Gość Raflo Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam Dzisiaj z kumplem wymienilem przewody podciśnienia(nie wszystkie bo 2,5 m okazało sie za mało :zdziw: ale te najbardziej widoczne i najblizej filtra powietrza). Przed wymianą obroty czesto wskakiwały na ok 1500 i po czym raz na jakiś czas wracały na ok 900-1000. Stąd decyzja o wymianie wężyków. Po owej wymianie silnik zaczął sie dziwnie zachowywać. jakby cały sie telepał nawet powyżej 1500 obr. Dodatkowo obroty wskakuja na ponad 2000 i co jakiś czas spadają do normalnego poziomu po czym znów rosną... Słychać także mocny świst z gaźnika ( wydaje mi się ze z wewnątrz ) wcześniej przy zdjętym filtrze tego nie zauważyłem. I co najgorzsze wydech strasznie "pyrka" i to dość głośno... Może po założeniu nowych wężyków układ sie doszczelnił i teraz całość powietrza bierze ze środka stąd ten świst. a co do wydechu to może mieszanka jest za bogata bo nie ciągnie lewego powietrza...? Macie jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kolego wygląda na to, że jakiś wężyk źle podłączyłeś albo nie podłączyłeś go wogóle. Przejżyj wszystkie jeszcze raz i poszukaj jakiś niepodpiętych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 to niemożliwe bo wymienialiśmy je pojedynczo i pomylenie nie wchodzi w gre. Wszystkie sa takze bardzo mocno założone i pod koniec całość była sprawdzona Dodam ze mam zatkane monetą EGR. Ps na rysunku mam zaznaczone miejsce do ktorego nie idzie żaden wężyk (wczesniej tez go nie było) wiecie czy powinien tam być jakis i gdzie mial isć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 a może dałeś wężyki za małej średnicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 zbrojone o średnicy wewn. 4 mm wiec chyba dobre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 rano zerkne co tam u mnie powinno byc w miejscu tego wezyka na twojej fotce ja problemy z obrotami mialem przy zasyfionym filtrze paliwa, obroty byly za wysokie. mialem tez pewne przygody z tymi wezykami. jakis sie wypial i zaczelo telepac mi cala buda i smierdzialo bajurka. mozliwe, ze tam gdzie nie masz wezyka jakis powinien byc. sprawdze to rano pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 znalazłem problem wczoraj rozkreciłem jeszcze raz całość i po kolei sprawdzałem węzyki i głęboko za gaźnikiem z tyłu znalazłem jeden nie wymieniony(zabrakło nowego). z Góry wyglądał ok ale jak go zdjąłem okazało sie ze jest pekniety na zgieciu i to dość mocno. Wkręciłem w nowy kawałek wężyka śrubę i wszystko gra. Dalej obroty lekko falują ( w granicach 800 -1000) ale nie stoją już na ok 2000 jak to było z zerwanym wężykiem. Przeważnie stoją poniżej 1000 ale czasami wskakują na ok 1400(bez włączonych odbiorników). Wiem że wcześniej też tak miałem wiec chyba to normalne. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 ja tez tak mam. na ssaniu 1800, w korku 1200-1400 (z radiem, ogrzewaniem, wycieraczkami), a w normalnym uzytkowaniu 950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 a u mnie bez obciazenia (tzn bez swiatel, dmuchawy, ogrzewania tylnej szyby) jest w normie czyli ok 900 a po wlaczeniu np dmuchawy albo ogrzewania obroty spadaja ;] jeszcze nie doeszedlem dlaczego tak jest. dodam, ze mam tak jedynie na gazie pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 no ja tez nie wiem czemu obroty wzrastaja lub spadaja przy wlaczeniu np dmuchawy. troche to dziwne ze z 900 np skacza na 1400.. moze cos z elektryka jest nie tak albo cus i moze da sie cos z tym zrobic. ja mam taka akcje ze po wlaczeniu wlasnie np dmuchawy obroty poczatkowo spadaja na moment a pozniej rosna na jakies 1200. Dziwne jest natomiast to że czasami niezaleznie od dmuchawy rosna do 1500 postoja chwile i spadaja do 1000 znowu (podejrzewam ze rosna gdy sie wlaczy wentylator chlodnicy) Ogolnie to wydaje mi sie ze podczas wlaczenia jakiegos urzadzenia pobierajacego wieksza ilosc pradu, obroty poczatkowo spadaja i komputer "broni' sie przed tym spadkiem i podkreca obroty zeby ladowanie bylo wieksze. Tak mi sie wydaje ale moge sie mylic. tak czy tak najlepiej jakby obroty nie skakaly w ogole... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 ja sie tylko boje zeby to nie bylo cos z alternatorem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 raczej nie bo niedawno mi siadl i mam nowy (tzn uzywany ale sprawny;p) i dalej tak samo. akumulator tez nowiutki od maja chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 juz przywyklem ze w tym silniku jak nie wiadomo co sie dzieje to gaźnik :-) Pewnie cos brudne, albo rozregulowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 witam dołaczam sie do tematu. u mnie obroty byly ok caly czas ale dzisiaj wymieniłem filtr powietrza i paliwa i obroty mam na ok 2,2 tys bez przerwy. co to moze byc? moze nie taki filtr paliwa? odp pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 filtr jeżeli pasuje do obudowy to raczej jest ok. A obroty skaczą ( tzn spadają co jakiś czas na normalny poziom ) czy cały czas twardo stoją na 2,2? Jeżeli nie skaczą to sprobuj je zmniejszyc srubą do ich regulacji. Możliwe ze tamte filtry miales strasznie zasyfione a teraz wszystko bez problemu doplywa.A jeżeli skaczą i spadają na niższe poziomy to raczej śrubą nic nie zrobisz i trzeba szukac preoblemu gdzie indziej. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 dzieki za odp ale narano dzisiaj odpalam auto obroty wskoczyly na pok 1,2 tys obrotów czyli ze wlaczylo sie ssanie. po chwili gdy silnik sie rozgrzał spadly do normalnego poziomu czyli ok 0,9 tys obr. wiec jest idealnie. nie wiem czemu tak szalaly wczoraj ale dzisiaj jest ok. po zmianie filtra nie faluja. hehe teraz maly szczegó filtr paliwa miał conajmniej 9 lat:D bo tyle mam mojego 100nx. poprzedni wlascicel chyba tez go nie zmieniał bo filtr byl oryginalny.a mam pyt czy jak ty wdusisz w swoim gaz do dechy przy np 2 tys obr, tez najpierw ci tak jak by sie zalewał czy idze ograzu z "kopyta" mowa o siliniku na gaźniku. pozdro i dzieki jeszcze raz za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 jak przy zbyt niskich obrotach mu za mocno depne to sie troche przydlawi ale po chwili juz idzie. to zalezy tez na jakim biegu mu depniesz przy tych 2 tys. wiadomo ze z 2-ki pojdzie duzo lepiej niz np przy 2 tys z 4-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 z dwujki bardziej sie zadławi niz w trujki czy czwurki przynajmniej takie mam wrazenie. a jak sadzisz czy wymiana swiec cos poprawi? bo tez jeszcze nigdy nie wymieniałem i kable tez 14 letnie oryginalne. odp pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 świece i kable też przydałoby sie wymienić raz na jakiś czas ja póki co wymieniłem same świece, po świetach wymienie kable i kopułkę. Wymiana na pewno nie zaszkodzi, może tylko pomóc(chyba ze kupisz jakies tanie badziewie to wtedy nic nie wiadomo:P ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 hehe:P mam ostarnie do ciebie pytanko czy to zdjecie w pod twoimi postammi to zdjecie twojego 100nx?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 no mój a czyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 MOj tez ma takie zdławienie ale kablei świece mam nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 to normalne, ze jak sie wcisnie w gaznikowcu pedal w podloge to go przelewa i lekko dlawi. ganiznikowcem trzeba umiejetnie przyspieszac zeby go nie przelac. auta na wtrysku nie maja takiego "problemu". ja mam dodatkowo gaz i na nim nie ma efektu przelania, autko ladnie wkreca sie na obroty chociaz nie idzie do tak wysokich ja na benzynie ale to szczegol, a moze to kwestia regulacji blosidla dodam jeszcze, ze nie zaszkodzi przeczyscic gaznika jakims specyfikiem w psikadle. sciagacie filtr i przy wylaczonym silniku psikacie w srodek odczekujecie troche i znowu to samo. pozniej delikatnie psikacie na zalaczonym silniku. te specyfiki sa mocne i powinny ladnie caly brud rozpuscic. a za regulacje gaznika sie nie zabierajcie, nie ma sensu. nic nie poprawicie. jesli sa problemy z obrotami to pewnie wina wezykow podcisnien, filtra paliwa albo powietrza i w tym bym upatrywal problem. mozna ewentualnie dolac specyfiku czyszczacego dysze do paliwa chociaz z takimi wynalazkami-cudami do czynienia nie mialem ps. psikadla do czyszczenie ganika znajdziecie na allegro.pl pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 co do psikadeł... jeszcze raz polecam sprawy do przepustnic i gaźników Wurth w cenie 16zł na butelkę. Co do dodawania gazu to u mnie jest tak ze w okolicach 4200 obrotow nie ma wogole zdlawienia a ponizej to roznie. w kazdym razie od 2tys to dodaje gazu powoli stopniowo do oporu i wtedy jest gitarka, chyba ze tak jak dzisiaj sie cwaniak w golfie 3 trafi to od razu pedal wpodloge, ulamek sekundy zdlawienia aptoem wystrzal jak z procy do przodu hehe. najlepsze w nx-ie jest przyspieszenie na dwojce od 4tys obr... czuje sie takie "dojebanie".. w almerce tak nie mialem i czesto sie daje porwac w wir obrotow hehe. Powoli robi sie tu nx-owy OT, moze bysmy zalozyli temat w stylu "pogaduchy o naszych setach itp"?? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 hehe i musze cie zmartwic bo w primerze 1,6 mam taki sam efekt ale mochaniol mowi zeto wina sprzegła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.