BeWare Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 witam czy może ktos się orietuje jaki będe miał spadek mocy jezdząc z instalacja gazową (II generacji), na benzynie? jak to bedzie sie miało do seryjnego dolotu bez miksera?? Auto to nissan maxima VG30E moc 170 koni seryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 witam czy może ktos się orietuje jaki będe miał spadek mocy jezdząc z instalacja gazową (II generacji), na benzynie? jak to bedzie sie miało do seryjnego dolotu bez miksera?? Auto to nissan maxima VG30E moc 170 koni seryjnie. Nie wiem jak Twoj silniczek ale moja maxi na II generacji tracila straaasznie, bez kozery powiem 50koni ! jak nie wiecej. Ustawiajac sie na prostej z Szalonym (ten sam silnik nie skazony przez LPG) bral mnie o jedna dlugosc juz po .... 20-30 metrach! na 1/4 chyba by mnie dublowal jakbysmy w kolo jechali. Zmienilem instalke na sekwencje i teraz jest czad czuje ze to 3.0. Pomysl raczej o BLOSie, pare osob ma blos w maximkach i chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 No to mnie troszke pocieszyłeś bo dziś ze znaajomym sie troszke ganialiśmy i powiem że nie dawałem rady na benzynie za civiciem 4 generacji 1.6 16v 134km naszczescie nie tak strasznie, na dniach zaprojektujke nowy dolot bez miksera i zobacze jak to śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 No to mnie troszke pocieszyłeś bo dziś ze znaajomym sie troszke ganialiśmy i powiem że nie dawałem rady na benzynie za civiciem 4 generacji 1.6 16v 134km naszczescie nie tak strasznie, na dniach zaprojektujke nowy dolot bez miksera i zobacze jak to śmiga. Moja maxi wydawala sie dosc zwawa (przesiadlem sie ze 100nx 1.6 z mikserem) az zobaczylem jak powinna chodzic Kosztowalo mnie to troche ale smiga jak zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 spadek mocy zalerzy od tego jaką średnicę ma mikser, osobiscie obstawiam spadek mocy na poziomie 15-30KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 spadek mocy zalerzy od tego jaką średnicę ma mikser dokładnie tak, ale czym więszej średnicy mikser tym większe prawdopodobieństwo niestabilnych wolnych obrotów, a więc BLOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 spadek mocy zalerzy od tego jaką średnicę ma mikser dokładnie tak, ale czym więszej średnicy mikser tym większe prawdopodobieństwo niestabilnych wolnych obrotów, a więc BLOS Mozesz rozwinac? bo u mnie w 100nx 1.6 (GA16DE) bylo odwrotnie, wieksza srednica (28mm->32mm) miksera rozwiazala problem wolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Mozesz rozwinac? no jasne moze niedokładnie napisałem, ale chodziło mi o to, jeżeli będzie za dużo powietrza dostarczane to mieszanka na wolnych obrotach będzie uboga i mogą wtedy wystąpić kłopoty z ich wyregulowaniem, oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego dobrania miksera, więc racja czasem mniejszy pomoże czasem większy , ale na większym wieksze prawdopodobieństwo, że mieszanka może być uboga i wtedy łatwo zakatować silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Mozesz rozwinac? no jasne moze niedokładnie napisałem, ale chodziło mi o to, jeżeli będzie za dużo powietrza dostarczane to mieszanka na wolnych obrotach będzie uboga i mogą wtedy wystąpić kłopoty z ich wyregulowaniem, oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego dobrania miksera, więc racja czasem mniejszy pomoże czasem większy , ale na większym wieksze prawdopodobieństwo, że mieszanka może być uboga i wtedy łatwo zakatować silnik Jarkk - z doswiadczenia na 2 autach wiem ze zwiekszenie miksera wzbogacilo mieszanke (wiekszy mikser wiecej podaje gazu), ale zeby bylo juz idealnie to oprócz zwiekszenia ilosc podawanego gazu (mikser) trzeba bylo lekko przytkac dolot aby nie "wpychal " za duzo powietrza przy ruszaniu. U mnie zadzialalo odwrocenie standardowej rury dolotu powietrza zeby byla lekko w bok (nie ciagnela powietrza bezposrednio wpadajacego spod spilera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 hmmm, czyli co auto i co zakład gazujący to inaczej u mnie było tak, że żeby był większy otwór w mikserze musiała być większa zatyczka w dolocie, ja chciałem uzyskać jak największą moc to znów owlnych obrotów nie mogli mi ustawić, więc teraz mam BLOS i nie powiem ani jednego złego słowa na to rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Zatykanie dolotu to nie jest najlepszy pomysl. Najlepiej zrobic tak jak GRZECHu, napisal czyli przekrecic go tak zeby nie dmuchalo w niego np bokiem do kierunku jazdy. Oczywiscie blos to najlepsze wyjscie przy II gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Wracajac do watku, to tak jak kazdy radzi kolego zakladaj BLOSA! bedziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWare Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Pewnie tak zrobie jeżli zostane przy gazie na narzie w niedziele skonstruje dolot własnej konstrukcji i zobacze jak to sie ma do miksera różnica powinna byc odczuwalna - tak mi się wydaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 instalacja II generacji strasznie muli, tak można średnio - 15%, niby tego nie czuć, ale jak się po jakimś czasie przesiądzie na wersję bez LPG to oczy są wielkie, że tak zapitala pozostaje Blos (o.k 350zł) + ewentualnie przeróbka na wtrysk (o.k 1500zł do V6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.