Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Wskaźnik temperatury


jasiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zwróciłem uwagę na wskaźnik temperatury. Czy jadę godzinę czy dłużej nie drgnie wyżej niż na zdjęciu. Jak u Was wygląda ta sprawa. Dodam że ogrzewanie działa dobrze i w autku jest bardzo ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zwróciłem uwagę na wskaźnik temperatury. Czy jadę godzinę czy dłużej nie drgnie wyżej niż na zdjęciu. Jak u Was wygląda ta sprawa. Dodam że ogrzewanie działa dobrze i w autku jest bardzo ciepło.

 

u mnie jest w polowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości nissanów (przynajmniej w tych co znam) jest tak samo. Do połowy lub delikatnie za połowę i ani drgnie dalej. No chyba że płynu za mało to nawet zagotować idzie i skali zbraknie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja pare dni temu rowniez zauwazylem taka anomalie (w lecie bylo OK). Strzalka w zimie podnosila sie do polowy tylko jak stalem w korku, wtedy nawet bylo i cieplej w aucie. Wymienilem termostat na nowy i mam teraz problem z glowy. Naprawde warto, bo koszt maly, montaz bardzo prosty, a naparwde zobaczysz, ze bedziesz mial cieplej w autku i strzalka zacznie sie podnosic do polowy bez zadnych problemow.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, wymiana termostatu się szykuje. Niw bardzo mi się to widzi gdyż ostatnio (4 miesiące temu) wymieniłem płyn chłodniczy. Czy przy wymianie termostatu trzeba spuścić cały płyn czy nie? Ma ktoś jakiś manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega przempu dobrze radzi, mi tez tak sie działo, wymieniłem termostat i teraz szybciej sie nagrzewa a wskazówka jet nawet trochę za polową. Spuszczenie płynu w almerce jest dziecinnie proste ( jest kranik na dole chłodnicy) nie wiem czemu sie tym przejmujesz, 5min,. i płyn spuszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie ze stylu "głupich".

Termostat z tego co wyczytałem znajduje się w tym miejscu (patrz rysunek)??

Acha i czy przy wymianie trzeba mieć jakąś pastę uszczelniającą lub uszczelki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tam właśnie jest termostat :one: pasta a raczej sylikon (samochodowy oczywiście, a nie szklarski:) ) będzie ci potrzebny, bo tam nie występuje uszczelka, nie zapomnij dokładnie usunąć starego sylkonu. Od siebie dodam ze na twoim zdjęciu w prawym górnym rogu jest wężyk a nad nim śrubka (ta na prawo do tych przewodów) ona służy do odpowietrzania, odkręć ja przy wlewaniu płynu (wtedy odpowietrzanie pójdzie gładko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 2fast4-u

a u mnie nagrzewa sie w ciagu 4 min do prawie polowy i czy jade trasa czy w korku stoje jest tak samo, moze jest zapowietrzony i termostat pokazuje temperature powietrza, to mozliwe? tesz mam problemik, pomoze kto moze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem już termostat firmy VERNET. Co mnie zdziwiło to fakt, że jest uszczelka w komplecie. Cena 45zł.

 

[ Dodano: Sob 08 Gru, 2007 18:42 ]

No i po wymianie.....wszystko wróciło do normy. Wskazówka stoi w połowie skali i jest duuużo cieplej w samochodzie. Troszkę problemów z odkręceniem pokrywy termostatu (3 śrubki na dole) ale jakoś poszło. Uszczelka nie pasowała bo była na dwie śrubki a pokrywa jest na 3 także użyłem silikonu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...