Gość bialy129 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 dosc czesto zdarza sie ze moja almerka jak tylko temperatura na zewnatrz spadnie ponizej zera traci moc przy 3 tys obrotow.musze wtedy wylaczyc silnik i przy nastepnym wlaczeniu jest juz ok.jest to dos uciazliwe a czasem nawet niebezpieczne przy wyprzedzaniu.nigdy nie przytrafilo mi sie to gdy temperatura byla powyzej zera.czy wie ktos co mozna z tym zrobic i czy wogole mozna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 jaki masz przebieg ? - tak z ciekawości [ Dodano: Sob 24 Lis, 2007 12:17 ] aha i popraw nazwę tematu, bo obecny nic nie mówi o czym jest post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy129 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 dosc czesto zdarza sie ze moja almerka jak tylko temperatura na zewnatrz spadnie ponizej zera traci moc przy 3 tys obrotow.musze wtedy wylaczyc silnik i przy nastepnym wlaczeniu jest juz ok.jest to dos uciazliwe a czasem nawet niebezpieczne przy wyprzedzaniu.nigdy nie przytrafilo mi sie to gdy temperatura byla powyzej zera.czy wie ktos co mozna z tym zrobic i czy wogole mozna? [ Dodano: Sob 24 Lis, 2007 15:30 ] licznik wskazuje 138 tyś ale nie jestem pierwszym wlascicielem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Nie chciałbym Ci źle prorokować, w najgorszym wypadku pada Ci pompa wtryskowa VP 44. Jeżeli rozumiesz angielski to poczytaj fora Dodge Cummins, stosowali te pompy w silnikach diesla. Jeśli dobrze pamiętam to objawy są bardzo podobne. Koszty naprawy stosunkowo wysokie ~ 3-4 tys. zł. Jak chcesz to założyłem temat o pompie wtryskowej VP 44. Mam nadzieję, że jednak okaże się, że to jakaś drobnostka, może przepływomierz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy129 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 tak tez wlasnie myslalem ze najgorsze przeczucia moga stac sie prawda.mam jednak nadzieje ze jeszcze troche pojezdze bo nie ma narazie tragedii.poprzedniej zimy samochod zachowywal sie tak samo.czy pompa wytrzymalaby tyle? dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptolm Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Mialem ten sam objaw - na IV, V biegu przy 2500-3000 obrotow (taki sam silnik, wersja japonska) - jakby odciecie. Bylem na szczegolowym przegladzie w ASO. Wszystko w porzadku. Zdecydowanie zmien paliwo, gdyz to ktore uzywasz powoduje nadmierne wytracanie sie parafiny. Mozna rowniez wyczyscic ropa filtr paliwa w cieplym miejscu. Byl nawet taki moj watek na forum http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35533 ale nikt nie potrafil mi pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Byl nawet taki moj watek na forum http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=35533 ale nikt nie potrafil mi pomoc... To może jak już jest wszystko dobrze, to napisz w tamtym temacie będzie dla potomności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy129 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 o dzieki wielkie.ogolnie nie oszczedzam na paliwie i unikam podejzanych stacji ale sprobuje zmienic zrodelko moze sie polepszy.dam znac jak bedzie jakis rezultat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ja bym popatrzył co dzieje się z pompą, sprawdził przepływomierz i turbinę. Gdzieś czytałem że serwisy Boscha biorą za taką "kompleksówkę" 200zł. Możesz też spróbować jakiegoś sprawdzonego warsztatu specjalizującego się w dieslach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptolm Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Witam, zawsze tankuje na statoil jednak zdarzylo mi sie zatankowac wowczas v-power diesel na shellu. Przy niskiej temperaturze samochod zachowywal sie tak jak opisywalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Ja bym zmienił fimtr paliwa i powietrza bo maiłem taki przypadek, że to byłą wina filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.