Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] brak mocy powyżej 3000rpm - 2.2 DI


Gość bialy129
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dosc czesto zdarza sie ze moja almerka jak tylko temperatura na zewnatrz spadnie ponizej zera traci moc przy 3 tys obrotow.musze wtedy wylaczyc silnik i przy nastepnym wlaczeniu jest juz ok.jest to dos uciazliwe a czasem nawet niebezpieczne przy wyprzedzaniu.nigdy nie przytrafilo mi sie to gdy temperatura byla powyzej zera.czy wie ktos co mozna z tym zrobic i czy wogole mozna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz przebieg ? - tak z ciekawości

 

[ Dodano: Sob 24 Lis, 2007 12:17 ]

aha i popraw nazwę tematu, bo obecny nic nie mówi o czym jest post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosc czesto zdarza sie ze moja almerka jak tylko temperatura na zewnatrz spadnie ponizej zera traci moc przy 3 tys obrotow.musze wtedy wylaczyc silnik i przy nastepnym wlaczeniu jest juz ok.jest to dos uciazliwe a czasem nawet niebezpieczne przy wyprzedzaniu.nigdy nie przytrafilo mi sie to gdy temperatura byla powyzej zera.czy wie ktos co mozna z tym zrobic i czy wogole mozna?

 

[ Dodano: Sob 24 Lis, 2007 15:30 ]

licznik wskazuje 138 tyś ale nie jestem pierwszym wlascicielem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym Ci źle prorokować, w najgorszym wypadku pada Ci pompa wtryskowa VP 44. Jeżeli rozumiesz angielski to poczytaj fora Dodge Cummins, stosowali te pompy w silnikach diesla. Jeśli dobrze pamiętam to objawy są bardzo podobne. Koszty naprawy stosunkowo wysokie ~ 3-4 tys. zł. Jak chcesz to założyłem temat o pompie wtryskowej VP 44.

 

Mam nadzieję, że jednak okaże się, że to jakaś drobnostka, może przepływomierz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez wlasnie myslalem ze najgorsze przeczucia moga stac sie prawda.mam jednak nadzieje ze jeszcze troche pojezdze bo nie ma narazie tragedii.poprzedniej zimy samochod zachowywal sie tak samo.czy pompa wytrzymalaby tyle?

dzieki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ten sam objaw - na IV, V biegu przy 2500-3000 obrotow (taki sam silnik, wersja japonska) - jakby odciecie.

Bylem na szczegolowym przegladzie w ASO. Wszystko w porzadku.

Zdecydowanie zmien paliwo, gdyz to ktore uzywasz powoduje nadmierne wytracanie sie parafiny.

Mozna rowniez wyczyscic ropa filtr paliwa w cieplym miejscu.

 

Byl nawet taki moj watek na forum http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35533 ale nikt nie potrafil mi pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym popatrzył co dzieje się z pompą, sprawdził przepływomierz i turbinę. Gdzieś czytałem że serwisy Boscha biorą za taką "kompleksówkę" 200zł. Możesz też spróbować jakiegoś sprawdzonego warsztatu specjalizującego się w dieslach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...