Gość wert1983 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Teres -podałeś dobry opis - i sporo ciekawych linków. wert - Właśnie chciałbym wiedziec czz (podobno da się) i jak można ją wyciągnąc w Tino. sprawa ma się tak jeśli choszi o TINO to też się da bez wyjmowania silnika. tak twierdzi mechanik. a jeśli chodzi o samo wyciągnięcie pompy to niechciał zdradzić mi jak to zrobił. jedyne co powiedział to że trzeba było kupić odpowiednie klucze. niestety chłopaki nie jestem w stanie wam pomóc jedynie wiem że nie trzeba wyjmować silnika, bo widziałem swoją pompe na blacie a silnik pod machą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 B12 będzie wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 ale tranzystorka bez wyjecia pompy juz na pewno nie zmienisz chyab ze dodatkowy komplet kluczy pomoze świetny jest ten opis rozbierania pompy na stronie bOsha -ale wciąz bałbym sie podjąc takiej naprawy (chyba że bylbym pewny tego ze to tylko on sie spalil) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Dobra lektura, oj dobra, przeczytałem jednym tchem, teraz trzeba kupić olej syntetyczny 2T do kosiarki i dolewać 0,1 l na 60l ON, tak na wszelki wypadek, pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dobra lektura, oj dobra, przeczytałem jednym tchem, teraz trzeba kupić olej syntetyczny 2T do kosiarki i dolewać 0,1 l na 60l ON, tak na wszelki wypadek, pozdrawiam, Z olejem -to jak z dietą czlowieka, przedłuzyc moze zycie, ale kiedys i tak sie konczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Mam pytanie, czy ktoś z Was korzystał z usług Serwisu Boscha w Krakowie ? Gładysek Bosch Service Al. T.Bora-Komorowskiego 11 31-476 Kraków http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/ Mają całkiem atrakcyjny cennik: naprawa pompy VP44 około 600zł Wtryskiwacze common rail około 190 zł/sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ciekawe, ale trzeba liczyć ew. dopłatę za dodatkowe części ( nie tylko uszczelniacze, które wyceniają na ok 100 zł ), co w praktyce może oznaczać cenę podobną do rynkowych ( obecnie ok 1,5k ). Pytasz bo dopadło Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Pewnie robią samą elektronikę (na to wskazywałaby cena). Moim zdaniem warto wymieniać mechanikę i elektronikę równocześnie (cena w okolicach 1500-2000). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Pytasz bo dopadło Ciebie? Na szczęście nie, ale trafiłem na ich ofertę i chciałem sprawdzić czy ktoś z ich oferty już korzystał. Jak do tej pory widziałem ceny regenerowanych pomp VP44 po 2900 zł brutto. Różnica jest spora więc warto wiedzieć. Jeśli to prawda to znaczy, że jednak ceny napraw pomp i wtryskiwaczy do diesli spadają i moim następnym autem tez będzie ropniak Edytowane 15 Lutego 2010 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Spadają rok do roku, może spowodowane to, że mają zarobek na CR. We wakacje, moja bratowa zaścieliła za sprawdzenie wtrysków 300-400 zł i jeszcze za kilka innych przypuszczeń w Megane 1,5 Dci, a problemem okazała się rolka rozrządu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aroo99 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 powiedz ile cie kosztowala taka naprawa i jak dlugo ci to zajelo bo ja mam problem ze sterownikiem i jak narazie stoje i nie wiem co zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarof15 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) "Kolejne typowe uszkodzenie w pompach to elektronika na górze pompy. Uszkodzenia biorą się z temperatury jakiej jest on poddawany. Problem dotyczy lutów, luty się krystalizują i przestają przewodzić. Może to powodować takie problemy jak: sporadyczny efekt "martwego pedału gazu", sporadyczne problemy z odpalaniem zimnego silnika, sporadyczne problemy z odpalaniem gorącego silnika oraz dymienie. Problemy robią się tak uciążliwe, że kierowca decyduje się na diagnostykę auta. Niestety problemy komputera nie dają się kodów błędów, dlatego nie można ich wykryć. Komputer może być naprawiany tylko razem z wyjętą pompą z pojazdu. Po wymianie komputera całość należy skalibrować na stole probierczym." Więc mam pytanko bo chyba dopadł mnie ten problem...;/ żadnego z ww. objawów nie mam ale po zgaszeniu zapłonu słychać "tykanie"(jakby prąd gdzieś przebijał) właśnie z pompy i wywaliło mi check engine. po przekręceniu stacyjki w pozycji ON problem znika... pojechałem podłączyć go pod komputer i za 50zł dowiedziałem się że komputer nie znajduje żadnych błedów;/ co Wy na to i ile ew. może wynosić koszt naprawy. P.S ten elektromechanik polecił zakład w Garbowie pod Lublinem - robił ktoś tam swoją pompę i może wyrazić opinie? dodam że jestem z Łukowa woj. Lubelskie. Proszę o porady. koledzy poradźcie coś bo nie chce nowego tematu zakładac...;/ Edytowane 23 Marca 2010 przez yarof15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość premko Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) Hejka, obecnie mam Almerę N16 z silnikiem benzynowym ale poprzednio miałem Vectrę 2.0 DTI z pompą VP44 (na szczęście już ja sprzedałem ). Jeżeli chcecie się dowiedzieć czego o tych pompach zapraszam na forum opla. Tam wiele elementów zostało rozłożonych na czynniki pierwsze jeżeli chodzi o temat VP44. Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez premko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzech Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Na razie padł mi immobiliser i nie mogę odpalić autka :029: Imobiliser lubi padać od allegrowych xenonów. Kumplowi jedna przetwornica namieszała w kompie i tym się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.