jasiu Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Ostatnio zwróciłem uwagę na wskaźnik temperatury. Czy jadę godzinę czy dłużej nie drgnie wyżej niż na zdjęciu. Jak u Was wygląda ta sprawa. Dodam że ogrzewanie działa dobrze i w autku jest bardzo ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Wskaźnik prawidłowo, powinien być dokładnie na połowie skali. Tak jest u mnie i zawsze tak było. Czy lato czy zima kiedy silnik jest ciepły zawsze jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tananek Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Ostatnio zwróciłem uwagę na wskaźnik temperatury. Czy jadę godzinę czy dłużej nie drgnie wyżej niż na zdjęciu. Jak u Was wygląda ta sprawa. Dodam że ogrzewanie działa dobrze i w autku jest bardzo ciepło. u mnie jest w polowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teps86 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 U mnie wskaźnik też jest w połowie skali po rozgrzaniu się silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 W większości nissanów (przynajmniej w tych co znam) jest tak samo. Do połowy lub delikatnie za połowę i ani drgnie dalej. No chyba że płynu za mało to nawet zagotować idzie i skali zbraknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Czyli mam za nisko?? Do połowy trochę brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przempu Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam, ja pare dni temu rowniez zauwazylem taka anomalie (w lecie bylo OK). Strzalka w zimie podnosila sie do polowy tylko jak stalem w korku, wtedy nawet bylo i cieplej w aucie. Wymienilem termostat na nowy i mam teraz problem z glowy. Naprawde warto, bo koszt maly, montaz bardzo prosty, a naparwde zobaczysz, ze bedziesz mial cieplej w autku i strzalka zacznie sie podnosic do polowy bez zadnych problemow. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Hmmm, wymiana termostatu się szykuje. Niw bardzo mi się to widzi gdyż ostatnio (4 miesiące temu) wymieniłem płyn chłodniczy. Czy przy wymianie termostatu trzeba spuścić cały płyn czy nie? Ma ktoś jakiś manual? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kolega przempu dobrze radzi, mi tez tak sie działo, wymieniłem termostat i teraz szybciej sie nagrzewa a wskazówka jet nawet trochę za polową. Spuszczenie płynu w almerce jest dziecinnie proste ( jest kranik na dole chłodnicy) nie wiem czemu sie tym przejmujesz, 5min,. i płyn spuszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Teraz pytanie ze stylu "głupich". Termostat z tego co wyczytałem znajduje się w tym miejscu (patrz rysunek)?? Acha i czy przy wymianie trzeba mieć jakąś pastę uszczelniającą lub uszczelki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 tak tam właśnie jest termostat :one: pasta a raczej sylikon (samochodowy oczywiście, a nie szklarski:) ) będzie ci potrzebny, bo tam nie występuje uszczelka, nie zapomnij dokładnie usunąć starego sylkonu. Od siebie dodam ze na twoim zdjęciu w prawym górnym rogu jest wężyk a nad nim śrubka (ta na prawo do tych przewodów) ona służy do odpowietrzania, odkręć ja przy wlewaniu płynu (wtedy odpowietrzanie pójdzie gładko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast4-u Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 a u mnie nagrzewa sie w ciagu 4 min do prawie polowy i czy jade trasa czy w korku stoje jest tak samo, moze jest zapowietrzony i termostat pokazuje temperature powietrza, to mozliwe? tesz mam problemik, pomoze kto moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Kupiłem już termostat firmy VERNET. Co mnie zdziwiło to fakt, że jest uszczelka w komplecie. Cena 45zł. [ Dodano: Sob 08 Gru, 2007 18:42 ] No i po wymianie.....wszystko wróciło do normy. Wskazówka stoi w połowie skali i jest duuużo cieplej w samochodzie. Troszkę problemów z odkręceniem pokrywy termostatu (3 śrubki na dole) ale jakoś poszło. Uszczelka nie pasowała bo była na dwie śrubki a pokrywa jest na 3 także użyłem silikonu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.