Gość Alysee Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam! Mam do wymiany gaźnik w mojej k10 poj. 1.0. Znalazłam kilka ofert na allegro,ale moje pytanie jest takie: czy gaźnik z 1.2 bedzie pasował do 1.0?Z gory dziekuje za szybka odpowiedz i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witaj Alysee, jest kilka rodzajów gaźników,różnią się pomiędzy sobą w litrówkach rocznikami,jak też tym czy są przystosowane do współpracy z sądą lambda(wersja z katalizatorem).Na gaźniku jest dokładny model jak i numer wersji.Najlepiej gdyby się zgadzał też ten ostatni.Po prostu zadaj pytanie sprzedającemu o te dane.W wypadku różnic w wersji czeka Cię Przełożenie dysz ewentualnie nawet przekładka osprzętu,a jeśli nie masz katalizatora z lambdą a trafisz na gaźnik od takiej wersji z sądą dędzie problem ponieważ różnią się one nawet górnym korpusem i gaźnik ma dodatkowy elektrozawór w komorze pływakowej,którym steruje komputer pobierający informacje z sądy lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alysee Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Bardzo dziekuje za fachowa porade :)mam nadzieje ze trafie na cos odpowiedniego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rami1000 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam, chciałbym odświerzyć nieco temat, znajomy kupił Micre k10 1.2; 92', po wymianie silnika, w aucie jest gaźnik elektroniczny z sadą i tymi bajerami. Auto jeździ max 60 km/h, nie ma siły jechać. W gaźniku dysze są sprawne, wszystkie wężyki całe, ssanie się wyłącza. Nie wiem co może być, do głowy przychodzi mi tylko aparat zapłonowy, jest w niej aparat z 4 kabelkami bez przyspieszania zapłonu, Jaka w tym przypadku powinna być cewka okrągła? Jak sprawdzić czy aparat działa poprawnie? Co jeszcze może być. A i kiedy powinna włączać się dysza wolnych obrotów o po włączeniu zapłonu dochodzi do niej + ale nie ma "-" tak powinno być? Pozdrawiam z góry dziękuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Auto jeździ max 60 km/h To rzeczywiście koszmar :/ Jaka w tym przypadku powinna być cewka okrągła? Powinna być prostokątna,ale jeśli nie wypadają zapłony to okrągła też pociągnie. Koło podszybia powinien być mapsensor z wężykiem podciśnienia,zobacz czy jest podłączony,jeśli jest to spróbuj go zdjąć i zaślepić .jeśli nie będzie reakcji to coś z czujnikiem podciśnienia. Pomimo to silnik i tak powinien kręcić wyżej. Sprawdź wyprzedzenie zapłony lampą stroboskopową.A jak z zapłonem będzie OK to trzeba sprawdzić elektrodyszę w komorze pływakowej i pomierzyć lambdę,bo ona może dawać błędny sygnał na sterownik,a tamtem z kolei przymyka dyszę główną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.