Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Maxima spadek mocy mikser a seryjny dolot??


BeWare
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy może ktos się orietuje jaki będe miał spadek mocy jezdząc z instalacja gazową (II generacji), na benzynie? jak to bedzie sie miało do seryjnego dolotu bez miksera?? Auto to nissan maxima VG30E moc 170 koni seryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy może ktos się orietuje jaki będe miał spadek mocy jezdząc z instalacja gazową (II generacji), na benzynie? jak to bedzie sie miało do seryjnego dolotu bez miksera?? Auto to nissan maxima VG30E moc 170 koni seryjnie.

 

Nie wiem jak Twoj silniczek ale moja maxi na II generacji tracila straaasznie, bez kozery powiem 50koni ! jak nie wiecej.

Ustawiajac sie na prostej z Szalonym (ten sam silnik nie skazony przez LPG) bral mnie o jedna dlugosc juz po .... 20-30 metrach! na 1/4 chyba by mnie dublowal jakbysmy w kolo jechali. Zmienilem instalke na sekwencje i teraz jest czad :) czuje ze to 3.0.

 

Pomysl raczej o BLOSie, pare osob ma blos w maximkach i chwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie troszke pocieszyłeś bo dziś ze znaajomym sie troszke ganialiśmy i powiem że nie dawałem rady na benzynie za civiciem 4 generacji 1.6 16v 134km naszczescie nie tak strasznie, na dniach zaprojektujke nowy dolot bez miksera i zobacze jak to śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie troszke pocieszyłeś bo dziś ze znaajomym sie troszke ganialiśmy i powiem że nie dawałem rady na benzynie za civiciem 4 generacji 1.6 16v 134km naszczescie nie tak strasznie, na dniach zaprojektujke nowy dolot bez miksera i zobacze jak to śmiga.

 

Moja maxi wydawala sie dosc zwawa (przesiadlem sie ze 100nx 1.6 z mikserem) az zobaczylem jak powinna chodzic :( Kosztowalo mnie to troche ale smiga jak zloto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spadek mocy zalerzy od tego jaką średnicę ma mikser

dokładnie tak, ale czym więszej średnicy mikser tym większe prawdopodobieństwo niestabilnych wolnych obrotów, a więc BLOS ;)

 

Mozesz rozwinac? bo u mnie w 100nx 1.6 (GA16DE) bylo odwrotnie, wieksza srednica (28mm->32mm) miksera rozwiazala problem wolnych obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz rozwinac?

no jasne ;)

moze niedokładnie napisałem, ale chodziło mi o to, jeżeli będzie za dużo powietrza dostarczane to mieszanka na wolnych obrotach będzie uboga i mogą wtedy wystąpić kłopoty z ich wyregulowaniem,

oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego dobrania miksera, więc racja czasem mniejszy pomoże czasem większy :) , ale na większym wieksze prawdopodobieństwo, że mieszanka może być uboga i wtedy łatwo zakatować silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz rozwinac?

no jasne ;)

moze niedokładnie napisałem, ale chodziło mi o to, jeżeli będzie za dużo powietrza dostarczane to mieszanka na wolnych obrotach będzie uboga i mogą wtedy wystąpić kłopoty z ich wyregulowaniem,

oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego dobrania miksera, więc racja czasem mniejszy pomoże czasem większy :) , ale na większym wieksze prawdopodobieństwo, że mieszanka może być uboga i wtedy łatwo zakatować silnik

 

Jarkk - z doswiadczenia na 2 autach wiem ze zwiekszenie miksera wzbogacilo mieszanke (wiekszy mikser wiecej podaje gazu), ale zeby bylo juz idealnie to oprócz zwiekszenia ilosc podawanego gazu (mikser) trzeba bylo lekko przytkac dolot aby nie "wpychal " za duzo powietrza przy ruszaniu. U mnie zadzialalo odwrocenie standardowej rury dolotu powietrza zeby byla lekko w bok (nie ciagnela powietrza bezposrednio wpadajacego spod spilera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, czyli co auto i co zakład gazujący to inaczej :)

u mnie było tak, że żeby był większy otwór w mikserze musiała być większa zatyczka w dolocie, ja chciałem uzyskać jak największą moc to znów owlnych obrotów nie mogli mi ustawić, więc teraz mam BLOS i nie powiem ani jednego złego słowa na to rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatykanie dolotu to nie jest najlepszy pomysl. Najlepiej zrobic tak jak GRZECHu, napisal czyli przekrecic go tak zeby nie dmuchalo w niego np bokiem do kierunku jazdy. Oczywiscie blos to najlepsze wyjscie przy II gen :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak zrobie jeżli zostane przy gazie na narzie w niedziele skonstruje dolot własnej konstrukcji i zobacze jak to sie ma do miksera różnica powinna byc odczuwalna - tak mi się wydaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość mdzalewscy

instalacja II generacji strasznie muli, tak można średnio - 15%, niby tego nie czuć, ale jak się po jakimś czasie przesiądzie na wersję bez LPG to oczy są wielkie, że tak zapitala

 

pozostaje Blos (o.k 350zł) + ewentualnie przeróbka na wtrysk (o.k 1500zł do V6)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...