie mam ale po zgaszeniu zapłonu słychać "tykanie"(jakby prąd gdzieś przebijał) właśnie z pompy i wywaliło mi check engine. po przekręceniu stacyjki w pozycji ON problem znika... pojechałem podłączyć go pod komputer i za 50zł dowiedziałem się że komputer nie znajduje żadnych błedów;/ co Wy na to i ile ew. może wynosić koszt naprawy.

 

P.S ten elektromechanik polecił zakład w Garbowie pod Lublinem - robił ktoś tam swoją pompę i może wyrazić opinie? dodam że jestem z Łukowa woj. Lubelskie. Proszę o porady.

 

koledzy poradźcie coś bo nie chce nowego tematu zakładac...;/

Edytowane przez yarof15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Hejka, obecnie mam Almerę N16 z silnikiem benzynowym ale poprzednio miałem Vectrę 2.0 DTI z pompą VP44 (na szczęście już ja sprzedałem ). Jeżeli chcecie się dowiedzieć czego o tych pompach zapraszam na forum opla. Tam wiele elementów zostało rozłożonych na czynniki pierwsze jeżeli chodzi o temat VP44.

Edytowane przez premko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...